Enkä kadu. Maailma ja varsinkin Suomi on nykyään niin hirveä paikka. olen todella onnellinen ettei tarvitse pelätä lasten ja lastenlasten puolesta. Molempien raskauksien "isä" oli juoppo, ja itsekin olin tuolloin itsetuhoinen juoppo. Abortin tulee Suomessa aina olla sallittu, jotta syntyy mahdollisimman vähän epätoivottuja lapsia henkilöille jotka ovat täysin sopimattomia vanhemmiksi.
Vastaukset 6
Aloittajan kanssa täysin samaa mieltä. Huostaanotettujen lasten määrä osoittaa ettei kaikista ole äideiksi. On hyvä asia kun sen hokaa jo raskauduttuaan ja tekee abortin.
- Anonyymi00006
Ja h.ätäkitinä käy taas.. XD
Monelle juopolle raskaaksitulo on motiivi omankin elämän tervehdyttämiseen. Sen sijaan lapsen t.appaminen johtaa usein yhä syvempään syöksykierteeseen ja ennenaikaiseen hautaan tekijänkin. - Anonyymi00007
"syntyy mahdollisimman vähän epätoivottuja lapsia"
Niitä "epätoivottuja" lapsia jonottaa monet epätoivoiset vuosikausia, koskaan saamatta. Suurin osa kun t.ukehdutetaan m.yrkyillä tai s.ilvotaan elävältä jo kohdussa. Tai nykylain kalmankatkuisella varjolla, hukutetaan vessanpönttöön lähes täysiaikaisena vauvana..
Mutta HYSHYSS vaan!! XDJonottaa missä? Jos tarkoitat että adoptiolasta jonottavat, niin ne lapset ei tästä maailmasta lopu. Adoptio vain on tehty niin hankalaksi että kaikki ei lasta adoptoida saa vaikka kuinka haluaisi. Sen sijaan maailma on täynnä hylättyjä ja epätoivottuja lapsia, jotka eivät ikinä omaa kotia saa vaan kasvavat koko lapsuutensa laitoksissa ja/tai sijaiskodeissa.
Sitten kaikessa järjettömyydessään tosiaan löytyy maailmasta tällaisia ihmisiä kuin sinä, jotka toivovat vain lisää epätoivottuja, sairaita, kehityshäiriöisiä lapsia kärsimään tähän maailman. Häpeäisitte!
- Anonyymi00008
Koville ottaa taas näemmä jollain.
"olen todella onnellinen ettei tarvitse pelätä lasten ja lastenlasten puolesta"
Sitähän sinä nyt joudut vakuuttelemaan raivopäisesti loppuelämäsi.
"Onnellisuusmuurin varjossa:
Ihminen, joka on surmauttanut lapsensa abortissa saadakseen itselleen
etua on pakotettu lakkaamatta julistamaan teostaan saamaansa hyötyä ja
sen tuomaa "onnellisuutta". Tuon kohtalon täytyy olla raskas.
Abortööri rakentaa ympärilleen onnellisuusmuurin, jonka takana
surullinen totuus "onnesta" piilee."
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 39675
- 95667
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511- 63491
- 68479