Ei enää tule kompostin tarkastajat. Luulin jo että pitää peittää jollain tunkio mutta eipä tarvii. Perinteinen tunkio on paras. Harakat ja varikset vievät herkkupalat ja loput maatuu mullaksi mitään tekemättä.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Milloin tulee kompostitarkastajat ja laittaa paikan kiinni?
- Anonyymi00002
Laittavat tunkion kiinni? Mitenkä se tapahtuu? Aitaavat?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Laittavat tunkion kiinni? Mitenkä se tapahtuu? Aitaavat?
Enpä tiiä minäkään mutta eipä oo tullut ikinä huomautuksia vaikka taloni on 5km keskustasta.
Tunkio ollut jo vanhempien aikana ja on edelleen, minulla kun ei ole roskistakaan. Poltan kaiken, maitotölkit ym ja muovit. Öljyähän se muobikin on. Puukattilassa palaa hyvin ja lämmittää käyttövettä ja taloa.
Maitotölkkeihin silloin tiukasti muovipakkaukset ja kattilan pesään.
Biojäte menee tunkioon. Jotkut roska poltan ulkona.
- Anonyymi00003
Kompostijupakkaan en ota kantoo.Nii, eipä tuo jottain tyyppiä ahista, paskoo porraskäytäväänkin.aikunen immeinen..
Miten se menikää. .Vian ee tarvii olla iso kun se on yläpiässä. - Anonyymi00008
Kyllä niitä kaikenmaailman jyrsijöitä sitten onkin, jos on avotuntiot talossa. Vaikka se oli luonnollista maataloissa, niin sitä ei tullut ajateltua mistä ne kaikki jyrsivät löysivät ravintonsa ja levisivät joka paikkaan.
- Anonyymi00010
Jostain jyrsijöidenkin saatava ruokansa.
- Anonyymi00009
Kuin kukko tunkiolla on kaupungin johtava kompostintarkastuspiällikkö pylkkänen!
- Anonyymi00011
Enempi tarvittaisiin lantaloiden tarkastajia. Paskat näkyy vyöryvän navetoiden takaa laattojen yli,melkosta meininkiä.
- Anonyymi00012
Eipä täällä maalla komposteja tarvii.
- Anonyymi00013
Minä siis asun taajama-alueella ja silti minulla on tunkio ja hyvin toimii.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pylkkänen laittaa koko huussin kiinni
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Oikein!👍
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Pylkkänen laittaa koko huussin kiinni
Eipä oo näkynyt pylykkäsiä eikä muitakaan. Aamulla hyppi tunkiolla varis ja kaksi harakkaa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Eipä oo näkynyt pylykkäsiä eikä muitakaan. Aamulla hyppi tunkiolla varis ja kaksi harakkaa.
Linnuntietä 2,4km torille minun tunkiosta.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hyppikö pylkkänen?
- Anonyymi00018
Iät ajat taloissa ollut tunkio. Meilläkin oli huusin nurkalla tunkio eikä ole ollut haittaa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520