Hämeenlinna...
Kertoisinko köyhyyden, laudat eessä ovien,
Mitä siitä kertoisin...
10
207
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missä köyhyys, siellä sähköauto. Onko siellä sähköautoja? Sähköauto ja sen "voimalinja" ja pläp pläp.
Vanajan voimalinja se välittää väkevästi energiaa Tampereelle asti. Tiili-Vanajan höyryturbiinikonetta voi ruokkia vaikkapa suomalaisella puulla tai turpeella ja sianihralla. Se on väkevästi ylistettävä 87-vuotias voimalaitos! Vanajan höyrykoneen voimalla ketku sähköbussikin sitten liikahtaa lyhyen matkan, huijaamalla, joukkoliikenteeksi. Sitten se on taas letkuissa teho-osastolla. Mutta jos ajatellaan, ettei puu ja turve lopu ihan äkkiä, se siitä köyhyydestä. Mutta voishan siellä olla myös pienempiä, pyörillä liikkuvia Vanajia ja kullakin niistä oma mobiili voimalaitoksensa.- Anonyymi00004
Eikun siellä on Ladat eessä ovien.
- Anonyymi00002
MH:n mittava häpeä: Kylmennyt rahtisauna! Ja sen yläkerrassa kynttilän valossa värjöttelevä Ripa.
- Anonyymi00006
Ei MH:n nykyiset rahtimäärät mahtuisi pieneen huoneeseen.
Se on vähän eri mittakaavassa kuin Tamponin eskarirepussa silloin tällöin kuljetettava kirjekuori. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei MH:n nykyiset rahtimäärät mahtuisi pieneen huoneeseen.
Se on vähän eri mittakaavassa kuin Tamponin eskarirepussa silloin tällöin kuljetettava kirjekuori.Jonka sen yhden kirjekuorenkin ne sössii ja hukkaa
- Anonyymi00009
Ripa säästää sähköä
- Anonyymi00003
...vaiko johtajan hulluuden
- Anonyymi00005
Rykien kohti länttä - LL // Räkien kohti suota - Paunu
- Anonyymi00008
Taas on alkanut iso ratas vippaamaan, pahasti.
- Anonyymi00010
Ylistys LL
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2412608Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka122152Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3231880- 1031629
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois851540Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001250- 671200
- 251131
- 501083
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731016