Syksyllä enää katsoon mua? Heräsin heti eloon sinä päivänä.
Mikä on sun hoikkuuden salaisuus
Mikset tuu niinku
20
416
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sokeria
- Anonyymi00002
Älä höpötä
- Anonyymi00003
Hoikkuuden salaisuus, ei mättöruokaa ja riittävästi liikuntaa jossain muodossa.
- Anonyymi00004
Et kyllä kovin paljon liikj
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vähän häiritsevää textiä sinulla. Sivusta
- Anonyymi00017
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ja mistäs sinä tiedät minkä verran joku liikkuu päivittäin??
Mikäs ihmeen kyylä sä oot? Kyttäätkö muiden elämää ihan 24/7 eli ootko joku naapurissa asuva hullu?
- Anonyymi00005
Mihin katsomaan? Näkiskö sua jossain? En syö leipää, johtuisko hoikkuus siitä.
- Anonyymi00006
Yks piru mies joskus mussutti leipää, siksi varmaan lihoi;))) Sai kuitenkin jostain motivaation laihduttaa, mistäköhän sai?????? Ei vaan, sama käynyt itselle aikoinaan. Tsemppiä ja ihanaa kesää. Pidä sydämestä hyvää huolta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00006 kirjoitti:
Yks piru mies joskus mussutti leipää, siksi varmaan lihoi;))) Sai kuitenkin jostain motivaation laihduttaa, mistäköhän sai?????? Ei vaan, sama käynyt itselle aikoinaan. Tsemppiä ja ihanaa kesää. Pidä sydämestä hyvää huolta.
No jo vain gubbe- tehään niille vielä toinenki voikkuleipänen
- Anonyymi00019
Mun äiti syö käytännös vaan leipää ja ollut aina hoikka 175/52
- Anonyymi00007
Ohi,oon lihava!
- Anonyymi00008
Menen muualle. Geenit.
- Anonyymi00009
Syö sen verran kuin kuluttaa. Helppo yhtälö.
- Anonyymi00010
Genetiikka
- Anonyymi00011
Lapamato.
- Anonyymi00012
Mihin katsoon? Oliko vain syksyllä ? Raaskiiko väittää itseäni hoikaksi, jos on.. liikun tanssin ja syön mahd.hyvin.. nykyisin tuun katsoon harvemmin etten särje sydäntäni viestisi takia
- Anonyymi00016
Shake it to the left if you having a good time -spais girl
- Anonyymi00013
Huonot keenit
- Anonyymi00018
Missähän sua voisi katsella?
- Anonyymi00020
Koskenkorva on hyvä laihdutuslääke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172333Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671559Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1031479Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61411Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell791236Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.381214Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056