Unelma tilanne

Anonyymi-ap

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua?
Vai toimitko mielummin itse, jos ja kun tilanne on sopiva?

67

805

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tiedä onko siihen enää mitään luonnollista tapaa.

• Anonyymi00002

Mitä tarkoitat ja miksi ei olisi?

• Anonyymi00037
        UUSI

Joskus pitää vaan olla suora, etenkin jos asiat on solmussa. Luottaa siihen, että se vapauttaa siihen hyvään.

• Anonyymi00003

Laittais vaikka tyhjän viestin niin tietäisin.

• Anonyymi00006

Viestitellessä ei ole järkevää kertoa mitään suuria asioita ellei ole ihan varma vastaanottajan henkilöllisyydestä.

• Anonyymi00009

Iltslääkkeet vissiin vielä syömättä.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Iltslääkkeet vissiin vielä syömättä.

No mitä sulla ois näille lukijoil poistaa

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00038 kirjoitti:

No mitä sulla ois näille lukijoil poistaa

En kuulu sun subupiireihin.

• Anonyymi00004

En mä enää odota tai toivo mitään muuta kuin sitä, et tää muuttuu kokonaan jonkinlaiseksi kaveruudeksi.

• Anonyymi00005

Mitä se sitten tällä hetkellä on?

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mitä se sitten tällä hetkellä on?

Vasta alustava YYA

• Anonyymi00007

Viesti häneltä riittäisi, sisällöllä ei juurikaan olisi merkitystä.

• Anonyymi00010

Toivoisin, että kaikki tapahtuisi kuin taikaiskusta, eikä minun tarvitsisi tehdä käytännössä mitään asian eteen.

• Anonyymi00011

Hyvä suunnitelma, ellei jopa paras.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Hyvä suunnitelma, ellei jopa paras.

Palsta käytännössä.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Palsta käytännössä.

Itse toimit varmaan eri tavalla?
        Itse uskon, että monella on oikeita syitä, miksi ei joku lähestyminen ei onnistu.
        Eniten kuitenkin ihmettelen miesten kääntynyttä ajatusmaailmaa, että naisen pitäisi tehdä aloite. Tai naisen pitäisi antaa niin selvästi ymmärtää, että se on jo käytännössä aloite. Monet miehet haluavat kävellä vain valmiiseen pöytään.
        Täällä on kuitenkin monia, joilla esteenä on liiallinen ujous, epäselvyys toisen statuksesta, kaivattu on varattu, on saanut pakit, on tullut väärinkäsityksiä jne.
        Mikä oma selityksesi siis on?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Itse toimit varmaan eri tavalla?
        Itse uskon, että monella on oikeita syitä, miksi ei joku lähestyminen ei onnistu.
        Eniten kuitenkin ihmettelen miesten kääntynyttä ajatusmaailmaa, että naisen pitäisi tehdä aloite. Tai naisen pitäisi antaa niin selvästi ymmärtää, että se on jo käytännössä aloite. Monet miehet haluavat kävellä vain valmiiseen pöytään.
        Täällä on kuitenkin monia, joilla esteenä on liiallinen ujous, epäselvyys toisen statuksesta, kaivattu on varattu, on saanut pakit, on tullut väärinkäsityksiä jne.
        Mikä oma selityksesi siis on?

Minun selitys on siis, että olen hullu. Tuo liian lyhyt vastaus aiemmin poistettiin. Kelpaako?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Minun selitys on siis, että olen hullu. Tuo liian lyhyt vastaus aiemmin poistettiin. Kelpaako?

Itseasiassa, ei kelpaa. Hulluuttakin kun on monenlaista.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Itseasiassa, ei kelpaa. Hulluuttakin kun on monenlaista.

Et taida ymmärtää.

• Anonyymi00041
        UUSI

No sinä et sitten varmaan valittais jos keitossa ei ois aina niin makua

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

No niinpä- meikäläiset selviää oudon äkkiä änkyrästä jos tilanne vaatii

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

No sinä et sitten varmaan valittais jos keitossa ei ois aina niin makua

Silloinpas minä vasta siitä valittaisinkin juuri. Jos ei maistu siltä miltä pitäis.

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Et taida ymmärtää.

Ja ihan itse päättelit sen kommentistani... Hyvä poika😄

• Anonyymi00059
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

No niinpä- meikäläiset selviää oudon äkkiä änkyrästä jos tilanne vaatii

Änkyräkänniä jos meinaat niin menee varmaan siinä ihan normaali aika. Ihmisen koko ja rasvaisuus vaikuttaa.

• Anonyymi00012
      • Anonyymi00016

Kokemusassiantuntija tietää. Onnea jatkoon.

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Kokemusassiantuntija tietää. Onnea jatkoon.

Joo no kukaan ei oo puustia saanu nii ei tarvi kadehtii

• Anonyymi00014

Miksi ihmiset tekee asioista niin vaikeita? Onko niin kiva roikkua kynsin hampain egossaan kiinni.

Sen kun on yhteydessä kukin jos siltä tuntuu. Vai mikä on ongelma? "Iik! pelkään nolaavani itseni"

• Anonyymi00015

Niinpä ja niinpä niin. Kai niitä voi olla muitakin haasteita, kun täällä jumii. Olet varmaan ollut esimerkkinä ja tehnyt kaikkesi, että asiat olisivat helppoja.

• Anonyymi00018

Ja oma syysi on?
        Myös mm. vastapuolen ujous voi hankaloittaa tilannetta.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Niinpä ja niinpä niin. Kai niitä voi olla muitakin haasteita, kun täällä jumii. Olet varmaan ollut esimerkkinä ja tehnyt kaikkesi, että asiat olisivat helppoja.

Olen hyvin helpoksi tehnyt asiat omassa elämässäni. Teen juuri niin, että puhun asiat suoraan, välittämättä miltä sekopäältä vaikutan. Ei kiinnosta. Yleensä se on toinen osapuoli joka sitten miettii ja pohtii eikä tiedä mitä tehdä.

• Anonyymi00023

Kerron kaikki tuolle. Miehelle,miten siitä puhutaan täällä! Eikä vaimokaan tykkää!

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Voi et kuule tiiäkkää

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ja oma syysi on?
        Myös mm. vastapuolen ujous voi hankaloittaa tilannetta.

Että mitään mumistavaa ei sitte vastapuolella ollukkaa? Sitähän se jo minäki juuh

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Kerron kaikki tuolle. Miehelle,miten siitä puhutaan täällä! Eikä vaimokaan tykkää!

Jaa no jotaki sekin gubbe on varmaa sitte tehny ku sillä on ne munakki. Eiku.T

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Että mitään mumistavaa ei sitte vastapuolella ollukkaa? Sitähän se jo minäki juuh

Voi olla, ei ole tullut kertomaan.

• Anonyymi00019

Kertoisitko ap itse, miten tekisit?

• Anonyymi00024

No jos olisin tietyistä tapahtumista varma, sekä hänen sinkkuudesta, niin voisin koskea häntä tai jopa pussats/suudella. Ei nykyään mene enää karkuun kuitenkaan 😄.
        Unelma olisi kuitenkin, että hän tulisi tarkoituksellisesti niin lähelle, ettei olisi ihmettelyn aihetta ja niin päin ei tulisi vahingossa ahdistettu toista johonkin mihin ei ole ehkä valmis. On kyllä lähempänä jo nykyään.

• Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No jos olisin tietyistä tapahtumista varma, sekä hänen sinkkuudesta, niin voisin koskea häntä tai jopa pussats/suudella. Ei nykyään mene enää karkuun kuitenkaan 😄.
        Unelma olisi kuitenkin, että hän tulisi tarkoituksellisesti niin lähelle, ettei olisi ihmettelyn aihetta ja niin päin ei tulisi vahingossa ahdistettu toista johonkin mihin ei ole ehkä valmis. On kyllä lähempänä jo nykyään.

Älä lyö gubbe eli aapee kikulii tiskiin ainakaan siel ruokamarketis

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Älä lyö gubbe eli aapee kikulii tiskiin ainakaan siel ruokamarketis

Jos olisi, niin tottakai löisin 🤣

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Saa mut kyllä ottaa vaikka olkapäälle kin ja kantaa jonnekin pussailtavaksi 😘
        Ehkä se olisi kuitenkin vähän liikaa ja oon syönyt suruuni ja saatan pitää tangosta kovaa kiinni 🤭

• Anonyymi00020

Minulle on tärkeää, että mies tekee aloitteen. Pitäisin siitä, että hän avaisi tunteitaan ja ajatuksiaan rohkeammin. Sellainen luottamuksellinen keskustelu se joka tapauksessa olisi. Kyllä hän varmasti aistii, etten nolaisi häntä missään tapauksessa ja saisi kuulla tunteistani häntä kohtaan

• Anonyymi00029

Minulle taas on tärkeää, että nainen tekee aloitteen, ei tarvitse itse ottaa riskiä ja voi antaa pakit, jos ei kiinnosta.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Minulle taas on tärkeää, että nainen tekee aloitteen, ei tarvitse itse ottaa riskiä ja voi antaa pakit, jos ei kiinnosta.

Onko tullut paljonkin yhteydenottoja?

• Anonyymi00049
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sitäkähän sinä ainakaa et pääse ikinä tekemää tajuajat tajuu gubbe sinä et mtn

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Sitäkähän sinä ainakaa et pääse ikinä tekemää tajuajat tajuu gubbe sinä et mtn

Muuten vaan äijä narisee siitä ghoustaamisesta virtuaaliteattereissa naisena esiintyen. T

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Onko tullut paljonkin yhteydenottoja?

On. Jos menen baariin, aina joku nainen lähestyy, ehdotellaan treffejä, annetaan pyytämättä puhelinnumeroita. Sekös sinua vtuttaa.

• Anonyymi00025

Ei minun ole mitään järkeä ottaa yhteyttä nyt kun säädät minun pankkitililläni jotain niin että siellä tapahtuu asioita, koska en tietenkään puhu sinun kanssasi mistään muusta kuin ensin siitä ja siitä et kumminkaan suostu minun kanssani mitään puhumaan, että minun pitäisi nyt vain tämä unohtaa ja jotenkin romanttisesti lirkutella sinun kanssasi eihän siitä tietenkään mitään tule!

• Anonyymi00030

💭..

• Anonyymi00031

Ollaan jumissa kun ei minuun saa oikein mitään kontaktia. Olen kai lievästi sanoen autisti. Mieheltä.

• Anonyymi00035
        UUSI

Oletko oikeasti ja tutkitusti autisti vai onko vain heitto?

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Oletko oikeasti ja tutkitusti autisti vai onko vain heitto?

No en tiedä minä olen. Todella vaikea kuitenkin.

• Anonyymi00051
        UUSI

Monesti about kaikki ovat siinä mielessä että tarttis tyyliin taluttaa, status quo on ns vain älä ota ittees herkkähipiäine

• Anonyymi00032

Ei mua enää kiinnosta mulla on nyt oma elämä mitä elän loppuun asti

• Anonyymi00033

Miksi jumittako palstalla? Kysyn ihan ilman taka-ajatuksia eli puhtaasta mielenkiinnosta.

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Miksi jumittako palstalla? Kysyn ihan ilman taka-ajatuksia eli puhtaasta mielenkiinnosta.

Kikakika just sivusta

• Anonyymi00060
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Kikakika just sivusta

Luulit motiivini väärin.

• Anonyymi00034

Kutsu asianajajan luokse laatimaan suostumussopimustaan.

• Anonyymi00053
        UUSI

Vähän lipevä joutuu kyllä olemaan sekim

• Anonyymi00061
      UUSI

Mä en tee yhtään mitään jos ei osaa koti oveni taakse tähän ikään olen ymmärtääkseni kaikki vähänkään järkeä omaavat tavat jo kokeillu

• Anonyymi00063
      UUSI

Unelmatilanne olisi se, että mistä tulisi ystäviä/,työkavereita. Hän muuttaisi lähemmäs ja tapailisimme säännöllisesti viikottain. Viestittelisimme työ- tai muista asioista ja näkisimme työn tai huvin merkeissä eri tapahtumissa ym.
      Naiselta

• Anonyymi00064
        UUSI

Ja kukaan ei ihmettelisi, että taasko tuo parivaljakko (mies ja nainen) hengaa tuolla yhdessä, koska kaikki tietäisivät, että olemme "vain" ystäviä, emme pari.

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Ja kukaan ei ihmettelisi, että taasko tuo parivaljakko (mies ja nainen) hengaa tuolla yhdessä, koska kaikki tietäisivät, että olemme "vain" ystäviä, emme pari.

Asut varmaan pienellä paikkakunnalla. Pks:lla kukaan ei välitä, eikä toista näy kuukausiin. Asun ihastuksestani parin kilometrin päässä, mutta en koskaan näe häntä missään. En edes lähimarketissa.

• Anonyymi00066
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Asut varmaan pienellä paikkakunnalla. Pks:lla kukaan ei välitä, eikä toista näy kuukausiin. Asun ihastuksestani parin kilometrin päässä, mutta en koskaan näe häntä missään. En edes lähimarketissa.

Joo, mutta sitten näkisi, jos voisimme sopia tapaamisista viestein, kuten kaverit tekevät. Nytkin mulla on sellaisia kavereita, naisia ja miehiä, jotka viestittelevät missä ovat jne. Pelkkiä kavereita siis. Hänestä haluaisin Ystävän.

• Anonyymi00067
      UUSI

Ei ole tarvetta lähentyä mitenkään

• Anonyymi00068
      UUSI

Tilanne on hyvä

• Anonyymi00069
      UUSI

Nukkunaan mennessä ei vqlittamistä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      8
      2072
    2. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      111
      1466
    3. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      120
      1195
    4. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1084
    5. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      204
      1049
    6. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1035
    7. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      67
      805
    8. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      76
      770
    9. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      677
    10. Iivarilla johtopäätösten aika

Kun veteraanipolitikko ja pumppuvoimalavastustaja Pikkarainen aloittaa eilen nähdyn ulosmarssin on Iivarilla johtopäätös
      Kemijärvi
      36
      632
    Aihe