Unelma tilanne

Anonyymi-ap

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua?
Vai toimitko mielummin itse, jos ja kun tilanne on sopiva?

69

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      En tiedä onko siihen enää mitään luonnollista tapaa.

      • Anonyymi00002

        Mitä tarkoitat ja miksi ei olisi?


      • Anonyymi00037

        Joskus pitää vaan olla suora, etenkin jos asiat on solmussa. Luottaa siihen, että se vapauttaa siihen hyvään.


    • Anonyymi00003

      Laittais vaikka tyhjän viestin niin tietäisin.

      • Anonyymi00006

        Viestitellessä ei ole järkevää kertoa mitään suuria asioita ellei ole ihan varma vastaanottajan henkilöllisyydestä.


      • Anonyymi00009

        Iltslääkkeet vissiin vielä syömättä.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Iltslääkkeet vissiin vielä syömättä.

        No mitä sulla ois näille lukijoil poistaa


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        No mitä sulla ois näille lukijoil poistaa

        En kuulu sun subupiireihin.


    • Anonyymi00004

      En mä enää odota tai toivo mitään muuta kuin sitä, et tää muuttuu kokonaan jonkinlaiseksi kaveruudeksi.

      • Anonyymi00005

        Mitä se sitten tällä hetkellä on?


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Mitä se sitten tällä hetkellä on?

        Vasta alustava YYA


    • Anonyymi00007

      Viesti häneltä riittäisi, sisällöllä ei juurikaan olisi merkitystä.

    • Anonyymi00010

      Toivoisin, että kaikki tapahtuisi kuin taikaiskusta, eikä minun tarvitsisi tehdä käytännössä mitään asian eteen.

      • Anonyymi00011

        Hyvä suunnitelma, ellei jopa paras.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Hyvä suunnitelma, ellei jopa paras.

        Palsta käytännössä.


      • Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Palsta käytännössä.

        Itse toimit varmaan eri tavalla?
        Itse uskon, että monella on oikeita syitä, miksi ei joku lähestyminen ei onnistu.
        Eniten kuitenkin ihmettelen miesten kääntynyttä ajatusmaailmaa, että naisen pitäisi tehdä aloite. Tai naisen pitäisi antaa niin selvästi ymmärtää, että se on jo käytännössä aloite. Monet miehet haluavat kävellä vain valmiiseen pöytään.
        Täällä on kuitenkin monia, joilla esteenä on liiallinen ujous, epäselvyys toisen statuksesta, kaivattu on varattu, on saanut pakit, on tullut väärinkäsityksiä jne.
        Mikä oma selityksesi siis on?


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Itse toimit varmaan eri tavalla?
        Itse uskon, että monella on oikeita syitä, miksi ei joku lähestyminen ei onnistu.
        Eniten kuitenkin ihmettelen miesten kääntynyttä ajatusmaailmaa, että naisen pitäisi tehdä aloite. Tai naisen pitäisi antaa niin selvästi ymmärtää, että se on jo käytännössä aloite. Monet miehet haluavat kävellä vain valmiiseen pöytään.
        Täällä on kuitenkin monia, joilla esteenä on liiallinen ujous, epäselvyys toisen statuksesta, kaivattu on varattu, on saanut pakit, on tullut väärinkäsityksiä jne.
        Mikä oma selityksesi siis on?

        Minun selitys on siis, että olen hullu. Tuo liian lyhyt vastaus aiemmin poistettiin. Kelpaako?


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Minun selitys on siis, että olen hullu. Tuo liian lyhyt vastaus aiemmin poistettiin. Kelpaako?

        Itseasiassa, ei kelpaa. Hulluuttakin kun on monenlaista.


      • Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

        Itseasiassa, ei kelpaa. Hulluuttakin kun on monenlaista.

        Et taida ymmärtää.


      • Anonyymi00041

        No sinä et sitten varmaan valittais jos keitossa ei ois aina niin makua


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Minun selitys on siis, että olen hullu. Tuo liian lyhyt vastaus aiemmin poistettiin. Kelpaako?

        No niinpä- meikäläiset selviää oudon äkkiä änkyrästä jos tilanne vaatii


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00041 kirjoitti:

        No sinä et sitten varmaan valittais jos keitossa ei ois aina niin makua

        Silloinpas minä vasta siitä valittaisinkin juuri. Jos ei maistu siltä miltä pitäis.


      • Anonyymi00058
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Et taida ymmärtää.

        Ja ihan itse päättelit sen kommentistani... Hyvä poika😄


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        No niinpä- meikäläiset selviää oudon äkkiä änkyrästä jos tilanne vaatii

        Änkyräkänniä jos meinaat niin menee varmaan siinä ihan normaali aika. Ihmisen koko ja rasvaisuus vaikuttaa.


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00058 kirjoitti:

        Ja ihan itse päättelit sen kommentistani... Hyvä poika😄

        Olen kylläkin ”tyttö-hullu.”


    • Anonyymi00012
      • Anonyymi00016

        Kokemusassiantuntija tietää. Onnea jatkoon.


      • Anonyymi00044
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Kokemusassiantuntija tietää. Onnea jatkoon.

        Joo no kukaan ei oo puustia saanu nii ei tarvi kadehtii


    • Anonyymi00014

      Miksi ihmiset tekee asioista niin vaikeita? Onko niin kiva roikkua kynsin hampain egossaan kiinni.

      Sen kun on yhteydessä kukin jos siltä tuntuu. Vai mikä on ongelma? "Iik! pelkään nolaavani itseni"

      • Anonyymi00015

        Niinpä ja niinpä niin. Kai niitä voi olla muitakin haasteita, kun täällä jumii. Olet varmaan ollut esimerkkinä ja tehnyt kaikkesi, että asiat olisivat helppoja.


      • Anonyymi00018

        Ja oma syysi on?
        Myös mm. vastapuolen ujous voi hankaloittaa tilannetta.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Niinpä ja niinpä niin. Kai niitä voi olla muitakin haasteita, kun täällä jumii. Olet varmaan ollut esimerkkinä ja tehnyt kaikkesi, että asiat olisivat helppoja.

        Olen hyvin helpoksi tehnyt asiat omassa elämässäni. Teen juuri niin, että puhun asiat suoraan, välittämättä miltä sekopäältä vaikutan. Ei kiinnosta. Yleensä se on toinen osapuoli joka sitten miettii ja pohtii eikä tiedä mitä tehdä.


      • Anonyymi00023

        Kerron kaikki tuolle. Miehelle,miten siitä puhutaan täällä! Eikä vaimokaan tykkää!


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Niinpä ja niinpä niin. Kai niitä voi olla muitakin haasteita, kun täällä jumii. Olet varmaan ollut esimerkkinä ja tehnyt kaikkesi, että asiat olisivat helppoja.

        Voi et kuule tiiäkkää


      • Anonyymi00046
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ja oma syysi on?
        Myös mm. vastapuolen ujous voi hankaloittaa tilannetta.

        Että mitään mumistavaa ei sitte vastapuolella ollukkaa? Sitähän se jo minäki juuh


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kerron kaikki tuolle. Miehelle,miten siitä puhutaan täällä! Eikä vaimokaan tykkää!

        Jaa no jotaki sekin gubbe on varmaa sitte tehny ku sillä on ne munakki. Eiku.T


      • Anonyymi00054
        Anonyymi00046 kirjoitti:

        Että mitään mumistavaa ei sitte vastapuolella ollukkaa? Sitähän se jo minäki juuh

        Voi olla, ei ole tullut kertomaan.


    • Anonyymi00019

      Kertoisitko ap itse, miten tekisit?

      • Anonyymi00024

        No jos olisin tietyistä tapahtumista varma, sekä hänen sinkkuudesta, niin voisin koskea häntä tai jopa pussats/suudella. Ei nykyään mene enää karkuun kuitenkaan 😄.
        Unelma olisi kuitenkin, että hän tulisi tarkoituksellisesti niin lähelle, ettei olisi ihmettelyn aihetta ja niin päin ei tulisi vahingossa ahdistettu toista johonkin mihin ei ole ehkä valmis. On kyllä lähempänä jo nykyään.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        No jos olisin tietyistä tapahtumista varma, sekä hänen sinkkuudesta, niin voisin koskea häntä tai jopa pussats/suudella. Ei nykyään mene enää karkuun kuitenkaan 😄.
        Unelma olisi kuitenkin, että hän tulisi tarkoituksellisesti niin lähelle, ettei olisi ihmettelyn aihetta ja niin päin ei tulisi vahingossa ahdistettu toista johonkin mihin ei ole ehkä valmis. On kyllä lähempänä jo nykyään.

        Älä lyö gubbe eli aapee kikulii tiskiin ainakaan siel ruokamarketis


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Älä lyö gubbe eli aapee kikulii tiskiin ainakaan siel ruokamarketis

        Jos olisi, niin tottakai löisin 🤣


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        No jos olisin tietyistä tapahtumista varma, sekä hänen sinkkuudesta, niin voisin koskea häntä tai jopa pussats/suudella. Ei nykyään mene enää karkuun kuitenkaan 😄.
        Unelma olisi kuitenkin, että hän tulisi tarkoituksellisesti niin lähelle, ettei olisi ihmettelyn aihetta ja niin päin ei tulisi vahingossa ahdistettu toista johonkin mihin ei ole ehkä valmis. On kyllä lähempänä jo nykyään.

        Saa mut kyllä ottaa vaikka olkapäälle kin ja kantaa jonnekin pussailtavaksi 😘
        Ehkä se olisi kuitenkin vähän liikaa ja oon syönyt suruuni ja saatan pitää tangosta kovaa kiinni 🤭


    • Anonyymi00020

      Minulle on tärkeää, että mies tekee aloitteen. Pitäisin siitä, että hän avaisi tunteitaan ja ajatuksiaan rohkeammin. Sellainen luottamuksellinen keskustelu se joka tapauksessa olisi. Kyllä hän varmasti aistii, etten nolaisi häntä missään tapauksessa ja saisi kuulla tunteistani häntä kohtaan

      • Anonyymi00029

        Minulle taas on tärkeää, että nainen tekee aloitteen, ei tarvitse itse ottaa riskiä ja voi antaa pakit, jos ei kiinnosta.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Minulle taas on tärkeää, että nainen tekee aloitteen, ei tarvitse itse ottaa riskiä ja voi antaa pakit, jos ei kiinnosta.

        Onko tullut paljonkin yhteydenottoja?


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Minulle taas on tärkeää, että nainen tekee aloitteen, ei tarvitse itse ottaa riskiä ja voi antaa pakit, jos ei kiinnosta.

        Sitäkähän sinä ainakaa et pääse ikinä tekemää tajuajat tajuu gubbe sinä et mtn


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Sitäkähän sinä ainakaa et pääse ikinä tekemää tajuajat tajuu gubbe sinä et mtn

        Muuten vaan äijä narisee siitä ghoustaamisesta virtuaaliteattereissa naisena esiintyen. T


      • Anonyymi00070
        Anonyymi00036 kirjoitti:

        Onko tullut paljonkin yhteydenottoja?

        On. Jos menen baariin, aina joku nainen lähestyy, ehdotellaan treffejä, annetaan pyytämättä puhelinnumeroita. Sekös sinua vtuttaa.


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00070 kirjoitti:

        On. Jos menen baariin, aina joku nainen lähestyy, ehdotellaan treffejä, annetaan pyytämättä puhelinnumeroita. Sekös sinua vtuttaa.

        Hyvä, että on saantia. Ei se ole muilta pois. sivusta


    • Anonyymi00025

      Ei minun ole mitään järkeä ottaa yhteyttä nyt kun säädät minun pankkitililläni jotain niin että siellä tapahtuu asioita, koska en tietenkään puhu sinun kanssasi mistään muusta kuin ensin siitä ja siitä et kumminkaan suostu minun kanssani mitään puhumaan, että minun pitäisi nyt vain tämä unohtaa ja jotenkin romanttisesti lirkutella sinun kanssasi eihän siitä tietenkään mitään tule!

    • Anonyymi00030

      💭..

    • Anonyymi00031

      Ollaan jumissa kun ei minuun saa oikein mitään kontaktia. Olen kai lievästi sanoen autisti. Mieheltä.

      • Anonyymi00035

        Oletko oikeasti ja tutkitusti autisti vai onko vain heitto?


      • Anonyymi00040
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Oletko oikeasti ja tutkitusti autisti vai onko vain heitto?

        No en tiedä minä olen. Todella vaikea kuitenkin.


      • Anonyymi00051

        Monesti about kaikki ovat siinä mielessä että tarttis tyyliin taluttaa, status quo on ns vain älä ota ittees herkkähipiäine


    • Anonyymi00032

      Ei mua enää kiinnosta mulla on nyt oma elämä mitä elän loppuun asti

      • Anonyymi00033

        Miksi jumittako palstalla? Kysyn ihan ilman taka-ajatuksia eli puhtaasta mielenkiinnosta.


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00033 kirjoitti:

        Miksi jumittako palstalla? Kysyn ihan ilman taka-ajatuksia eli puhtaasta mielenkiinnosta.

        Kikakika just sivusta


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00052 kirjoitti:

        Kikakika just sivusta

        Luulit motiivini väärin.


    • Anonyymi00034

      Kutsu asianajajan luokse laatimaan suostumussopimustaan.

      • Anonyymi00053

        Vähän lipevä joutuu kyllä olemaan sekim


    • Anonyymi00061

      Mä en tee yhtään mitään jos ei osaa koti oveni taakse tähän ikään olen ymmärtääkseni kaikki vähänkään järkeä omaavat tavat jo kokeillu

    • Anonyymi00063

      Unelmatilanne olisi se, että mistä tulisi ystäviä/,työkavereita. Hän muuttaisi lähemmäs ja tapailisimme säännöllisesti viikottain. Viestittelisimme työ- tai muista asioista ja näkisimme työn tai huvin merkeissä eri tapahtumissa ym.
      Naiselta

      • Anonyymi00064

        Ja kukaan ei ihmettelisi, että taasko tuo parivaljakko (mies ja nainen) hengaa tuolla yhdessä, koska kaikki tietäisivät, että olemme "vain" ystäviä, emme pari.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        Ja kukaan ei ihmettelisi, että taasko tuo parivaljakko (mies ja nainen) hengaa tuolla yhdessä, koska kaikki tietäisivät, että olemme "vain" ystäviä, emme pari.

        Asut varmaan pienellä paikkakunnalla. Pks:lla kukaan ei välitä, eikä toista näy kuukausiin. Asun ihastuksestani parin kilometrin päässä, mutta en koskaan näe häntä missään. En edes lähimarketissa.


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00065 kirjoitti:

        Asut varmaan pienellä paikkakunnalla. Pks:lla kukaan ei välitä, eikä toista näy kuukausiin. Asun ihastuksestani parin kilometrin päässä, mutta en koskaan näe häntä missään. En edes lähimarketissa.

        Joo, mutta sitten näkisi, jos voisimme sopia tapaamisista viestein, kuten kaverit tekevät. Nytkin mulla on sellaisia kavereita, naisia ja miehiä, jotka viestittelevät missä ovat jne. Pelkkiä kavereita siis. Hänestä haluaisin Ystävän.


    • Anonyymi00067

      Ei ole tarvetta lähentyä mitenkään

    • Anonyymi00068

      Tilanne on hyvä

    • Anonyymi00069

      Nukkunaan mennessä ei vqlittamistä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      716
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      697
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      573
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe