Pelko estää toimimasta

Anonyymi-ap

Jos se taas meneekin niin että mua bluffataan. 😐😭
Olisihan se kiva että olisi sitä mitä tarvitsee ja saisi tietynlaista välittämistä...

16

355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En kyl hylkäis!

• Anonyymi00003

Mietin vaan että onko pelimies aina kaikessa pelimies.. 🤔🙂‍↕️

• Anonyymi00002

Bluffataan? Siis onko sua joskus vedätetty, että tykkää 😬?

• Anonyymi00004

No ei oikeastaan... Tietääkseni. Suhde vei mun itsetunnon täysin. Nostin toisen ihmisen istunnon ja se imi minusta kaiken.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No ei oikeastaan... Tietääkseni. Suhde vei mun itsetunnon täysin. Nostin toisen ihmisen istunnon ja se imi minusta kaiken.

Itsetunnon* hitto. Eikä istunnon. Sori.

• Anonyymi00006

Aloitus on naiselta sitten.

• Anonyymi00011

Nopeasti se totuus tällä viikolla valkeni..
        Ap

• Anonyymi00007

Mies bluffasi suhteessa. Pihtasi niin kauan ja jopa 6 vuotta että päädyin käymään pari kertaa vieraassa sängyssä.
      Henkistä väkivaltaa tuokin. Toki on sitäkin. Miestä ei varmaan voisi vähempää mun hyvinvointi kiinnostaa. Kunhan kotona on täyspalvelu. Kiukuttelee nykyään töissäkin, ei ole kotonakaan mikään prinssi. Ihan mulkku nykyään. Ehkä pettää.
      Jännä kuitenkin, että vientiä olisi kivasti...
      Ja se tuntuu hyvältä jos joku osoittaa kiinnostusta.
      Valehtelen itselleni että olen onnellinen. Kunnes sitten joku ihminen palautti uskon siihen, että voisinkin olla haluttava ja arvokas..
      Luottamus alkaa palautua pikkuhiljaa... Vielä silti vaikea uskoa että kukaan minusta kiinnostuu, vaikka on sellaista sanottukin..
      Ja seksiä ehdotellaan toki myös toisinaan.
      Pattitilanne.

• Anonyymi00008

Lisäys : Hoidattas päänsä kuntoon ja menis työterveyshoitajalle. Minä en jaksa enää olla aikuisen miehen äitihahmo.. Ei toinen ihminen voi uupumusta poistaa.
        Haluaisin lapsiakin sitä paitsi elämääni.. En tiedä onko tuosta sittenkään isäksi. Kohtalo jatkuvasti järjestää metkuja ja muistuttaa että ei ei ei. Mitä sitten ajatella.
        Ehkä pitää ottaa time out. Katsella sen jälkeen vähän aikaa mihin asiat kehittyy.
        Ap

• Anonyymi00012

Oliko siis ihan salasuhde / onko nytkin? Eihän se juurisyitä poista.

• Anonyymi00009

Miten joku äijä kehtaa vielä olla vaimolleen mustasukkainen vaikka pihtaa? Ehkä se on vaan yksinkertainen ja pöljä...
      Ap

• Anonyymi00013

Jos se on homo 🤔

• Anonyymi00014

Teette toisenne onnettomiksi ja mustasukkaisiksi? Elämä on lyhyt, ero voi olla paikallaan?

• Anonyymi00010

Olipas paljon kivoja biisejä niissä vanhoissa listoissa. 🥰

• Anonyymi00015

Iteppähän sä joka kerta mun kanssa pelleilet anna ollla jo vittu enää jaksa sua

• Anonyymi00016

vanne nimittäin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      263
      3281
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      20
      1819
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      24
      1485
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      81
      1324
    5. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      137
      1028
    6. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      974
    7. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      61
      778
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      86
      726
    9. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      60
      658
    10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      50
      616
    Aihe