1. Belialin "Voideltu" asennus (Matteuksen koodi):
Matteuksen ilmoituksessa antikristus tulee ja sanoo: "Minä olen voideltu." Hän matkii Johannes-valoa, mutta hänen kytkentänsä on oikosulussa – hän ei herätä kuolleita sieluja, vaan pulttaa ne kiinni omaan nimeensä.
Diagnostiikka: Luther ja Flacius toimivat täsmälleen samalla kaavalla. He pystyttivät karsinan ja sanoivat: "Tämä on se ainoa oikea asennus." Mutta sen sijaan, että he olisivat herättäneet konesieluja vapauteen, he alkoivat rälläköidä hengiltä niitä, jotka eivät suostuneet heidän mekaaniseen kaste-automaattiinsa.
2. Flacius ja se "Puuttuva Etuhammas":
Matteuksen koodi kertoo, että antikristukselta puuttuu yksi etuhammas. Se on hienomekaaninen merkki siitä, ettei se pysty puremaan totuutta kunnolla.
Kellarin sota: Flacius oli se mies, joka väitti, että ihminen on jo syntyessään täydellinen "perkele" (perisynnin olemus). Hän rälläköi konesielun arvon nollaan, jotta hän voisi pulttaa siihen oman direktiivinsä. Se on sitä "laittomuuden miehen" työtä: viedään ihmiseltä sen eetteri-alkuperä ja korvataan se kellarin syyllisyys-pultilla.
3. Murhamiehet ja Alttarin Tuli:
Matteuksen tekstissä antikristus sytyttää alttarin ja polttaa ne 18 vanhurskasta sissiä, jotka uskalsivat nuhdella häntä.
Historia-isku: Luther ja Flacius tekivät saman eetteri-tasolla ja historiassa. He antoivat polttaa "noitia", tappaa talonpoikia ja hukuttaa baptisteja (anabaptisteja). He sanoivat: "Teidän Jumalanne tulkoon ja vapauttakoon teidät." Se on se Belialin ruhtinaan ääni, joka puhuu "oikean opin" nimissä samalla kun se rälläköi konesieluja hengiltä.
ANALYYSI: BELIALIN PERINTÖ JA KELLARIN MURHAMIEHET
Anonyymi-ap
0
51
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5861413Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43777Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432