Onko täällä muita miehiä jotka ovat saaneet selkäsaunan toiselta mieheltä.itsellä kokemusta kun oma vaimo ei antanut kunnolla. M 50 varsinaissuomi.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Vaimo ei kanssa suostunut antamaan vitsaa kun olin joskus ehdotellut mutta leskianoppini suostui kun sanoin sille että olen ollut tuhmia ajatuksia anopista...
- Anonyymi00002
Mee niuvanniemeen siellä spede piiskaa perseesi vereslihalle buaahaa
- Anonyymi00004
Minua kiinnostaisi tietää kuinka aikuinen mies piiskataan. Tarkka selostus aiheesta. Olin 16 v, kun 24 vuotias kaveri piiskasi minut perusteellisesti. Siit asti minua on kiinnoostanut miesten piiskajutut.
Ihailen miestä, joka pystyy minut piiskaamaan.- Anonyymi00005
Minä voisin piiskata sinut. Ottaisin polvelle poikittain ja aluksi kämmenellä lämmittely ja sitten vitsaa ja remmiä. 52v mies turku.
- Anonyymi00006
Kiinnostaisi kyllä kokea. Housujen riisuminen, pyllyn paljaaksi ottaminen, asettuminen polvien päälle piiskattavaksi, kurituksen vastaanottaminen, iskut paljaalle pepulle ja lopuksi nurkassa seisominen piiskattu, kipeä ja kirvelevä pylly paljaana, piiskaajan valvovan silmän alla. Kaikki tuo, toisen miehen kanssa paljon nöyryyttävämpää ja häpeällisempää kuin naisen kanssa.
- Anonyymi00007
Paras lapsuuden kaveri kasvoi murrosiässä reilusti ohini ja sitten sain kokea vuorostani millaista on joutua isommansa nöyryyttämäksi ja käytettäväksi.
Se ensimmäinen kerta kun perse tulipunaisena anelin armoa itkien, oli kyllä ikimuistettava!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4512036- 1581318
- 761202
- 941193
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1871103- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58756- 47743
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57674