Työministeri vieraili Joensuussa

Anonyymi-ap

Työministeri Marttinen tutustui työllisyys­palveluiden tilanteeseen Joensuussa ja lupaa valtiolta lisää tukea nuoriso- ja pitkäaikais­työttömyyden hoitoon.

7

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä se huonohi työministeri sen verran töitä pystyy järjestämään mitä meikäläinen kehtovaa tehä...

• Anonyymi00002

Kuka uskoo näiden satuilijoiden puheisiin ?? Minä en ainakaan.
      Hallituksella ei ole työvoimapolitiikkaa on vaan leikkauspolitiikka jolla työttömiä "aktivoidaan." Itse olen pitkäaikaistyötön, haen paikkoja sovitusti mutta ei tärppää..

Hallitus lupasi 100 000 uutta työpaikkaa, lupaukset muuttui rajusti miinusmerkkisiksi lienee pian 100 000 työtöntä täyttä totta..

• Anonyymi00003

Aktivointi on taas jotain samaa uudessa paketissa. Kuntouttavan korvaavat ehkä joillakin Mikki Hiiri kurseilla ja tai palkattomilla työtoiminnoilla, mutta ehkä jatkossa ilman kulukorvausta.
        Palkkatyöpaikat on taas mitä on.

• Anonyymi00004

Oho

• Anonyymi00005

Kun niitä työpaikkoja ei kerran ole, niin miksi työttömiä pitää nöyryyttää?
      Ymmärtäisin kovat toimet jos työpaikkoja olisi viljalti vapaana eikä niihin saataisi tekijöitä työttömien joukosta, silloin patistelu ja sanktiot olisivat paikallaan, mutta ei nyt.
      Puhdasta kuttuiluahan tuo on vatiovallalta kun osalta kansaa viedään ihmisarvo ja leimataan laiskuriksi ja lintsariksi jotka jäävät aamulla nukkumaan kun oikeat ihmiset lähtevät töihin.
      Pskaako näillä nykypäättäjillä on aivojen paikalla?
      Itse olen eläkkeellä onnellisesti, mutta ihan sivusta katsoenkin tuollainen simputus suoraan sanottuna vi*uttaa!

• Anonyymi00006

Juuri näin!

• Anonyymi00007

Vittu kun olisi tiennyt että täällä on käymässä niin olisin käynyt haukkumassa pystyyn työministerin, että missä on ne 100000 työpaikkaa mitä menitte lupaamaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2917
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      210
      1161
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      82
      1106
    4. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      77
      1006
    5. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      1001
    6. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      117
      996
    7. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      65
      852
    8. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      21
      720
    9. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      69
      703
    10. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      57
      588
    Aihe