Tuhositte ystävyyden, koska ette halunneet että minulla on ystävä!!!
Ette hyväksyneet meidän suurta ikäeroa.
Ette halunneet, että lapsena ja nuorena minulla on ihminen elämässä, joka oli minua paljon vanhempi ja johon luotin.
Ette halunneet minulle hyvää elämää.
Keksitte kaikkea sairaita asioita meidän ystävyydestä...
Jotka kuulin, kun minusta tuli aikuinen ja olin lopettanut ammattikoulun. Aloin kuulemaan kaikkea saastaa mitä muka lapsena ja nuorena minulle oli tapahtunut!!
Miksette voineet ikinä uskoa, että hän ei ikinä tehnyt pahaa minulle!!
Eikä halunnut edes sitten, kun olin saavuttanut 18 vuoden iän ja käynyt ammattikoulua! Muuta kuin olla vain ystävä minun kanssani.
Miksi aina luullaan, että jos lapsella on ikäero ystävään, että se ystävä haluaa jotain kiellettyjä asioita tehdä lapsen ja kasvaavan nuoren kanssa?
Jos tekevät kaikenlaista mitä ystävät tekee ja ystävä käy lapsen ja nuoren kotona kylässä??
Luullaan, että iso ikäero tarkoittaa automaattisesti sitä, että vanhempi ystävä tekee nuorelle pahaa tai edes haluaa sitä eikä kunnioita lapsen ja nuoren rajoja!!
Enhän minä yksin kotona ollut vaan vanhempani oli aina kotona, kun ystävääni lapsena ja nuorena näin.
Vanhempani ei ikinä olisi antanut ystäväni tehdä minulle pahaa!!! Ei ikinä.
Niin kauan, kun olin lapsi ja nuori sain olla hänen ystävä, mutta kun lopetin ammattikoulun niin kaikkea saastaa sain alkaa kuulemaan mitä muka lapsena ja nuorena oli minulle tapahtunut!!!
Hän ei ikinä halunnut muuta kuin olla ystäväni.
Mutta te ihmiset ja yhteiskunta ette sitä hyväksyneet!!!
Miksi aina, jos lapsena tai nuoren elämässä on joku johon on iso ikäero luullaan pahaa ja saastaa tapahtuvan??????
Loppujen lopuksi te ette halunneet, että ikinä saan ystäviä tai kavereita!!
Ette te minun ystävääni satuta pelkästään teidän valheella vaan songalla!!
Monet kerrat itkenyt ja romahtanut täysin, kun lapsena ja nuorena minulla ei ikinä ollut oma ikäisiä kavereita tai ystäviä!!!
Itkenyt ja romahtanut, kun edelleenkään en saa omaa ikäisiä ystäviä ja kavereita edes samaa sukupuolta kuin itseni olen!!
Ystävyyden tuhoutumisen takia monet kerrat olen miettinyt miksen kelpaa? Ihmisille kaveriksi ja ystäväksi!!
Miksen minä saa ystäviä ja kavereita?
Ja kun saan kavereita ja ystäviä. Niin ihmiset haukkuu ja pilkkaa minun ystävää ja kaveria, kun on minun elämässäni!!!
Miksi sotkitte toisten elämään ja puhutte soopaa??
Miksette voineet uskoa, että lapsena ja nuorena minulla oli aito ystävä!!!
Loppujen lopuksi ajattelen, että parempi on, etten yritä saada enää kavereita tai ystäviä, kun aina ihmiset ja yhteiskunta tuhoaa ne!!
Ja joudun taas korjaamaan särkyneeni itseeni ja kokomaan elämäni uudestaan särkyneistä palaisista!!!
Parempi uskoa ja ymmärtää, että en ole ystävyyden tai kaveruuden arvoinen ihminen!!
Ja oppia elämään täysin yksin ilman ystäviä tai kavereita ja olemaan onnellinen, kun yksin aina teen kaiken. Nyt ja koko loppuelämäni!
En haaveile tai unelmoi, että yhtään kaveria tai ystävää saa!!!
Tyydyn siihen, ettei edes kukaan samaa sukupuolta halua olla ystäväni tai kaverini!!!
Miksi enää turhaan yritän???
Keskityn vain niihin mitä on elämässäni ja minkä teet, että ihmiset ovat pahoja ja ilkeitä ja haluavat toisilleen vain pahaa!!
Terveisin ihminen
kyllästynyt ihmisiin, jotka yhä uudestaan särkee ja hajoittaa minut sirpaleeksi!!
Minä vaan, parempi yksin!
5
97
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Oon pahoillani sun kolemuksista. Voisin olla sun ystävä, mutta me ei varmaankaan tunneta edes. Amonyymipalsta jne.
- Anonyymi00002UUSI
So we meet again slimy one. Sivusta megalmaot
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
So we meet again slimy one. Sivusta megalmaot
Säälin sua.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Säälin sua.
Niin mäki tavallaan sua mut sit toisaalta oot megavtuttavan ylimielinen
- Anonyymi00005UUSI
Tämä sama on tässä maassa ollut voimassa ja vallalla siitä asti kun itsekin olin nuori.
Joten et ole ainoa minuakin kytättiin mutta en antanut sen oikeastaan vaikuttaa itseeni vaikka se harmittikin en silti sitä näyttänyt vaan päinvastoin taisin jopa provosoida ja katsoa mitä sillä saa aikaan näissä kyylääjissä.
No silloin ei ollut nettiä silloin akat juorusivat penkeillä istuen.
Miehet olivat töissä joten heillä ei ollut aikaa vatvoa muiden asioita.
Kannattaa kuitenkin olla välittämättä jos mitenkään pystyt, kasvata itsellesi sen verran hyvä itsetunto ettei muiden sanat sinun asioihisi vaikuta, äläkä anna niiden vaikuttaa sillä itsehän sinä tiedät parhaiten oman elämäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla723004Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "632579SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1082353Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.871446Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341276Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html98973Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o189972Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m83903Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html150848Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä65774