Siltä se tuntuu.
En riittäisi sinulle kuitenkaan
24
269
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Häh? Mistä johtopäätökset?
- Anonyymi00012UUSI
Riittämättömyyden tunteita kokevat monet ihmiset elämänsä aikana, minäkin miehenä syyt ovat moninaisia. Kuka haluaa kokea olevansa riippana toiselle. Mennyt voi synnyttää monenlaisia ajatuksia päähän.
- Anonyymi00002UUSI
Selitä vaan ja keksi asioita jotta ei tarvitse ottaa kontaktia.
- Anonyymi00013UUSI
Tiäkkö sun kuuppa ei silleen pelaa ihan hemmo
- Anonyymi00003UUSI
Mullekin jäi hänestä sellainen fiilis viimeksi. Olen ehkä liian pehmeä hänen makuunsa, en riittävän urheilullinen nainen. Ja vielä lyhytkin.
Näillä mennään.
🤍 - Anonyymi00004UUSI
Et niin. Oikein ajattelet.
- Anonyymi00015UUSI
Ooks vähän desperaattisella päällä palstaäijän avauksessa taas euron kaasuvalo? -lady Tee
- Anonyymi00005UUSI
Jos olet mulle kiltti, huumorintajuinen, lojaali ja osaat mies rakastaa oikeasti, niin riitä paremmin kuin hyvin.
- Anonyymi00009UUSI
Kukaan ei ole seppä syntyessään!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei tarvitse ollakaan rakastamisessa, mutta muut onkin enemmän luonteessa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mutta joko yöperhosen toukka on koteloitunut? Mitä sanoo mm ”baristat”?
- Anonyymi00006UUSI
Elämästä tulee paljon onnellisempaa kun lopetat sellaisten tacotteiden asettamisen itsellesi, jotka ovat jollain tavalla riippuvaisia toisista ihmisistä
- Anonyymi00017UUSI
Mulla oo sulle tarotin tarottia kuule nostaa. Sivusta kuhan hihitän
- Anonyymi00007UUSI
Johtopäätös, sähköjohto, töpseli ja pistorasia.
mutta niin nuoeren naisten kanssa siis joskus hauskoja juttuja joskus eli ainakin on, aina on.- Anonyymi00018UUSI
Ookko hydrauliikkakaavioita kans jo kattellu?
- Anonyymi00008UUSI
Siitä se ei oo kiinni oot. Too much to handle. 😳
- Anonyymi00011UUSI
Höpö höpö.
- Anonyymi00014UUSI
Mä ainakin antaisin ojentaa kaikki tavarat yläkaapeista ja kantaa kauppakassit 😂 muu on neuvoteltavissa 🤣
- Anonyymi00019UUSI
Liukas noilee ku saippua, kappas kepposta
- Anonyymi00020UUSI
https://youtu.be/09odanPZDYk?
Oot niin kylmä - Anonyymi00021UUSI
Luultavasti et kun itsekin jo noin koet
- Anonyymi00022UUSI
Jos itselleni miehelle on aivan valtavasti annettu ja suotu vaikka millaisia ominaisuuksia ja resursseja ja olen aivan täydellisen hetero, miten kukaan mies voi ajatella että kiinnostuisin miehestä. Pitäisihän siihen kiinnostukseen joku syy olla; ei riitä olen vaan tavallinen, pullaa syövä kaveri. Jotenkin ihmiset kuvittelevat itsestään liikoja sillä tavalla, että he ajattelevat olevansa mielenkiintoisia toisen ihmisen silmin, tosta vaan, ilman mitään todellista kiinnostavaa syytä.
- Anonyymi00023UUSI
Luulenpa että hänessä olisi enemmän kuin tarpeeksi. 🩷 💙 💜 🩶
https://www.youtube.com/watch?v=FhErDY8r3hc&list=RDFhErDY8r3hc&start_radio=1 - Anonyymi00024UUSI
Minusta tuntuu ihan samalta. Saavuttamaton unelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla723024Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "632599SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1112413Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.871466Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341296Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1011007Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o192988Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m84930Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html154868Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä70814