Harkimoiden hattutemppu – Lastenklinikalta Hartwall Areenalle on toimittaja Pentti Sainion vuonna 1999 omakustanteena julkaisema kirja. Teoksessa hän kertoo, miten jääkiekkoseura Jokerien avulla kerättyjä Lastenklinikoiden kummien keräysvaroja hävisi tuntemattomille teille. Kirja nosti hälyn, mutta Rautakirjan toimitusjohtajan Hannu Syrjäsen vaatimuksesta suuret kirjakaupat vetivät sen myynnistä, ja teos jäi Sainiolle käsiin. Yleisradion Ajankohtainen kakkonen teki sen pohjalta ohjelman, joka kuitenkin hyllytettiin lähetyspäivänä.
Tätä minä en tiennyt. Sen kyllä tiesin, että Harkimo oli kova IFK-fani joka halusi päästä IFK:n johtoon, mutta kun ei päässyt, niin pelasti sitten konkurssikypsän jokerit.
Harkimoiden hattutemppu
Anonyymi-ap
1
159
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
Kostea oli Kummolan heppi, ku kirjan luki .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.389959- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei234783- 82716
- 70690
- 70669
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43591