Kun kuulin droniuhasta. Oli vaikea saada lakimiestä viiden aikaan paikalle, mutta onneksi suvussa on yksi lakimies.
On tämä kamalaa, kun ei tiedä, tuliko droni tai joku varis Venäjältä Suomen ilmatilaan.
Nyt pitää hankkia droni-hälytys kännykkään.
Tein aamulla testamentin
11
99
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Sinun kaltaisesi tähystelevät jo muutenkin Jeesusta ja Olkiluodon voimalan ydinvuotopilviä silmämääräisesti mututunnulla. Mihin niihin tosiaan mitään varoituksia kännykkään tarvitaan. Kypärä päähän Dronnien pudotessa lähelle riittää.
- Anonyymi00002UUSI
Minä aina katson jatkuvasti taivaalle. Ei sitä koskaan tiedä, jos vaikka droni tuhoaisi Ässien pyhätön... tai ainaskin mä toivon niin.
- Anonyymi00004UUSI
Miksi sinä sitä toivot. Lähtikö naisesi tyydyttämään itseään jonkun Ässä pelaajan kanssa. Kyllä se emäntäsi taas kerran takasin reissuiltaan tulee, kunhan on saanut tarpeeksi tarpeeseensa, ja mitä te kaksi heikkolahjasta, sinä ja emäntä kotonanne ko, ajan yhdessä olisitte.
- Anonyymi00003UUSI
Minä ostin kirpputorilta KOHO merkkisen jääkiakkokypärän jossa on kasvojen edessä ristikkokin ettei dröönit tule silmille.
Asensin kirkkaan punaisen hälyvilkun katolle jotta voin hälyttää naapuritkin kun on hätätila päällänsä.
Niskahierontaan pitäisi mennä kun olen tähyillyt taivaalle niskani kipeäksi ottaakohan edes joku thaihieroja minut vastaan tällaisella aikataululla kun on perjäntäikin vieälä?
Kauheeta.Olen alkanut kaivamaan pihalle poteroita mutta kerrostalonaapurit ei oikein tykkää asiasta vaikka ajattelen vain heidänkin parastaan.
Miten tästä kauheasta sotatilasta nyt oikein selvitään elossa onko mitään vinkkiä antaa?- Anonyymi00005UUSI
No ensinnäkin, lakkaa valehtelemasta.
- Anonyymi00010UUSI
Outoa että jos kaivaa toisten parkkipaikan poteroksi, joku suuttuu. Luulisi ymmärtävän, kun nyt on pelättävä vuoroin droneja, vuoroin alieneita kun yhdysvaltain hallitus nekin jo kertoi olevan totta ja liihottavan taivaalla holtittomasti.
- Anonyymi00012UUSI
Kyllä. Ota lääkkeesi.
- Anonyymi00006UUSI
Ensi yönä on taas droni hälytys. Nyt Porissa. Kaikki kapakat ja räkälät suljetaan. Kukaan ei saa liikkua kaupunkilla. Lemmiskely kielletään ja matkalaukut pitää pakata valmiiksi. Kaupunkilaisia kehoitetaan istumaan ikkunan luona Ässä-kypärä päässä ja soittamaan heti pollareilla, jos näkevät jotakin liikettä taivaalla.
- Anonyymi00008UUSI
Älä ota saarnamies enempää.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä ota saarnamies enempää.
Se on vaan nauttinut ehtoolliswiintä🍷
- Anonyymi00009UUSI
Ei kyllä lakimiestä tarvita, kun testamentin tekee.
Tiedoksi vain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634