Kun kuulin droniuhasta. Oli vaikea saada lakimiestä viiden aikaan paikalle, mutta onneksi suvussa on yksi lakimies.
On tämä kamalaa, kun ei tiedä, tuliko droni tai joku varis Venäjältä Suomen ilmatilaan.
Nyt pitää hankkia droni-hälytys kännykkään.
Tein aamulla testamentin
21
227
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinun kaltaisesi tähystelevät jo muutenkin Jeesusta ja Olkiluodon voimalan ydinvuotopilviä silmämääräisesti mututunnulla. Mihin niihin tosiaan mitään varoituksia kännykkään tarvitaan. Kypärä päähän Dronnien pudotessa lähelle riittää.
- Anonyymi00002
Minä aina katson jatkuvasti taivaalle. Ei sitä koskaan tiedä, jos vaikka droni tuhoaisi Ässien pyhätön... tai ainaskin mä toivon niin.
- Anonyymi00004
Miksi sinä sitä toivot. Lähtikö naisesi tyydyttämään itseään jonkun Ässä pelaajan kanssa. Kyllä se emäntäsi taas kerran takasin reissuiltaan tulee, kunhan on saanut tarpeeksi tarpeeseensa, ja mitä te kaksi heikkolahjasta, sinä ja emäntä kotonanne ko, ajan yhdessä olisitte.
- Anonyymi00003
Minä ostin kirpputorilta KOHO merkkisen jääkiakkokypärän jossa on kasvojen edessä ristikkokin ettei dröönit tule silmille.
Asensin kirkkaan punaisen hälyvilkun katolle jotta voin hälyttää naapuritkin kun on hätätila päällänsä.
Niskahierontaan pitäisi mennä kun olen tähyillyt taivaalle niskani kipeäksi ottaakohan edes joku thaihieroja minut vastaan tällaisella aikataululla kun on perjäntäikin vieälä?
Kauheeta.Olen alkanut kaivamaan pihalle poteroita mutta kerrostalonaapurit ei oikein tykkää asiasta vaikka ajattelen vain heidänkin parastaan.
Miten tästä kauheasta sotatilasta nyt oikein selvitään elossa onko mitään vinkkiä antaa?- Anonyymi00005
No ensinnäkin, lakkaa valehtelemasta.
- Anonyymi00010
Outoa että jos kaivaa toisten parkkipaikan poteroksi, joku suuttuu. Luulisi ymmärtävän, kun nyt on pelättävä vuoroin droneja, vuoroin alieneita kun yhdysvaltain hallitus nekin jo kertoi olevan totta ja liihottavan taivaalla holtittomasti.
- Anonyymi00012
Kyllä. Ota lääkkeesi.
- Anonyymi00006
Ensi yönä on taas droni hälytys. Nyt Porissa. Kaikki kapakat ja räkälät suljetaan. Kukaan ei saa liikkua kaupunkilla. Lemmiskely kielletään ja matkalaukut pitää pakata valmiiksi. Kaupunkilaisia kehoitetaan istumaan ikkunan luona Ässä-kypärä päässä ja soittamaan heti pollareilla, jos näkevät jotakin liikettä taivaalla.
- Anonyymi00008
Älä ota saarnamies enempää.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä ota saarnamies enempää.
Se on vaan nauttinut ehtoolliswiintä🍷
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Se on vaan nauttinut ehtoolliswiintä🍷
Ei sitä pullo tolkulla pidä saarnatessa juoda.
- Anonyymi00009
Ei kyllä lakimiestä tarvita, kun testamentin tekee.
Tiedoksi vain.- Anonyymi00016
Ei tarvi mutta sitten kun sitä "tein itse" testamenttia aletaan puimaan tarvitaan viisi.
- Anonyymi00014
Ei piru vie. istuin koko yön ässien kypärä päässä parvekkeella ja tähyilin taivaalle, mutta en nähnyt yhtään dronia. Muutama naakka kräkätti vaan.
Pelkääkö dronit ässiä ??- Anonyymi00015
Kannattaisiko sinun ottaa ne kuuluisat lääkkeesi.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kannattaisiko sinun ottaa ne kuuluisat lääkkeesi.
Vaihtoehtoisesti voi mennä Turtiaisten luo kylään Moskovaan, siellä kun kohta alkaa enemmänkin lentämään Ukrainalaisia Doneja. Sen ilon voi nähdä jopa Anon enää nauramattomasta naamasta.
- Anonyymi00018
Jos Suomi voittaa, niin aion viuhahtaa torilla vain ässien kypärä päässä ja huudan suu auki jatkuvasti.
- Anonyymi00019
Sinuna en menisi siellä Turtiaisten kehumassa punaisella torilla viuhahtamaan, voisi olla suora tie rajalle käymättä lähtöruudun kautta. Katsomaan mistä niitä kaipaamiasi Doneja sinne Moskovaan tulla tupsahtaa.
- Anonyymi00020
Varo kuitenkin puluja ettei tule suuhun täytettä jos juokset torilla suu auki taivaan suuntaan.
- Anonyymi00021
Olin eilen torilla ässien kypärä päässä, mut en huutanut, ku viisut meni penkin alle.
- Anonyymi00022
Jos finnska voittaa lätkäkultaa, laitan ässien kypärän päähän ja meen pumpputorille ja huudan itseni kuoliaaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514