Pakkohan se on myöntää tänne. Eipä sillä, että sillä mitään merkitystä olisi mihinkään. Asiat meni kuten ne meni. Kaipuu vaan jäi...
Petri, ikävä sinua
16
284
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi teet tätä? Mitä yrität sillä kertoa?
- Anonyymi00002
Mitä tarkoitat? Siis mitäkö teen kun kirjoitan tänne? No tänne kai ihmiset purkavat tunteitaan, joka on aina hyvä asia. Tunteita ei missään nimessä kannata tukahduttaa, sillä on huonot seuraukset. Yritän tällä kertoa vain surustani tapahtuneista jutuista, en muuta.
- Anonyymi00003
Niin no joo, pitänee myöntää myös tämäkin: kyllähän mä sua rakastan edelleen. Voi kyynel 😥
- Anonyymi00004
Miksi seuraat palstaäijän teatteria- mitä saat tästä uusia pastellisävyjä harmaaseen arkeen vai? -TT
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi seuraat palstaäijän teatteria- mitä saat tästä uusia pastellisävyjä harmaaseen arkeen vai? -TT
Häh! No mitäs se ketään liikuttaa ketä seuraan ja ketä en. Ihme porukkaa täällä kyl on 😦
- Anonyymi00006
En mä mikään Petri ole.
- Anonyymi00007
Koit kuitenkin jotakin tarvetta kommentoida tähän ketjuun? Tässähän selvästi ikävöitiin Petriä, ei muita.
- Anonyymi00009
Reps :)
- Anonyymi00008
🤡🤢Liian iso intiaani 👧
- Anonyymi00010
Laitahan Petrille viestiä
- Anonyymi00011
Kiitos vinkistä. Laittaisin toki, mutta hän ei sitä halua, joten ikävöin nyt sitten täällä. Tää mun mainitsema Petri voisi myös laittaa mullepäin viestiä niin halutessaan. Mutta kuten sanottua, hän ei halua. Joten siksi näin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kiitos vinkistä. Laittaisin toki, mutta hän ei sitä halua, joten ikävöin nyt sitten täällä. Tää mun mainitsema Petri voisi myös laittaa mullepäin viestiä niin halutessaan. Mutta kuten sanottua, hän ei halua. Joten siksi näin.
Marika voi kyllä laittaa tänne Petrille päin viestiä. Petri ei enää uskalla, koska Petrillä on huonoja kokemuksia Marikan kanssa viestittelystä. Liekkö väärinkäsityksiä.
- Anonyymi00014UUSI
Jaahans. Vai niin. Petri on muuten Marikaa vanhempi.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Marika voi kyllä laittaa tänne Petrille päin viestiä. Petri ei enää uskalla, koska Petrillä on huonoja kokemuksia Marikan kanssa viestittelystä. Liekkö väärinkäsityksiä.
Harmi vaan, mutta en ole Marika. Toivottavasti saat viestisi Marikalle jotakin muuta kautta. Olen siis tämän ketjun aloittaja ja kaipailen eri Petriä.
- Anonyymi00017UUSI
Tämähän on hyvä paikka kaivata ja purkaa tunteita, kun vaan suodattaa nuo kaikki kummalliset kommentit, joita näyttää tulevan kaikkiin aloituksiin.
Tänne voi kirjoittaa tunteitaan ja kukaan ei sinua tunne. Toki niitä muka tuntevia ilmaantuu aina, jos kirjoitan Tuija M kaipaa Marko K:tai moni on tietävinään keitä olemme, silti tänne pystyisi helposti kertomaan kesken jääneen rakkaustarinamme♥️- Anonyymi00018UUSI
Juu, näinhän se on. Tämä on vain anonyymipalsta ja hyvä niin. Mun keissi on hiukka mutkikas, joten en oleta et täällä mikään selviää. Kunhan puran höyryjä niin sanotusti. Mun ja mun kaipaaman Petrin viestittely on aika ajoin ollut katastrofaalista IRL, joten en odota täältä yhtään mitään. Mut joo, täällä kirjoittelu on huutelua tuuleen. Ja tämä oli siis aloittajalta eli Sarilta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1562574Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232250Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1972147Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82551628Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1411344Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861204Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021158Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17982Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään45950- 84947