Miksikö mikään ei toimi ! siksi kun jokaisen maan kädet on samalla taskulla ja eräs maa mikä ei ole edes jäsen
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Kyllähän espanjan suhteen homma toimii hyvin, yli 56 miljardia sai rahaa, jota mm jauhojengi lahjoitti innolla yli 7 miljardia ja kaikki velaksi, tottakai 💩
- Anonyymi00004
Jaa kukas on ollu Pyhäjärven taskuilla
- Anonyymi00005
Voikukka yhteisömme🍀🍀🍀🍀
- Anonyymi00006
Kuka kähvelsi kaivoksen verorahat kaupungita kymmenen vuoden ajan.Yht .70 milj.euroa
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuka kähvelsi kaivoksen verorahat kaupungita kymmenen vuoden ajan.Yht .70 milj.euroa
Voitko näyttää väitteen toteen ?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Voitko näyttää väitteen toteen ?
Voitko sanoa etteinäin ole käynyt? Tuosta oli aikoinaan Pyhäjärven sanomissa "pittää sanoa" osiossa.Sitä kyselieräs valtuutettu .Pyhäjärven malliin ::kukaan ei vastannu Sanotaan että hiljaisuus on myönytmisen merkki.Eiköhän asia aikanaan selviä tehostetussa tiintarkastuksessa,
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voitko sanoa etteinäin ole käynyt? Tuosta oli aikoinaan Pyhäjärven sanomissa "pittää sanoa" osiossa.Sitä kyselieräs valtuutettu .Pyhäjärven malliin ::kukaan ei vastannu Sanotaan että hiljaisuus on myönytmisen merkki.Eiköhän asia aikanaan selviä tehostetussa tiintarkastuksessa,
Ai niinkö. En lue pyhistä
- Anonyymi00011
Anonyymi00005 kirjoitti:
Voikukka yhteisömme🍀🍀🍀🍀
Persufobia ja voikukka fobia vaan pahenee 💩
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei nyt kyse ole lehdestä vaan sinun väitteestäsi. Näytä toteen, koska nyt olla Pyhjärvellä ei Siikajoella.
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voikukka yhteisö
- Anonyymi00014
EU on kamala sanoivat ilvekset metäskoneessa ja ylistivät Putinia ja Venäjää.
- Anonyymi00015
Eiköhän putinin liput liehu suomi - venäjä seuran johtajissa eli KuSSpaskassa💩
- Anonyymi00016
Milloin vihervassarit ovat edes ajatelleet työntekoa 💩. Kaduilla kommarit makaa.
- Anonyymi00018
Sellainen kuka käyttää sanaa viherVassari on hieman kuin nykyajan muotisana. Ainut mihin ihminen lankeaa tuon viherVassari sanan sanoessaan on todella vähällä älyllä varustettu..
- Anonyymi00020
Klo 4.54
Voisin sanoa, että tuo teksti oli omituinen..
Se oli vähällä älyllä kirjoitettu.
Se , että osaa koko ajan haukkua muita ei kerro, että itse on älykäs. ,( vaikka saattaa kuvitella niin) - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Klo 4.54
Voisin sanoa, että tuo teksti oli omituinen..
Se oli vähällä älyllä kirjoitettu.
Se , että osaa koko ajan haukkua muita ei kerro, että itse on älykäs. ,( vaikka saattaa kuvitella niin)Odotin vähällä älyllä rustattua kommenttia
- Anonyymi00022
06.48 en haukkunut ketään yleistin vain
- Anonyymi00023
Taitaa vihervassari termi olla erittäin osuva, kun vihervassarit lämpenee siitä 💩. Vihervassarit eli KeSSkusta, demarit, vasurit ja muut kommarit 💩
- Anonyymi00019
EU.n luvatut työpaikat kuntatasolla 🤣
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520