Onko Turun alueella komeita naisia, jotka haluavat pyllistää kontallaan kunnolla, perse paljaana ja ottaa vitsaa, remmiä tai kämmentä? Ei mitään pysyviä jälkiä, mutta perse punaiseksi kumminkin.
Piiskaa naiselle paljaalle perseelle?
33
1028
Vastaukset
- Anonyymi00001
Täällä olisi yksi. En ole koskaan päässyt tätä kokemaan ja haluisin kovasti tietää, miltä se tuntuu. Kämmenellä tai vitsalla ehkäpä ekalla kerralla.
- Anonyymi00002
En ole aloittaja, mutta tykkään antaa naiselleni kättä ja vyötä. Joskus kovan session jälkeen on käden jälki perseessä 😀 leveä vyö on myös kiva. Otan hiuksista kiinni ja pistän pyllistämään, joskus kaulalta ja vähän kuristan ja kerron mistä saa tällä kertaa rangaistuksen. Ihana kun se toinen on sii herkkänä ja vaikertaa.
Vaatii minulta myös paljon, että tiedät ja tunnet mitä se toinen tuntee ja paljonko voi antaa vyötä tai kättä, et voi vaan mättää. Ihanaa läheisyyttä. Lopuksi kunnon pano, kuristamista ja kättä kankulle... Ja kaiken päätteeksi syvää läheisyyttä ja sylihoitoa. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta tykkään antaa naiselleni kättä ja vyötä. Joskus kovan session jälkeen on käden jälki perseessä 😀 leveä vyö on myös kiva. Otan hiuksista kiinni ja pistän pyllistämään, joskus kaulalta ja vähän kuristan ja kerron mistä saa tällä kertaa rangaistuksen. Ihana kun se toinen on sii herkkänä ja vaikertaa.
Vaatii minulta myös paljon, että tiedät ja tunnet mitä se toinen tuntee ja paljonko voi antaa vyötä tai kättä, et voi vaan mättää. Ihanaa läheisyyttä. Lopuksi kunnon pano, kuristamista ja kättä kankulle... Ja kaiken päätteeksi syvää läheisyyttä ja sylihoitoa.Ei kuristamista, sellasta en halua. Ehdoton turn off, jos mies alkaa kuristaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei kuristamista, sellasta en halua. Ehdoton turn off, jos mies alkaa kuristaa.
Naisystävä taas tykkää siitä. Enhän mä tietenkään lujaa. Käsi napakasti kaulalle. Joku tykkää jostain ja toinen taas ei.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Naisystävä taas tykkää siitä. Enhän mä tietenkään lujaa. Käsi napakasti kaulalle. Joku tykkää jostain ja toinen taas ei.
Ihmiset on erilaisia.
- Anonyymi00006
Voin antaa niin kuin haluat.Mies 65v. Varsinaissuomi
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voin antaa niin kuin haluat.Mies 65v. Varsinaissuomi
Kuulostaa hyvältä.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä.
Kyllä minulle sopisi koska vaan.Onhan tässä aikaa kun on eläkkeellä.Haluisitko tavata vaikka huoltoasemalla juodaan kahvit ja jutellaan. Mies 65v. Varsinaissuomi
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä minulle sopisi koska vaan.Onhan tässä aikaa kun on eläkkeellä.Haluisitko tavata vaikka huoltoasemalla juodaan kahvit ja jutellaan. Mies 65v. Varsinaissuomi
Mitä huoltoasemaa ehdotat?
- Anonyymi00010
Voin kokemuksella kertoa että kyllä tulee tuntumaan. Itse saanut monesti selkääni sekä paljaalle että housujen päälle eikä siinä isoa eroa ole. N42.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kävisikö Auran adc. Mies 65v. Varsinaissuomi
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Voit sinäkin ehdottaa. Mies 65v. Varsinassuomi
- Anonyymi00014
Anonyymi00009 kirjoitti:
Niuvanniemen drive in kaistaa buaahaa
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Voit sinäkin ehdottaa. Mies 65v. Varsinassuomi
Auran ABC sopisi itse asiassa hyvin. Torstaina pääsisin jo lounasaikaan siihen, jos sulle sopii?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Auran ABC sopisi itse asiassa hyvin. Torstaina pääsisin jo lounasaikaan siihen, jos sulle sopii?
Sopii hyvin ilmottele vaan millä tunnistan sinut. Mies 65v. Varsinaissuomi
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Verkkosukkahousut ja suttuinen meikki
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Voin kokemuksella kertoa että kyllä tulee tuntumaan. Itse saanut monesti selkääni sekä paljaalle että housujen päälle eikä siinä isoa eroa ole. N42.
Vieläkö haluat.Mies Varsinaissuomi.
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Laitan lierihatun päähän ja pöydälle kolme kirjaa. Tulen Auran ABClle torstaina klo 10.30. Jutellaan.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Laitan lierihatun päähän ja pöydälle kolme kirjaa. Tulen Auran ABClle torstaina klo 10.30. Jutellaan.
Sopii hyvin olen siellä ABC ajoissa. Mies65v.Varsinaissuomi
- Anonyymi00029
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sopii hyvin olen siellä ABC ajoissa. Mies65v.Varsinaissuomi
No...tuliko annettua selkäsauna...
- Anonyymi00013
Nyt tänne ilmestyi siipeilijöitä. Olen siis aloittaja ja tässä välissä on muita. Voin antaa piiskaa Laitilan levikkeellä, jossa rekkakuskit yöpyy. Olet takapenkillä, pyllistät paljas perse niin pystyssä kuin kykenet jalat hieman levällään, jotta pillusi ja persereikäsi näkyy paremmin. Annan pienen risun kanssa piiskaa sinulle ja välillä levität kaksin käsin pakaroitasi. Pidän näkemästäni, kun pillusi on avoinna ja persereikäsi myös. Voisit olla joku iltapäivä siinä odottelemassa risu kädessäsi. Hame ilman alushousuja olisi hyvä vaatetus.
- Anonyymi00018
N42, paljastatko perseesi piiskausta varten? Haluan nähdä kun pyllistät kunnolla ja otat vitsaa tai remmiä paljaalle perseellesi.
- Anonyymi00021
Olin taas Laitilan levikkeellä odottamassa, että paljastaisit perseesi ja pyllistäisit ja antaisin vitsaa. Et taaskaan tullut. Piiskaan perseesi niin, että itket.
- Anonyymi00024
Tuota olisi mukava harrastaa.
- Anonyymi00025
Aika kirjotuksia.
- Anonyymi00026
Tänään olisi ehkä uusi mahdollisuus saada perseensä punaiseksi. Sama paikka ja asu.
- Anonyymi00027
Missä on laitilan leväke.
- Anonyymi00028
Laitilassa vähän valoista pohjoiseen 8-tien molemmin puolin.
- Anonyymi00030
Piiskaa saisi tänään paljaalle perseelle. Tulen tunnin kuluttua Laitilan levähdyspaikalle. Laitilan liikennevaloista pohjoiseen päin mentäessä oikealle puolelle. Nähdään siinä, piiskaa voi antaa vaikka jossain metsätiellä suojassa sivullisten katseilta. Laita hame päälle ilman alusvaatteita ja ota piiskausväline mukaasi.
- Anonyymi00031
Ehkä tänään illalla olisi mahdollista saada perseensä punaiseksi. Tuhma nainen, tule ja paljasta perseesi ja pyllistä!
- Anonyymi00032
Tänään voisin antaa Laitilassa tuhmalle naiselle avokämmentä tai piiskaa paljaalle perseelle. Tule, pyllistä ja paljasta perseesi. Saat sopivan punan perseeseesi.
- Anonyymi00034
Mulle kävis tänään illalla
- Anonyymi00035
Sopii. Tulen ja annan sinulle vitsaa paljaalle perseellesi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942583- 196990
- 55782
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119703- 51602
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15526- 51525
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 55485
- 40484