Onko meidän välillä tunnetta yhteydestä

Anonyymi-ap

Kuin olisimme läsnä toisillemme, vahva kokemus siitä, että pääsee olemaan toisen sydämessä. Voisiko olla? Tunnetko saman, nainen? 🤔

41

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aina jos lämpimiä kirjoittelet niin polttaa se sydämessä.

• Anonyymi00003

Kyllä, erittäin vahva tunne 🤔

• Anonyymi00008

Mistä se kertoo?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mistä se kertoo?

Rakkaudesta ei sen ihmeellisempää, vuon onse jotain ihmeellistä mitä ihminen ei ymmärrä se vuon tapahtuu.

• Anonyymi00004

Kyllä.

• Anonyymi00005

En valitettavasti koe kuin yksipuolisuutta ja ei ole ollut koskaan irl yhteyttä, mutta et ole hän.

• Anonyymi00007

Olet jäänyt pysyvästi asumaan sydämeeni. Joskus melkein aistin läheisyyden tai lämpimän tunteen välimatkasta huolimatta.

• Anonyymi00018

Tuttua, tuttua!

• Anonyymi00009

Kyllä hänen kanssa jonka kanssa olen kasvotusten siitä puhunut. Sn

• Anonyymi00010

Hyvin tää yhteys toimii. Akkua vaan muistaa ladata.

• Anonyymi00011

Luota siihen tunteeseen sillä tunnet aivan oikein.

• Anonyymi00012

🔥🔥?

• Anonyymi00015

🌞🌞
        🔥🔥

• Anonyymi00035
        Anonyymi00015 kirjoitti:

🌞🌞
        🔥🔥

🌕🌞

• Anonyymi00013

Kerro, mikä on postinumerosi 1. nro!

• Anonyymi00014

Nolla on e nsimmäinen numero.

• Anonyymi00016

Olet mielessäni usein, vaikka emme ole nähneet aikoihin. Kai se joku yhteys sitten on. En tiedä ajatteletko sinä minua, mutta arvelen että ajattelet. Niin voimakas se yhteys ja kemia meillä on ollut irl että en usko että se unohtuu meiltä kummaltakaan. Sinulla ainakin on aina paikka mun sydämessä. Vaikka ei kai saisi olla, enempää kuin kaverina, kuten ei minullakaan sinun sydämessä.

• Anonyymi00017

En lähde näihin anonyymileikkeihin mukaan. Jos aidosti välität kaivatustasi, tee se selväksi oikealle ihmiselle.

• Anonyymi00019

Ei kaikki ole noin yksinkertaista.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ei kaikki ole noin yksinkertaista.

Aloituksessa ei ole tunnisteen tunnistetta. Pelkkää leikkimistä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Aloituksessa ei ole tunnisteen tunnistetta. Pelkkää leikkimistä.

Onneksi palstan naiset ovat suurimmaksi osaksi valmiita leikkimään! Voi kuvitella, että tämä on mulle ja olla iloinen ja rakastettu! 😊😊😊😊

• Anonyymi00020

Kyllä tunnen.

T. Ässä

• Anonyymi00022

Luen kyllä sun juttuja täältä. En aina vastaa. Oon mun ajatuksissa silti. Vaikeeta se on ollut unohtaa, vaikka olisi pitänyt, mutta kun meillä oli niin vahva yhteys ja sä ”näit” mut. Oikeestaan musta tuntuu, että me nähtiin toisemme kummatkin.

• Anonyymi00036

Kyllä, näin kävi.....nähtiin!

• Anonyymi00024

Harhaanjohtava aloitus.

• Anonyymi00025

Just nyt mun oloni on lähes sietämätön. Olen pysynyt kanssasi rauhallisena, mutta nyt kun olet tullut niin lähelle, minun on vaikea olla. Haastat minua älyllisesti, saat minut nauramaan.

• Anonyymi00026

Tämä nainen tuntee samoin. Sitä on vaikea selittää niille, jotka eivät sitä ymmärrä tai halua ymmärtää tai eivät ole itse kokeneet...

• Anonyymi00027

Kyllä mä tunnen erästä miestä kohtaan. Vahvasti tulet kuten hyvin kuvasit, läsnä toisillemme. Usein osut "paikalle" kun mietin sua.

• Anonyymi00028

En ole kokenut minkäänlaista tunneyhteyttä sinuun koskaan! Minun on täysin mahdotonta kuvitella edes sitä, että voisin olla ystäväsi koskaan! Olet täysin unohtanut sen, että stalkkaaminen vaurioittaa sitä ihmistä syvästi jota stalkataan! Luulisi että, sinä jos kuka sen ymmärtäisit!

• Anonyymi00029

Sinun on vihdoinkin ymmärrettävä se, etten tule koskaan olemaan missään tekemisissä kanssasi! Sinun takia olen alkanut pelätä vieraita ihmisiä ja sinun takia olen joutunut rajoittamaan liikkumisiani, enkä ole uskaltanut liikkua metsässä enää moneen vuoteen! Projekti rajoitti työntekoani monen vuoden ajan! Voin rehellisesti kertoa, että viimeiset monet vuodet ovat olleet ehdottomasti elämäni kauheimmat!! Jos et lopeta niin vien asian eteenpäin! Jätä minut rauhaan, äläkä enää ikinä yritä lähestyä minua missään! Joka kerta, kun olet lähestynyt minua, olen sen jälkeen nähnyt painajaisia monena yönä! Stressi ei tee hyvää kenellekään ja siitä minä olen joutunut kärsimään jo monen vuoden ajan! Olen henkisesti hyvin uupunut, koska pelko tuntuu olevan läsnä jokaisessa päivässä!

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Sinun on vihdoinkin ymmärrettävä se, etten tule koskaan olemaan missään tekemisissä kanssasi! Sinun takia olen alkanut pelätä vieraita ihmisiä ja sinun takia olen joutunut rajoittamaan liikkumisiani, enkä ole uskaltanut liikkua metsässä enää moneen vuoteen! Projekti rajoitti työntekoani monen vuoden ajan! Voin rehellisesti kertoa, että viimeiset monet vuodet ovat olleet ehdottomasti elämäni kauheimmat!! Jos et lopeta niin vien asian eteenpäin! Jätä minut rauhaan, äläkä enää ikinä yritä lähestyä minua missään! Joka kerta, kun olet lähestynyt minua, olen sen jälkeen nähnyt painajaisia monena yönä! Stressi ei tee hyvää kenellekään ja siitä minä olen joutunut kärsimään jo monen vuoden ajan! Olen henkisesti hyvin uupunut, koska pelko tuntuu olevan läsnä jokaisessa päivässä!

Eikö minulla saa olla omia mielipiteitä siitä, minkälaista elämää minä olisin halunnut elää viimeisten kymmenen vuoden aikana!! Projektin aloittajat sen kummemmin mitään kysymättä tekivät kamalan virheen! Tärkeintä on nyt se, että projekti lopetetaan kokonaan, koska niin kauan kuin se jatkuu vointini vain huononee! Olen niin surulinen siitä, kuinka huonosti minua on kohdeltu koko projektin ajan! Ihan kuin minua saisi kohdella miten tahansa! En ole enää nuori ja projekti on haitannut minua kauan sekä psyykkisesti että fyysisesti! En jaksa sitä enää yhtään! LOPETTAKAA!!

• Anonyymi00032

M+S❤️‍🔥

• Anonyymi00033

Oletko siis M?

• Anonyymi00034

Nope. Kantsun miestarjonta on vanhat juopot ja mamupaskat. Ei kiitos kumpiakaan.

• Anonyymi00037

Meidän välillä on. Tai minä tunnen sen, mutta tuskin se mies.

Välillä mietin, mikä tarkoitus sillä oli että rakastuin häneen. Välillä tajuan, ettei siinä ole mitään tarkoitusta. Se oli sattumaa ja sitä, et kaipaan rakkautta, läheisyyttä ja hellyyttä.

• Anonyymi00038

Mikään ei ole sattumaa.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Mikään ei ole sattumaa.

Ihan kaikki on sattumaa.

• Anonyymi00041

Oli kyllä.

• Anonyymi00042
      UUSI

tunnen.

Minä tumma n

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      331
      3239
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      206
      2853
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      59
      2447
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      172
      1512
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      18
      1299
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      1290
    7. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      925
    8. 60
      923
    9. 85
      860
    10. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      20
      834
    Aihe