Napuri on keksinyt tarinan ja valehtelem

Anonyymi-ap

Min granne har ljugit att han har en intresse bevakare då dom har hittat på åt honom en historia att han har intresse bevakare och att han har haft samma advokat som jag och förlorat.

Därför då dom vill veta vad jag och mina bekanta gör för att slippa intresse bevakare och annars också vill ta reda på om olika saker om mej.

Jag kan fast fråga av vårdare om han har intresse bevakare så jag är 100% säker att han inte har intresse bevakare man måste säga åt honom att sätta fram bevisen att hans historia stämmer.

Eller har ni haft någon tom eller tommy från korsnäs och fölorat en ganska gammal gubbe över 60.

Minun naapurini on valehdellut, että hänellä olisi edunvalvoja, koska he ovat keksineet hänelle tarinan siitä, että hänellä muka on edunvalvoja ja että hänellä olisi ollut sama asianajaja kuin minulla ja että hän olisi hävinnyt.

Siksi he haluavat tietää, mitä minä ja tuttavani teemme välttääksemme edunvalvojan, ja muutenkin yrittävät selvittää minusta erilaisia asioita.

Voin vaikka kysyä hoitajilta, onko hänellä edunvalvoja, jotta olen 100 % varma siitä, ettei hänellä ole edunvalvojaa. Hänelle pitää sanoa, että hän näyttää todisteet siitä, että hänen tarinansa pitää paikkansa.

Tai onko teillä ollut joku Tom tai Tommy Korsnäsistä ja hän olisi hävinnyt, aika vanha mies yli 60-vuotias.

My neighbor has been lying that he has a legal guardian, because they made up a story for him claiming that he supposedly has a legal guardian and that he supposedly had the same lawyer as I did and that he lost.

That’s why they want to know what me and my acquaintances are doing to avoid getting a legal guardian, and in general they are trying to find out different things about me.

I can even ask the nurses whether he actually has a legal guardian, so I can be 100% sure that he does not have one. He should be told to show proof that his story is true.

Or have you had someone named Tom or Tommy from Korsnäs, and he supposedly lost? Quite an old man, over 60 years old.

2

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Min granne har ljugit att han har en intresse bevakare då dom har hittat på åt honom en historia att han har intresse bevakare och att han har haft samma advokat som jag och förlorat.

Därför då dom vill veta vad jag och mina bekanta gör för att slippa intresse bevakare och annars också vill ta reda på om olika saker om mej.

Jag kan fast fråga av vårdare om han har intresse bevakare så jag är 100% säker att han inte har intresse bevakare man måste säga åt honom att sätta fram bevisen att hans historia stämmer.

Eller har ni haft någon tom eller tommy från korsnäs och fölorat en ganska gammal gubbe över 60.

Ja, det är möjligt att din advokat kan säga något i stil med att han eller hon inte känner till någon sådan person eller inte haft ett sådant ärende. Det skulle kunna hjälpa dig bedöma om historien verkar påhittad.

Men även då kan advokaten vara försiktig med exakt vad som sägs, eftersom advokater har tystnadsplikt kring klienter och ärenden. Det viktigaste är egentligen om din advokat kan bekräfta att uppgifterna som din granne använder om dig inte stämmer.

Minun naapurini on valehdellut, että hänellä olisi edunvalvoja, koska he ovat keksineet hänelle tarinan siitä, että hänellä muka on edunvalvoja ja että hänellä olisi ollut sama asianajaja kuin minulla ja että hän olisi hävinnyt.

Siksi he haluavat tietää, mitä minä ja tuttavani teemme välttääksemme edunvalvojan, ja muutenkin yrittävät selvittää minusta erilaisia asioita.

Voin vaikka kysyä hoitajilta, onko hänellä edunvalvoja, jotta olen 100 % varma siitä, ettei hänellä ole edunvalvojaa. Hänelle pitää sanoa, että hän näyttää todisteet siitä, että hänen tarinansa pitää paikkansa.

Tai onko teillä ollut joku Tom tai Tommy Korsnäsistä ja hän olisi hävinnyt, aika vanha mies yli 60-vuotias.

Kyllä, on mahdollista, että asianajajasi sanoo jotain sen suuntaista, ettei hän tunne kyseistä henkilöä tai ettei hänellä ole ollut sellaista tapausta hoidettavanaan. Se voisi auttaa sinua arvioimaan, vaikuttaako tarina keksityltä.

Mutta silloinkin asianajaja voi olla varovainen siinä, mitä hän tarkalleen sanoo, koska asianajajilla on vaitiolovelvollisuus asiakkaisiin ja tapauksiin liittyen. Tärkeintä on oikeastaan se, voiko asianajajasi vahvistaa, etteivät ne tiedot, joita naapurisi käyttää sinusta, pidä paikkaansa.

My neighbor has been lying that he has a legal guardian, because they made up a story for him claiming that he supposedly has a legal guardian and that he supposedly had the same lawyer as I did and that he lost.

That’s why they want to know what me and my acquaintances are doing to avoid getting a legal guardian, and in general they are trying to find out different things about me.

I can even ask the nurses whether he actually has a legal guardian, so I can be 100% sure that he does not have one. He should be told to show proof that his story is true.

Or have you had someone named Tom or Tommy from Korsnäs, and he supposedly lost? Quite an old man, over 60 years old.

Yes, it’s possible that your lawyer might say something along the lines of not knowing that person or not having handled a case like that. That could help you assess whether the story sounds fabricated.

But even then, a lawyer may be careful about exactly what they say, since attorneys are bound by confidentiality regarding clients and cases. The main thing, really, is whether your lawyer can confirm that the information your neighbor is using about you is not true.

• Anonyymi00002

Ei kuulu naapurille, onko ihmisellä edunvalvonta tai eikö. Se asia on ns sensitiivistä yksityisyyden suojan piiriin kuuluvaa tietoa.
      Ja jos tarkkaan ajattelee, edunvalvontahan on taho joka huolehtii ihmisen taloudellisten asioiden hoitamisesta, siinä laajuudessa kuin tarpeen, että edunvalvottavan etu toteutuu, eikä hän Esim sairautensa vuoksi jätä hoitamatta asioitaan, tai joudu hyväksikäytwtyksi erilaisilta tahoilta.

Joskus edunvalvonta ulottuu henkilökohtaisiinkin asioihin, mutta siihen pitää olla perusteita. Ja tosiaan, kenenkään edunvalvonnassa olo tai olemattomuus, ei kuulu naapureille, tai kellekään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      259
      2727
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      17
      2197
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1934
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      96
      1599
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1313
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1220
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1141
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1103
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1083
    Aihe