Olin niin nuori!!
Olis pitänyt silloin uskaltaa!
15
288
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onko ap nainen?
- Anonyymi00002UUSI
On.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
On.
🤗😉👋
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
On.
Kerrotko samalla miksi käytät kaikissa lauseissasi huutomerkkiä ?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
On.
Ja mies oli vanhempi?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja mies oli vanhempi?
Mistä niin päättelet ett mies on vanhempi ei ap mitään sellaista viestissään antanut ymmärtää vaan että hän oli nuori eikä uskaltanut toimia kun siihen olisi ollut tilaisuus?
Ei nuoret naiset ylipäätään kiinnostu vanhemmista miehistä vaikka ne vanhat miehet niin haluaisivat kuvitella. Setämiehenkin olis hyvä palata maan pinnalle.. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mistä niin päättelet ett mies on vanhempi ei ap mitään sellaista viestissään antanut ymmärtää vaan että hän oli nuori eikä uskaltanut toimia kun siihen olisi ollut tilaisuus?
Ei nuoret naiset ylipäätään kiinnostu vanhemmista miehistä vaikka ne vanhat miehet niin haluaisivat kuvitella. Setämiehenkin olis hyvä palata maan pinnalle..Olin niin nuori harhaan johtaja.
- Anonyymi00003UUSI
Sivusta flexaan että minäpä uskalsin kun olin nuorempi! Valveunia mussukalle ❤️
- Anonyymi00005UUSI
Minä uskalsin ja aikakin oli oikea.
- Anonyymi00008UUSI
Tästä kyllä tunnistaa kirjoittajan tyylin, ellei tässäkin joku kopioi höntä.
- Anonyymi00009UUSI
Silloin olisi ollut muutenkin hyvää aika kun et ollut vielä tavannut ”vääriä” ihmisiä.
- Anonyymi00011UUSI
Se on voi voi
- Anonyymi00012UUSI
Nyt vanhempana sitten uskallat
- Anonyymi00013UUSI
En tiedä kumpi parempi olis pitänyt vai olisimpa jättänyt tekemättä. Mut turhaa vanhoja juttuja murehtia.
- Anonyymi00015UUSI
Totuus on se, että aina asiat olisivat voineet mennä paremmin mutta myös huonommin. Joku katuu elettyä elämää jonkun kanssa, mutta se sama ajanjakso olisi voinut olla jonkun toisen kanssa myös huonompi, tietenkin toisinkin päin, jossittelu on turhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634