On aivan normaali. Ja enemmänkin.
Ei rakkautta kannata heittää hukkaan ikeron takia.
10 vuoden ikäero
28
371
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Okei. Kiitos sinulle tästä. Nuorempi voi aina ajatella eri tavalla.ä, riippuu ihmisestä ja millaiset tulevaisuuden suunnitelmat hänellä on sen ns. ikäeron väliselle ajalle, u know
- Anonyymi00002UUSI
10v ei ole paljon, paitsi 50-60.
Mutta vaikka 35-45, hyvin voi toimia.
Kipinä kun hiipuu tuossa 55 jälkeen väkisin.
Silloin ratkaisee se aikaisempi yhteinen elämä.- Anonyymi00003UUSI
Ei se kaikilla hiivu sillonkaan.
- Anonyymi00005UUSI
Puhu vaan itsestäsi, muista sinulla ei ole mitään valtuutta puhua.
- Anonyymi00024UUSI
Ylimääräinen stressin ympäristön tuottamaan on tehokas,eikö vaan?
- Anonyymi00004UUSI
Tuota 10 vuotta voisit miettiä ihan tykönään. Jos olet ollut vähintään 30 vuotta 10 vuotta sitte, koetko hirveästi muuttuneesi tuon kymmenen vuoden aikana. Samaa voi miettiä siitä kymmenen vuotta vanhemmasta. Tuskin hänkään on muuttunut kymmenessä vuodessa juuri lainkaan.
- Anonyymi00006UUSI
Minä mies 28v ja nainen ~40. ❤️🤍
- Anonyymi00009UUSI
Ovatko nämä valkoiset sydämet olleet sinulta minulle? 🤗❤️
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ovatko nämä valkoiset sydämet olleet sinulta minulle? 🤗❤️
Juuri sinulle.🤍❤️
- Anonyymi00007UUSI
Aika sillä ole mitään väliä sillä ikäerolla. Ainoa mikä ratkaisee onko itse ihmisestä mihinkään, jos ei ole, ihan sama minkä ikäinen.
- Anonyymi00008UUSI
Olen sillä kannalla että henkinen ikä ratkaisee.
- Anonyymi00010UUSI
How about 7 yrs?
- Anonyymi00021UUSI
Yes
- Anonyymi00011UUSI
I know what you did last winter.
- Anonyymi00012UUSI
Miksi tätä aihetta käsitellään täällä jatkuvasti?
10 v ikäero on mitätön.- Anonyymi00022UUSI
Joo, en ymmärrä.
- Anonyymi00029UUSI
Ei ole! Jos haluaa suhteessa saada lapsia puolison kanssa!!!
- Anonyymi00014UUSI
On jos mies on nuorempi. Vanhusmiestä ei huoli kukaan.
- Anonyymi00015UUSI
eipä ne estä tuntemasta saati törmäämästä hieman eri ikäiseen kivaan ihmiseen.
https://www.youtube.com/watch?v=nq_LG0Xe-O0&list=RDnq_LG0Xe-O0&start_radio=1 - Anonyymi00016UUSI
Riippuu niin paljon keistä on kyse.
Jos minulle tultaisiin kertomaan esimerkiksi tämän illan keskusteukumppanista, ettei rakkautta pitäisi heittää ikäeron takia hukkaan, niin vastaisin etten ensinnäkään rakasta häntä. En koe seksuaalista viehtymystä häntä kohtaan. Tahdomme elämältä eri asioita. Minua ei kiinnosta keskustella samoja keskusteluja satunnaisesti kesä-kesän jälkeen. Minä keskityn tulevaisuuteen - hän haluaa keskustella menneisyydestä. Minä opiskelen-hän haaveilee eläkkeestä.
Hän kuvittelee lukevansa ajatuksiani ja joka kerta hänellä ei ole harmainta aavistusta ajatuksistani tai tunteistani.
Sen sijaan, että hän olisi kannustava, hän pyrkii lannistamaan ja ehdottaa ideoita, jotka olen jo useaan otteeseen torjunut.
Eli minulle ei tarvitse tulla kertomaan ketä kohtaan tulisi tuntea mitäkin, sillä olen varsin kykenevä tunnistamaan tunteeni. Tunteisiini ja ratkaisuihini eivät vaikuta, ennustukset, tuttujen sanat, enteet, astrologia saatika numerologia ja viimeisimpänä palstaneuvojat. - Anonyymi00017UUSI
15 vuotta olisi ollut ihan jees.
- Anonyymi00019UUSI
Makuasioita, mutta minulle 15 vuotta nuorempi tai 15 vuotta vanhempi, on liian suuren ikäeron suhde.
- Anonyymi00020UUSI
😂😂
- Anonyymi00023UUSI
Eihän tuo ole syy ,syyt ovat yliherkkyyksissä.
Toinen on allerginen toisen luonnolliselle eritteille,suku voi olla vastaan,on jossain lahkeissa,jengissä eikä voi niitä vastaan taistella jtms. - Anonyymi00025UUSI
Vanha gubbe jää vielä yksin.
- Anonyymi00026UUSI
On se 10 vuotta liikaa. 27 vuotias tykkäisi 17. Niin on se 10 vuoden ikäero liikaa!
- Anonyymi00027UUSI
Ei ikä ole pelkkää numeroita.
Mieti jos 20 vuotias tykkää nuoremmista..
Niin. Hyi! - Anonyymi00028UUSI
On 10 vuotta liikaa, jos toinen haluaa perustaa perheen ja hankkia lapsia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy82082Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1131482Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1201205Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861094Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82061063Vauvat syntyvöät vihan lapsina?
Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O661035Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j67805- 76770
Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.79722Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään42634