Pääsin töistä klo 22.00.
Tulin kotiin niin vaimo oli jättänyt pikkarit keittiöön.
Lähdin katsomaan missä vaimoni on?
Makuuhuoneeseen kun pääsin löysin alastoman vaimoni ja kaverini oli panemassa häntä.
Oltiin vaimon kanssa puhuttu miltä tuntuisi jos toinen mies panisi vaimoa?
Kaveri oli tullut meille kylään eikä tiennyt minun olevan illankin poissa.
Vaimo sanoi luulleensa minun järjestäneen kaverin panemaan häntä kun olen itse poissa.
Kaveri sanoi ettei malttanut olla panematta kun kaunis nainen oli riisunut itsensä ja halusi kaverin panevan häntä.
Meinasin suuttua ensin mutta sitten ajattelin että tätähän me oltiin suunniteltu jo aiemmin.
Sauna oli vielä lämmin ja laitoin vähän lisäaikaa kiukaaseen.
Vaimo ja kaverikin tuli pesemään paikkansa ja olivat vähän nolona.
Saatiin sovittua asian ja jatkettiin vaimoni panemista nyt kimpassa.
Vaimoni kimppaseksi tuli vähän puskista vaikka oltiin siitä puhuttukin.
Kotona oli yllätys
Anonyymi-ap
4
253
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jep jep ja lehmät lentää trololoo
- Anonyymi00002
Jaahaas piripäällä taas vauhti päällä että oikein lehmät lentää. Mitäs taas piripää oikein sekoilet.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Jaahaas piripäällä taas vauhti päällä että oikein lehmät lentää. Mitäs taas piripää oikein sekoilet.
Sää mää ja bää sekoilee buaahaa
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sää mää ja bää sekoilee buaahaa
Määkijä se vaan sekoilee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937