Pääsin töistä klo 22.00.
Tulin kotiin niin vaimo oli jättänyt pikkarit keittiöön.
Lähdin katsomaan missä vaimoni on?
Makuuhuoneeseen kun pääsin löysin alastoman vaimoni ja kaverini oli panemassa häntä.
Oltiin vaimon kanssa puhuttu miltä tuntuisi jos toinen mies panisi vaimoa?
Kaveri oli tullut meille kylään eikä tiennyt minun olevan illankin poissa.
Vaimo sanoi luulleensa minun järjestäneen kaverin panemaan häntä kun olen itse poissa.
Kaveri sanoi ettei malttanut olla panematta kun kaunis nainen oli riisunut itsensä ja halusi kaverin panevan häntä.
Meinasin suuttua ensin mutta sitten ajattelin että tätähän me oltiin suunniteltu jo aiemmin.
Sauna oli vielä lämmin ja laitoin vähän lisäaikaa kiukaaseen.
Vaimo ja kaverikin tuli pesemään paikkansa ja olivat vähän nolona.
Saatiin sovittua asian ja jatkettiin vaimoni panemista nyt kimpassa.
Vaimoni kimppaseksi tuli vähän puskista vaikka oltiin siitä puhuttukin.
Kotona oli yllätys
16
1895
Vastaukset
- Anonyymi00001
Voi mikä vässykkä, olisit nyt ollut mies ja näyttänyt ettei se akkas ole mikään jakorasia.
- Anonyymi00003
Täyttä sontaa tämäkin aloitus
- Anonyymi00004
Turhaa se olisi ollut kieltää heitä panemasta kun olivat jo panneet.
Oltiin vaimon kanssa puhuttu kimppaseksistä.
Nyt tuli vähän vahingossa toinen mies vaimoa panemaan. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Turhaa se olisi ollut kieltää heitä panemasta kun olivat jo panneet.
Oltiin vaimon kanssa puhuttu kimppaseksistä.
Nyt tuli vähän vahingossa toinen mies vaimoa panemaan.Juuri noin nössö aisurit ajattelee. Oikeasti muijassi on jakanut kaverillesi jo pitkään, sattuivat vain jäämään kiinni nyt. Kohta huomaat että elätät muijaasi ja muijasi reissaa ulkomailla kaverisi kanssa.
- Anonyymi00021
Niinpä näytät tekevän. Mitäs määit buaahaa.
- Anonyymi00010
Kivasti otit vastuun puheistasi, aina välillä tulee vääriä tulkinnoja. Mutta saat varmaan nauttia noista tunteista pitkään, mitä tuo yllättäminen toi. Itse tiesin koska vaimo sai ensimmäisen kerran vierasta, seurasin sen sijaintia puhelimesta, itse olin tuolloin töissä.
- Anonyymi00014
Täyttä paskaa
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Täyttä paskaa
hyi sinua
- Anonyymi00016
Kaveri on ollut meillä koko viikonlopun ja ollaan ahkerasti pantu vaimoani.
Kun toinen on pannut vaimoa on toinen liittynyt mukaan.
Vaimo kyllä keikistelee meille ja kun alaston nainen keikistelee tekee se eloa alapäähän, onneksi on kiimainen nainen antamassa helpotusta.- Anonyymi00017
Teillä on hieno yhteinen juttu.
Tuo on täysin yhden naisen ja kahden miehen oma asia ja on parasta jos kaikki nauttii täysin.
Olisi nautinto olla samanlaisessa porukassa. - Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Teillä on hieno yhteinen juttu.
Tuo on täysin yhden naisen ja kahden miehen oma asia ja on parasta jos kaikki nauttii täysin.
Olisi nautinto olla samanlaisessa porukassa.Oletko mies vai nainen?
- Anonyymi00018
Meillä on vaimolla vakkari mies joka kolmas viikko mies tulee yövuorosta meille kun itse lähden päiväksi töihin.
Kahvit usein juodaan yhdessä ja kaveri riisuu itsensä ja lähtee alastoman vaimoni viereen ja tiedän hänen ensimmäisenä panevan vaimoani.
Vaimoni nukkuu aina alasti ja kiimainen nainen tykkää panna miesten kanssa jopa useammankin miehen kanssa.- Anonyymi00019
Naiselle orkut on niin ihania , että niitä haluaa saada lisää!
- Anonyymi00020
Onpas sulla kiimainen nainen jota miellään tulisi panemaan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6202364Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,281182- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101016- 92916
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?91787Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229623