Sperman merkitys

Anonyymi-ap

Mitä sperma merkitsee? Kiihottava?Inhottava? Tai yleensäkkin naisen mielestä,

9

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Aivan ihanaa ainetta. N40

• Anonyymi00002
      UUSI

Ylivoimaisesti suurin osa naisista jota olen koskaan tuntenut haluaa lastit sisällensä, jos ehkäisy siis kunnossa tai sitten vaikka ei olisikaan. Itsekin haluan tietenkin.

Sitten on se pieni osa joka rakastaa spermaa kaikin tavoin. Tykkää, siis oikeasti tykkää ottaa lastit pillun lisäksi suuhun tai minne vaan, joko miellyttääkseen tai nauttii siitä todella itse. Nykyisen naisystävän kanssa huolehdin että hän saa aina viimeiseen pisaraan kaikki sisäänsä, tavalla tai toisella. Naiselle ne kuuluu.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ällöä liisteriä haisee hiton pahalle

• Anonyymi00005
      UUSI

Kyllä haluan joka siittiön niellä minkä vain saan 👅🫦😋
      Ihanaa spermaa
      En saa siitä kylläkseni
      Eri henkilöiden lastit ovat erimakuisia 😋
      Mam 👅

• Anonyymi00006
      UUSI

Ei sitä miesten aina tarvii pilluun laueta. N40

• Anonyymi00008
        UUSI

Ei, enkä haluakkaan. Suuhun melkein mielummin, tai peppuun. Joskus saattaa joutua ruiskimaan tisuille... Ja loput suuhun

• Anonyymi00009
        UUSI

Olen kanssasi samaa mieltä. Kysyn aina ensiksi ja otan naisen halun huomioon. Vaikka olen vaki suhteessa.m>50

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Olen kanssasi samaa mieltä. Kysyn aina ensiksi ja otan naisen halun huomioon. Vaikka olen vaki suhteessa.m>50

Kyllä ja ei.

Olen lopettanut osittsin tuon "otan naisen halun huomioon" ajattelun aikoja sitten.

Nainen ei aina tiedä mitä se haluaa tai mistä se on jäänyt paitsi, oltuaan vaikka saman miehen kanssa pari kolme kymmentä vuotta. Hän on saattanut haaveilla vaikka mistä, mutta rohkeus kokeilla on puuttunut. Eikä uskalla välttämättä sanoittaa niitä ääneen. Olen aika hallitseva ja rakastan ottaa naisen - kokonaan - ja näyttää halut ja antaa koko laidalla ja myös ottaa. Pieni eijei vaikertelu ei ole mitään. Terävä ei ehdottomasti on sitten tietenkin ei. Ei näitä seikkailuja nyt niin hirveästi ole ollut mutta vuosien saatossa sen verran että tietää.

Niin ja sanon aina että jos otat suihin ja mulla tulee, mulla sitten tulee, en ala pidättelee tai varoittelee vaan annan tulla. Joka leikkiin ryhtyy..

• Anonyymi00013
      UUSI

Sperman merkitystä ei ymmärretä enää oikein. Eikä se ole isolle osaa naisista positiivinen juttu. Olisihan syntyvyyskin ihan toista. Liika vuosia jatkunut feministinen negatiivisuus, raskauspelottelut ja ehkäisykampanjat, miesvihamielisyys, naisen nautintojen korostaminen seksin tärkeimmäksi asiaksi täysin virheellisesti (koska molempien nautinto ja siittäminen), muu maailmanpaska älylaitteineen, sotineen jne. ,tekee spermasta ns. turhaa ja käyttämätöntä. Merkitys ymmärretään suurimmin vain spermapankeissa ja lapsettomien kohdalla.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      309
      2861
    2. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      196
      2789
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      50
      2385
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      166
      1464
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1172
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1146
    7. 58
      843
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      824
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      779
    10. 77
      764
    Aihe