Oisko se sitten reilua

Anonyymi-ap

Että suhteemme ois pikapanoja jossain missä nyt milloinkin nähtäis. Kummallakaan ei olisi aikaa muuhun. Parempi kun en tee mitään.

37

512

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

Niin eikös sinulla ole jo se pikapano. Sen verran hyvä että yks riittää.

• Anonyymi00003
      UUSI

Trollit täällä yrittää sekottaa pakkoja.

• Anonyymi00004
      UUSI

Aamun ajatus on sinällään hyvä, mutta totuuspohjaa sillä ei ole.
      Olisikin edes pikapano, mutta kun ei ole sitäkään!

• Anonyymi00005
      UUSI

Sehän tykkää miehistä! Nyt riittää. En tod. Halua olla täällä. Eilen yksi viesti. Olin pois koko päivän. Ja nyt lopullisesti pois. Onnea vaan kaikille tänne mitä sitten ikinä täältä haette. Minulla on elämä tuolla ulkona. Ainii. Hyvää kesää😁
      Nauttikaa elämästä❣️

• Anonyymi00006
      UUSI

Haluaisin nähdä puoli minuuttia, kakskyt sekuntia on liian vähän, ei siinä ajassa ainakaan taida ehtiä, eikä kyllä se ollut mielessä, kun laskeskelin-mietin-toivoin-tahdoin.

• Anonyymi00007
      UUSI

Hyvä kysymys. Kummallakaan ei oo aikaa... reilua ei ois kenellekään. Jokin mussa pitää silti susta kiinni, oot ollu mielessä viime syksystä saakka. Vaikka ei ois nähty, oot ollu mun ajatuksissa. Susta on tullu erityinen ihminen mulle, reilua tai ei, ainakin haavoittumiselle altista.

Kahden vuoden ikäero

🤍

• Anonyymi00008
      UUSI

Aika paljon enemmän kuitenkin kuin palstaharhailut.

• Anonyymi00009
      UUSI

Tuo ei ole mikään suhde.

• Anonyymi00012
        UUSI

Aika monen perheellisen arki on lähes tuollaista. Nähdään ohimennen, läpsystä vaihto ja pannaan sitten, kun keretään.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Aika monen perheellisen arki on lähes tuollaista. Nähdään ohimennen, läpsystä vaihto ja pannaan sitten, kun keretään.

Ennemmin yksin kuin tuollainen elämä.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ja silloinkaan toinen tai molemmat ei jaksa

• Anonyymi00010
      UUSI

Joo kävis

• Anonyymi00011
      UUSI

En ikinä tyytyis noin vähään.

• Anonyymi00013
      UUSI

Pikapanon pystyy venyttämään helposti monituntiseksi.. Jos vaikka yrittää pidätellä itseään koska toinenkin osapuoli feikkas orgasmit niin sepäs kiukuttaa

• Anonyymi00014
        UUSI

Suomalainen mies ja pidättäminen eivät mahdu samaan lauseeseen.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Suomalainen mies ja pidättäminen eivät mahdu samaan lauseeseen.

Kyllä kuuluu kun on tarpeeksi itsepäinen. Nainen on siitä jännä olento että he tuntevat kyllä kun ruuti meinaa rojahtaa...........

• Anonyymi00023
        UUSI

Monituntiseksi,kuka sellaista hankaamista jaksaa.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Monituntiseksi,kuka sellaista hankaamista jaksaa.

Aika juoksee kun on kivaa

• Anonyymi00015
      UUSI

Upee Dodge ram 1500 mainoksessa. Sais vedettyä varmaan traktorinkin upoksista. 🤭

• Anonyymi00017
      UUSI

se on elämää, molemmat käy töissä ja tapaavat toisiaan vapaalla tai muuttavat yhteen.

• Anonyymi00020
        UUSI

Niin, aikuisen elämää. Yhteistä aikaa löytyy kummasti kun jakaa arjen, viettää illat ja yöt yhdessä muuten tai muuttaa yhteen.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Niin, aikuisen elämää. Yhteistä aikaa löytyy kummasti kun jakaa arjen, viettää illat ja yöt yhdessä muuten tai muuttaa yhteen.

Aloituksessahan sanottiin ettei tässä mitään joutilaita olla. Puoli tuntia kuussa max.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Aloituksessahan sanottiin ettei tässä mitään joutilaita olla. Puoli tuntia kuussa max.

Joutilaita?:D Aika harva vetää nukkumatta elämää läpi. Nimim. yksi pahimpia ruuhkavuosia elävä, kaikkea muuta kuin joutilas

• Anonyymi00018
      UUSI

sinusta huikuu että tarvitset lisää jotta selviät nykyisestä elämän haasteista. etsi joku muu keino kun viedä jonkun ihmisen elämä jotta saat enemmän.

• Anonyymi00027
        UUSI

Maksulliset olisi se muu keino

• Anonyymi00022
      UUSI
    • Anonyymi00024
      UUSI

Tuollaistahan perheellisen työssäkäyvän elämä on! Ei todellakaan mitään kynttiläillallisia ja pitkiä sessioita. Normaalia elämää.

• Anonyymi00034
        UUSI

Näimpå ja tuossa joku vastauksessaan kuvittelee joutilaana pyörittävän peukkuja silti :D

• Anonyymi00026
      UUSI

Rakkaalle on aina aikaa.

• Anonyymi00028
      UUSI

Eikö ne noita ny ole useimmissa parisuhteissa

• Anonyymi00029
        UUSI

Niistä pitää oppia kun alkaa elämään seuraavaa elämää. Sivsu

• Anonyymi00030
      UUSI

Oon niin mukavuudenhaluinen et paneskele hankalissa paikoissa.

• Anonyymi00031
      UUSI

Ei mua kohtaan, eikä hänen naistaan kohtaan. Hänelle olisin patjana vaikka miten paljon vaan haluaa, minä ainakin haluan miestä koko ajan, vaikka ei olla vuosiin nähty, mutta sitten se tarkoittaa vain minun kanssani.

• Anonyymi00035
      UUSI

En halua mitään pikapanoja. Minulla olisi aikaa paljon muuhunkin. En ole ehkä oikea henkilö, mutta ehkä sinun kannattaisi tehdä jotain.

• Anonyymi00036
      UUSI

Ei tuollasiin kannata suostua. Osta miehelle tekopil lu. Monilla onkin jo sellanen.

• Anonyymi00037
      UUSI

Ei ole paljoa ihmisellä annettavaa tälle maailmalle jos vain pikapanot.

• Anonyymi00038
      UUSI

Tulet liikkumaan maailmalla paljon, minulla tavoitteena vielä enemmän. Jos ei ole organisointikykyä tapaamisiin, se kertoo jo paljon.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      195
      2737
    2. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      300
      2642
    3. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      41
      2334
    4. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      159
      1414
    5. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1112
    6. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      1090
    7. 57
      792
    8. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      781
    9. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      19
      699
    10. 55
      682
    Aihe