Köyhät kyykkyyn.! No mitäs se tarkoittaa myös pienyrittäjiltä loppuu mani kun rahavirrat pienenee. Jee jee .
Sivistyneesti
27
220
Vastaukset
Tuo vain tarkoittaa sitä, ettei sen yrittäjäsi yritysidea ole kannattava, joten pitää miettiä uusi tapa saada yritys tuottamaan uudella yritysidealla!
- Anonyymi00002
Etkös sinä ole myös sitä mieltä ettei oikein kukaan yrityksen tuloksentekijöistä oikeasti ansaitse palkkaansa.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Etkös sinä ole myös sitä mieltä ettei oikein kukaan yrityksen tuloksentekijöistä oikeasti ansaitse palkkaansa.
Tuo kommenttisi kertoo vain sen, ettet ymmärrä mitään etkä edes lukemaasi!
Yrityksellä ei ole tuloksentekijöitä vaan työläisiä jotka tekevät yrityksen antamaa työtä. Tulos on yrityksen aikaansaamaa kun se menestyy!
Miksi ihmeessä joku tuloksentekijä menisi yritykseen jakamaan tulostaan, jos sen kerran voisi itsekin pitää kokonaan veroja lukuun ottamatta?
Kerro sinä miten näet asian!- Anonyymi00004
YXKAXEX kirjoitti:
Tuo kommenttisi kertoo vain sen, ettet ymmärrä mitään etkä edes lukemaasi!
Yrityksellä ei ole tuloksentekijöitä vaan työläisiä jotka tekevät yrityksen antamaa työtä. Tulos on yrityksen aikaansaamaa kun se menestyy!
Miksi ihmeessä joku tuloksentekijä menisi yritykseen jakamaan tulostaan, jos sen kerran voisi itsekin pitää kokonaan veroja lukuun ottamatta?
Kerro sinä miten näet asian!Sitten yrityksillä on vielä kaltaisiasi loispummieläkeläisiä elätettävänään😁
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sitten yrityksillä on vielä kaltaisiasi loispummieläkeläisiä elätettävänään😁
Olet taas väärässä kuten Anaali nikkisi jo suoraan kertoo. Olen aina, lukuun ottamaa paria kolmea työtön viikkoani rahoittanut ansaitsemalla oman eloni ja nuokin viikot omilla säästöillä. Olen työnantajieni kanssa maksanut työeläkevakuutusmaksuni täysmääräisesti. En siis ole mikään pummi mutta sinä ehkä olet, olenhan maksanut sinunkin koulutuksesi, vaikka kansakoulun neljää luokkaa lukuun ottamatta minun kouluni on aina maksanut. Olet todellinen Anaali etkä osaa ajatella tosiasioita!
YXKAXEX kirjoitti:
Tuo kommenttisi kertoo vain sen, ettet ymmärrä mitään etkä edes lukemaasi!
Yrityksellä ei ole tuloksentekijöitä vaan työläisiä jotka tekevät yrityksen antamaa työtä. Tulos on yrityksen aikaansaamaa kun se menestyy!
Miksi ihmeessä joku tuloksentekijä menisi yritykseen jakamaan tulostaan, jos sen kerran voisi itsekin pitää kokonaan veroja lukuun ottamatta?
Kerro sinä miten näet asian!Höpöhöpö. Miten voit olla noin yksinkertainen. Suurimmille ja kaikkein menestyneimmille yrityksille on tyypillistä, etteivät omistajat ymmärrä juuri mitään yrityksen toiminnan substanssista. Suurimmat yritykset ovat usein eläkeyhtiöiden, muiden instituutioiden, valtion ja sijoutusrahastojen omistuksessa. Niiden toimiva johto ja koko suunnitteluhenkiklökunta on tavanomaisesti palkattuja. Poikkeuksia toki on mutta suurissa yrityksissä harvoin. Ehkä tunnetuin poikkeus on Elon Musk. Hän omistaa, johtaa ja osallistuu yhtiöidensä toiminnan suunnitteluun. Meilä Suomessa Nokiaa, Nordeaa, Sampoa, Konetta, Wärtsilää, UPM:ää, Fortumia, Nestettä eikä muitakaan suuria yrityksiä johdeta omistajien toimesta yrityksen toiminnan sisällön osalta. Sitä johtavat palkattu johto ja sunniittelun asiantuntijat. Kovalla palkalla, tottakai. Idea on tietysti siinä, että yksittäisellä insinöörillä tms. voi olla paljon osaamista, mutta rahoitukseen yms. hartiat eivät riitä. Jos olet joskus seurannut vaikkapa Formula-autojen mestystekijöitä, avainasemassa ovat huippupalkatut suunnitteluinsinöörit, eivät yrityksen omistajat. Omistajat varmistavat vain sen, että rahaa on riittävästi suunnitteluun.
Olet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnasta.mielipidepankki kirjoitti:
Höpöhöpö. Miten voit olla noin yksinkertainen. Suurimmille ja kaikkein menestyneimmille yrityksille on tyypillistä, etteivät omistajat ymmärrä juuri mitään yrityksen toiminnan substanssista. Suurimmat yritykset ovat usein eläkeyhtiöiden, muiden instituutioiden, valtion ja sijoutusrahastojen omistuksessa. Niiden toimiva johto ja koko suunnitteluhenkiklökunta on tavanomaisesti palkattuja. Poikkeuksia toki on mutta suurissa yrityksissä harvoin. Ehkä tunnetuin poikkeus on Elon Musk. Hän omistaa, johtaa ja osallistuu yhtiöidensä toiminnan suunnitteluun. Meilä Suomessa Nokiaa, Nordeaa, Sampoa, Konetta, Wärtsilää, UPM:ää, Fortumia, Nestettä eikä muitakaan suuria yrityksiä johdeta omistajien toimesta yrityksen toiminnan sisällön osalta. Sitä johtavat palkattu johto ja sunniittelun asiantuntijat. Kovalla palkalla, tottakai. Idea on tietysti siinä, että yksittäisellä insinöörillä tms. voi olla paljon osaamista, mutta rahoitukseen yms. hartiat eivät riitä. Jos olet joskus seurannut vaikkapa Formula-autojen mestystekijöitä, avainasemassa ovat huippupalkatut suunnitteluinsinöörit, eivät yrityksen omistajat. Omistajat varmistavat vain sen, että rahaa on riittävästi suunnitteluun.
Olet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnasta.Suurissakin yrityksissä yritys tekee tuloksen ja ihmiset ovat siellä vain töissä!
YXKAXEX kirjoitti:
Suurissakin yrityksissä yritys tekee tuloksen ja ihmiset ovat siellä vain töissä!
Kirjanpidollisesti yritys tekee jonkinlaisen liiketuloksen. Se voi olla voitollinen, mutta se voi olla myös tappiollinen. Yrityksen liikevaihdosta on maksettava erilaisia kuluja kuten esim. vuokra-, raaka-aine- ja palkkakuluja. Yrityksen toiminnasta menestys on riippuvainen näistä kaikista. Ilman työntekijöitä vähänkään suurempi yritys ei kykene yksinkertaisesti toimimaan. Ihmiset eivät ole yrityksessä vain töissä. Palkansaajat eivät tee pelkästään mekaanisia työtehtäviä vaan osan panos on yrityksen menestymisen kannalta aivan ylivertaisen olennainen. Ilman tällaista osaavaa työvoimaa, osa yrityksistä ei menestyisi lainkaan. Esim. yksityinen terveysasema ei toimisi päivääkään ilman palkattuja ammattitaitoisia lääkäreitä ja sairaanhoitajia. Heidän panoksensa on täysin korvaamaton. teknologiayritykset eivät toimisi ilman erittäin osaavia inisnöörejä. Pankit eivät toimisi ilman ammattitaitosia ekonomisteja.
Toisaalta syytät ay-liikettä siitä, että se jollain lailla rosvoaisi yrityksiä. Sitten seuraavassa lauseessa kerrotkin, että palkansaajat ovat vain töissä eli heitä ei oikeastaan välttämättä edes tarvita. Jos palkansaajista ei ole kuin pelkkää riesaa yrityksille, niin miksi ihmeessä yrittäjät eivät hoida hommiaan itse ja jätä "ahneet" palkolliset palkkaamatta? Sillähän heistä päästään.
Yrityksen tulos jää yrityksen käyttöön. Yritys saa itse päättää, mitä se tulokselleen tekee. Sinähän väitit olleesi yrittäjä etkä kuitenkaan edes tätä tiedä tai älyä. Eivät palkansaajat voi puuttua millään tavalla siihen, mitä yritys päättää tuloksellaan tehdä. Se voi siirtää tuloksen yrityksen vapaaseen pääomaan tai jakaa sen osinkoina taikka käyttää heti yrityksen toiminnan laajentamiseen. Sen on yrittäjän ihan vapaasti päätettävissä. Tässä suhteessa palkansaajat ovat vain töissä ja saavat sovitun korvauksen työstään. Palkat ovat osa yrityksen kuluja, jotka muiden kulujen ohella vähennetään yrityksen liikevaihdosta ennen tulosta.- Anonyymi00005
YXKAXEX kirjoitti:
Suurissakin yrityksissä yritys tekee tuloksen ja ihmiset ovat siellä vain töissä!
Kuka ja mikä pakottaa sitten heitä palkkaamaan tuloksentekijöitä jos itse pystyvät sen tekemään? Eikö ilman palkka menoja positiivinen tuloskin olisi parempi. Suomessa on siis sinun mielestä yritykset tyhmiä kun palkkaavat työntekijöitä kun ilman työntekijöitäkin voivat tuloksen tehdä.
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuka ja mikä pakottaa sitten heitä palkkaamaan tuloksentekijöitä jos itse pystyvät sen tekemään? Eikö ilman palkka menoja positiivinen tuloskin olisi parempi. Suomessa on siis sinun mielestä yritykset tyhmiä kun palkkaavat työntekijöitä kun ilman työntekijöitäkin voivat tuloksen tehdä.
Mitä ihmeen tuloksentekijöitä? Onko niille oikein omat työehtosopimuksetkin?
- Anonyymi00006
YXKAXEX kirjoitti:
Mitä ihmeen tuloksentekijöitä? Onko niille oikein omat työehtosopimuksetkin?
Rehellisessä työelämässä Suomessa on työehtosopimukset.
No sitten tietysti nämä uutisoidutkin kun kokkarit tuo ulkomailta orjia. - Anonyymi00008
YXKAXEX kirjoitti:
Tuo kommenttisi kertoo vain sen, ettet ymmärrä mitään etkä edes lukemaasi!
Yrityksellä ei ole tuloksentekijöitä vaan työläisiä jotka tekevät yrityksen antamaa työtä. Tulos on yrityksen aikaansaamaa kun se menestyy!
Miksi ihmeessä joku tuloksentekijä menisi yritykseen jakamaan tulostaan, jos sen kerran voisi itsekin pitää kokonaan veroja lukuun ottamatta?
Kerro sinä miten näet asian!Mitä jos ex runkkari Kin kertoisi ja oerusteelisi jotain joskus
Ihan pelle koko vale satonen - Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sitten yrityksillä on vielä kaltaisiasi loispummieläkeläisiä elätettävänään😁
💩💩💩💩💩
Mihin urpo laittoi varastamansa kansan eläke rahat työeläke kassasta oliko kansan lupa
Äänestä👺👺👺👺
Moni ihmettelee miksi hallitus ja urpo ei tee mitään huonon suomen kansan tilanteen eteen
Suomessa kansalla kaikki huonosti miksi urpo ei tee mitään siksi kun hallituksen Urpon mukaan Suomessa kansalla kaikki on hyvin eit tarvii tehdä mitään
Kansa tosin eri mieltä - Anonyymi00010
Olet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnasta
- Anonyymi00012
YXKAXEX kirjoitti:
Olet taas väärässä kuten Anaali nikkisi jo suoraan kertoo. Olen aina, lukuun ottamaa paria kolmea työtön viikkoani rahoittanut ansaitsemalla oman eloni ja nuokin viikot omilla säästöillä. Olen työnantajieni kanssa maksanut työeläkevakuutusmaksuni täysmääräisesti. En siis ole mikään pummi mutta sinä ehkä olet, olenhan maksanut sinunkin koulutuksesi, vaikka kansakoulun neljää luokkaa lukuun ottamatta minun kouluni on aina maksanut. Olet todellinen Anaali etkä osaa ajatella tosiasioita!
Olet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnasta
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
💩💩💩💩💩
Mihin urpo laittoi varastamansa kansan eläke rahat työeläke kassasta oliko kansan lupa
Äänestä👺👺👺👺
Moni ihmettelee miksi hallitus ja urpo ei tee mitään huonon suomen kansan tilanteen eteen
Suomessa kansalla kaikki huonosti miksi urpo ei tee mitään siksi kun hallituksen Urpon mukaan Suomessa kansalla kaikki on hyvin eit tarvii tehdä mitään
Kansa tosin eri mieltäUrpo noteeraa vain suurimpien kok vaalilahjoitajien asiat
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnastaOlet ilmeisesti ollut jonkinlaisen nakkikioskityyppisen yrityksen osakkaana, minkä vuoksi et ymmärrä mitään todellisesta suuremmasta yritystoiminnasta
Se nakkikioski suunnitteli ja valmisti elektronisia valvonta ja ohjauskeskuksia teollisuuden tarpeisiin. Että semmoisia nakkikioskeja sitä Suomesta löytyy!
- Anonyymi00016
YXKAXEX kirjoitti:
Se nakkikioski suunnitteli ja valmisti elektronisia valvonta ja ohjauskeskuksia teollisuuden tarpeisiin. Että semmoisia nakkikioskeja sitä Suomesta löytyy!
Röh röh on hauskaa valehdella samalla kun paskoo vaippaan KRUIIIIK !!!
- Anonyymi00018
YXKAXEX kirjoitti:
Se nakkikioski suunnitteli ja valmisti elektronisia valvonta ja ohjauskeskuksia teollisuuden tarpeisiin. Että semmoisia nakkikioskeja sitä Suomesta löytyy!
Elä elä halakee ylypeytees, tulloo paha siivo nuin happamasta ukosta ?
Anonyymi00018 kirjoitti:
Elä elä halakee ylypeytees, tulloo paha siivo nuin happamasta ukosta ?
Totuus ei ole ylpeyttä!
Minusta happamuus on kaukana, olen jo lääkärienkin mielestä liian makea ukko!
- Anonyymi00001
Pienyrittäjät joutaa kuivahtaa, tärkeintä on, että Kesko pärjää, jotta osakkeenomistajat saavat osinkoina pienituloisten rahat haltuunsa.
Lidl tulisi kieltää, se haittaa Keskon bisnestä liiallisesti! - Anonyymi00003
Pienyrittäjät äänestivät persuja 🤣🤣🤣🤣 nauran kun menevät konkkaan, koska äänestivät persuja
- Anonyymi00007
Mikäli yritys ei pysy pystyssä ilman yhteiskunnan maksamia yritystukia niin menkööt konkurssiin. Tämä on sitä markkinataloutta käytännössä
- Anonyymi00014
Niin ja moni pikku yrittäjä on kokoomuslainen ja ihmettelee kun kukaan ei osta ja tuu palvelua hakeen kun kokoomus on kerännyt kansan rahat itseleen
Siinä nauttikaa kokoomus politiikasta - Anonyymi00017
Pienten yritysten kannattavuus kampaamot,kahvilat , grillit ja pienet kivijalkamyymälät on vaikeuksissa KOSKA meillä on valtava nuoriso ja muu työttömyys.
Toinen seikka joka myös vaikuttaa tähän, on suuri pienellä eläkkeellä olevien ihmisten määrä. Köyhä eläkeläinen laskee joka sentin. Ikäjakauman vääristymä on suuri.
Nuoria työikäisiä vähän ja niistäkin suuri osa työttömänä. Rahaton käyttää vähän palveluita!
Kolmas on suurten kauppaketjujen kuluttajien rahojen hallinta suurilla hartioilla, polkemalla pienet yritykset pois markkinoilta.
Palvelualoille yritystä perustavan on tehtävä hyvä markkinatutkimus onko yrityksellä mahdollisuuksia toimia kannattavasti. Nykyisessä maan tilanteessa tulee helposti noutaja, koska raha liikkuu heikosti. - Anonyymi00019
Isokaan yritys ei menesty, jos sillä ei ole ammattitaitoista työvoimaa. Eihän se yritys kauan toimi, kun johtajat vaan istuvat sikari suussa ja juovat konjakkia klubeillaan. Siinähän lopulta niin, että nämä entiset yritysjohtajat istuskelevat puistobaareissa kiljua juoden ja sätkiä käärien.
- Anonyymi00020
Ei se mitään, ei pienyrittäjät pystykään maksamaan koijareille SUURIA LAHJUKSIA!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683