Että haluan unohtaa sinut. Ymmärrätkö tätä asiaa minun kannaltani? On mennyt kohta viisi vuotta.
Miehelle
Et pidä siitä
15
252
Vastaukset
- Anonyymi00001
Fläsä hiljaa
- Anonyymi00002
Ohi
- Anonyymi00007
Sul on vissiin pari aivotärähdystä takana. Kuulemma.
- Anonyymi00003
Viisi vuotta oot pystynyt unohtaan.
- Anonyymi00014
Ohi
- Anonyymi00004
Minä ainakin odottelen vielä kiltisti erästä miestä. Yli viisi vuotta jo. Ehkä pian jo nähdään. Sivusta
- Anonyymi00005
Muista nainen, että mulla on ollut ikävä sinua myös yli 5 vuotta. m>n
- Anonyymi00015
Ohi
- Anonyymi00006
Joskus 5 vuotta sitten näin hänet ensi kerran ja ihastuin heti. Oli kuitenkin syitä, miksi asia ei edennyt. Näitä syitä on ollut varmaan molemmin puolin. Vieläkään ei ole kuitenkaan myöhäistä, jos vain tahdot.
Mies- Anonyymi00016
Ohi
- Anonyymi00008
Et voi unohtaa koskaan.
- Anonyymi00009
Mistä tiedät?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mistä tiedät?
Tietäisit jos olisit hän.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tietäisit jos olisit hän.
Olet unohtumaton.
- Anonyymi00011
Miksi hän ei pitäisi siitä että haluat unohtaa hänet se mistä mä en pidä on että mua yrittää tehdä mustasukkaiseksi mä en ole vastuussa siitä että joku on mustasukkainen musta etenkin kun ottaa huomioon että en ole edes parisuhteessa avoliitossa tai edes seurustele mulla on takana noin kolmen vuoden seurustelu viiden vuoden ollaan ei olla avoliitto noin yhdeksän kuukauden seksisuhde ja viidentoista vuoden avoliitto eikä yksikään heistä ollut musta mustasukkainen vähääkään avoliitoissa kummassakin mä olen se joka tuli petetyksi joten lienee aivan normaalia että mua ei kiinnosta minkäälainen suhde avoliitot kai ääripäät siitä millaisia naisia on eka narsisti toinen kiltti isintyttö jollla ei ollu itsetuntoa narsistilla pettäminen kuuluu luonteeseen oli kyse miehestä tai naisesta huononnitsetunnon omaava taas ei mielestäni sovellu parisuhteeseen tai edes suhteeseen ainakaan minun kanssani kokemuksen opettamanaja narsistilla taas on ylikorostunu itsetunto lopputuloksena jopa huonompi kuin itsetunnoton ylpistyy aina kun joku vähänkin kehuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621107Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 471002
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153892Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717827- 87791
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?181787Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105689Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka46687