Tämä oli jo toinen kylmä nars.istinainen elämässäni. Ainakin näillä piirteillä. Ehkä se johtuu, että itse olen empaatti ja ylikiltti mies?
Miksi mä rakastun narsist.isiin naisiin?
38
393
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ne on kauniita ja osin myös empaattisiakin, mutta silti näillä piirteillä.
- Anonyymi00037
Ei kauneudella ole mitään tekemistä narsismin kanssa.
Narsisti liehakoi ja flirttailee äärettömän paljon ja siitä narsismin selkeimmin huomaa. Sellainen normaalilla psyykellä varustettu ei tuollaista harrasta hänellä ei ole sellaisen äärettömän huomion saamiseen mitään tarvetta.
Narsisteilla on myös ääretön tarve pelata kaikenlaisia pelejä toisten pään menoksi sekä tietty halu juoksuttaa ja nöyryyttää esim. puolisoa tai niitä työkavereita. Keksivät ilkeitä juttuja ja äärimmäisessä tapauksessa lavastavat esim. työkaverin syylliseksi johonkin minkä ovat itse tehneet. Ei todellakaan sopivaa porukkaa mihinkään työyhteisöön. Mutta osaavat esiintyä kyllä oikein mukavina esimiehelle joten nuo touhut tulevat esimiehille viimeiseksi tajuntaan.
Mulla oli yks selkeästi narsismista kärsivä nainen työkaverina joku aika sitten. Ja hänellä oli kyllä kaikki nuo piirteet lisäksi hän teki myös rikollisia juttuja yrittäen lavastaa täysin viattomia ihmisiä syylliseksi juttuihin mitä hän itse teki. 😠 ett sellaisia nämä narsistit ei yhdenkään työpaikan haluamia taatusti.
- Anonyymi00002
Mä tarviin toisen empaatin tai ainakin hyvin empaattisen vierelleni...
- Anonyymi00003
Miksi sä sitten lähdet mukaan siihen riitelyyn ja haukkumiseen?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Koska mullakin on tunteet. En ole täällä mitenkään pahasti haukkunut.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Koska mullakin on tunteet. En ole täällä mitenkään pahasti haukkunut.
Etkö edes kolmannella suomessa opiskeltavalla kielellä?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja se, jos totean hänen olleen nars.isti ei ole haukkumista, vaan tosiasian pohdintaa.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ja se, jos totean hänen olleen nars.isti ei ole haukkumista, vaan tosiasian pohdintaa.
Millä perusteella sanot narsistiksi?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän on kylmä ja epäempaattinen. Lähti toisen kanssa treffeille, vaikka meillä oli sovittuna treffit ja molemminpuolisia tunteita. Hän on osoittanut tunnekylmyyttä ja itsekkyyttä monella tapaa ja haukkuu mua täällä. Jopa kertoo täällä treffeistään mua kiusatakaeen.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hän on kylmä ja epäempaattinen. Lähti toisen kanssa treffeille, vaikka meillä oli sovittuna treffit ja molemminpuolisia tunteita. Hän on osoittanut tunnekylmyyttä ja itsekkyyttä monella tapaa ja haukkuu mua täällä. Jopa kertoo täällä treffeistään mua kiusatakaeen.
Okei.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän on tosi minä-keskeinen ihminen, joka vaatii aina muilta asioita, niin kumppanilta kuin muilta. Aito rakkaus ei ole vaatimuksia. Hän myös lopettaa yhteydenpidon kylmästi, ilman mitään syytä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Normaali ihminen ei käyttäydy noin.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Okei.
Jatkan vielä, että toi kyllä kuulostaa todella ikävälle. Toinen ihminen syrjättää sinut siis. Tiedän tunteen. Se tuntuu ihan sille, että matto vedetään jalkojen alta.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jatkan vielä, että toi kyllä kuulostaa todella ikävälle. Toinen ihminen syrjättää sinut siis. Tiedän tunteen. Se tuntuu ihan sille, että matto vedetään jalkojen alta.
Hän muutenkin etsii ensisijassa aina omaa hyvää, kun minä pyrin olemaan hyvä muille.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hän on tosi minä-keskeinen ihminen, joka vaatii aina muilta asioita, niin kumppanilta kuin muilta. Aito rakkaus ei ole vaatimuksia. Hän myös lopettaa yhteydenpidon kylmästi, ilman mitään syytä.
Toikin kuulostaa aika pahalle. Itsekeskeisyys ei tunnu miltään rakkaudelta, jossa pitäisi ottaa toinenkin ihminen huomioon. Toisen ihmisen tunteet ja tarpeet.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mua harmittaa, että miksi mä en heti huomannut.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hän muutenkin etsii ensisijassa aina omaa hyvää, kun minä pyrin olemaan hyvä muille.
Kuten sanoin, niin rakkaus on sitä, että otetaan toinenkin huomioon. Vlitäämistä ja jakamista.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mua harmittaa, että miksi mä en heti huomannut.
Elämä on oppimista.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Elämä on oppimista.
Rakkaus tekee helposti sokeaksi.
- Anonyymi00030
Anonyymi00011 kirjoitti:
Normaali ihminen ei käyttäydy noin.
Ei todellakaan käyttäydy! Sellainen ihminen on henkisesti sairas!
- Anonyymi00034
Anonyymi00008 kirjoitti:
Älä viitsi naurattaa. Ei se tee ihmisestä narsistia, jos menee treffeille toisen kanssa. Kasva aikuiseksi. Toinen oli parempi. Tuskin itsekään valitset kahdesta sitä paskempaa vaihtoehtoa.
- Anonyymi00035
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistä tunnistit tuon kirjoittajan? Osasit suoraan mennä hänelle kommentoimaan.
- Anonyymi00019
Jos sulla on lähipiirissä ollut narsisti tai perheessä, se tuttuus vetää sua puoleensa. Kun tunnistaa sen, voi valita toisin seuraavalla kerralla. Tarkkaile miltä omassa kehossa tuntuu treffien jälkeen. Olitko jännittynyt, oliko tunnelma painostava ja toinen jotenkin erikoisesti käyttäytyvä, itsekeskeinen, teennäinen, kylmä-kuuma, sulkeutunut tai tulee tunne, että toisella on maski koko ajan päällä (henkisesti)? Näitä merkkejä kannattaa tarkkailla niin et joudu ansaan enää. Vältät tällä tyylillä todennäköisesti myös autistit ja epävakaat pers.häiriöt. Bonusta.
- Anonyymi00020
Tähän lisäisin, että kun kerran on kokenut sen oikean rakastumisen, niin en enää lähtisi mistään muusta syystä treffeille. Eli itselleni ei toimi mitkään treffisivustot sun muut tinderit.
- Anonyymi00031
Minun lähipiirissä ei ole ollut yhtään narsistia!
- Anonyymi00038
No sulkeutunut ei kuulosta narsistilta. Yleisesti narsismi määritellän että hän osaa olla ensin oikein mukavan oloinen mutta melko pian alkaa se narsistin pelaaminen eli yritykset käyttää hyväksi muita tai tehdä jotain kiusaa selän takana eli ilkeät juorut ja aivan omaa luokkaansa oleva valehtelu kuuluu narsistin touhuihin.
- Anonyymi00021
Varoteltiinko sua ikinä hänen itsekeskeytyydestä?
- Anonyymi00022
En tunne paljoa hänelle läheisiä ihmisiä.
- Anonyymi00023
Trolli
- Anonyymi00024
Hän näköjään jatkaa täällä vieläkin mun haukkumista. Samaan aikaan on muka olevinaan onnellinen uudessa suhteessa. Tosi kylmä ihminen. Se kertoo paljon, miten kylmästi jätti, eikä keskustellut asioista.
- Anonyymi00028
Kummatkaan ei pidä paikkaansa mutta hyvä kun ajattelet noin
- Anonyymi00025
Ihmisillä on tapana samanlaisia ihmisiä ympärilleen ei tarvitse pettyä kun tietää mitä tuleman pitää
- Anonyymi00026
Jos mulla on tunteita johonkin naiseen, niin mä en todellakaan lopettaisi keskusteluyhteyttä, vaan selvittäisin aina asiat. Yrittäisin loppuun saakka. En missään nimessä lähtisi toisen kanssa treffeille, enkä ikinä jättäisi kylmästi.
- Anonyymi00027
Hän ei ollut mulle oikea. Tarvitsen naisen, joka on empaattinen, avoin ja ymmärtävä. Joka hyväksyy mut tällaisena kuin olen. Jonka kanssa voi keskustella kaikesta ja on jatkuva syvä yhteys.
- Anonyymi00029
Hänen kanssa yritin loppuun. Mä tunnen empatiaa myös nar.sistisia ihmisiä kohtaan ja valitettavasti rakastun välillä sellaisiin, vaikkei pitäisi.
- Anonyymi00032
Minä en ole koskaan ollut rakastunut narsistiseen ihmiseen! Siksi pakenin aina kadun toiselle puolelle, kun näin narsisti miehen tulevan minua vastaan! Mutta sekään ei auttanut! Normaali ihminen ymmärtää aika nopeasti, jos toinen siirtyy kadun toiselle puolella, kun häirikkö tulee vastaan! Eikä enää sen jälkeen jatka stalkkaamista!
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Minä en ole koskaan ollut rakastunut narsistiseen ihmiseen! Siksi pakenin aina kadun toiselle puolelle, kun näin narsisti miehen tulevan minua vastaan! Mutta sekään ei auttanut! Normaali ihminen ymmärtää aika nopeasti, jos toinen siirtyy kadun toiselle puolella, kun häirikkö tulee vastaan! Eikä enää sen jälkeen jatka stalkkaamista!
Et ole tämä nainen.
- Anonyymi00036
Eikö narsisti jätä rauhaan tai anna olla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11586Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1021534Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2181012- 124859
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29770Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42761- 8749
- 65736