😋 🥄 🍒 Mulla on rasvattoman rahkan sekaan sekoitettu hapankirsikkajukurttia ja 2 rkl kaurahiutaleita. Nam!
P.S. Jos joku luulee nyt, että ajattelen aina vain ruokaa niin se ei ole totta. Tämä on hienovarainen tapa ilmoittaa, että tulin juuri kaupasta!
Kisabuffet odottaa!
8
190
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kokeile tattarihiutaleita😋
- Anonyymi00003
Ootko mies vai nainen? What?
Tuota sinistä "lounas.ajatus" tekstiä kun klikkaa niin pääsee näkemään mun profiilin. Olen sinne luulijoita varten kirjoittanut näin:
"Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."- Anonyymi00004
lounas.ajatus kirjoitti:
Tuota sinistä "lounas.ajatus" tekstiä kun klikkaa niin pääsee näkemään mun profiilin. Olen sinne luulijoita varten kirjoittanut näin:
"Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."Onhan tuo teksti tullut selväksi jo itse kullillekkin.
- Anonyymi00005
Hienoa, että teitä kehareita valmennetaan itsenäisempään elämään esim. noilla pikku kauppareissuilla 👍🏼 Oliko mukana myös se hoitajasi, jolla on aina niitä hihihii hassuja 3M-muistilappuja mukanaan ja johon olet niin lääh.. lääpälläsi?
- Anonyymi00006
Hapankirsikkajugurti niin minkä firman tuote??
Itse en ole löytänyt hyvää versiota niin siksi kysyn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612