😋 🥄 🍒 Mulla on rasvattoman rahkan sekaan sekoitettu hapankirsikkajukurttia ja 2 rkl kaurahiutaleita. Nam!
P.S. Jos joku luulee nyt, että ajattelen aina vain ruokaa niin se ei ole totta. Tämä on hienovarainen tapa ilmoittaa, että tulin juuri kaupasta!
Kisabuffet odottaa!
8
191
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Kokeile tattarihiutaleita😋
- Anonyymi00003
Ootko mies vai nainen? What?
Tuota sinistä "lounas.ajatus" tekstiä kun klikkaa niin pääsee näkemään mun profiilin. Olen sinne luulijoita varten kirjoittanut näin:
"Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."- Anonyymi00004
lounas.ajatus kirjoitti:
Tuota sinistä "lounas.ajatus" tekstiä kun klikkaa niin pääsee näkemään mun profiilin. Olen sinne luulijoita varten kirjoittanut näin:
"Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."Onhan tuo teksti tullut selväksi jo itse kullillekkin.
- Anonyymi00005
Hienoa, että teitä kehareita valmennetaan itsenäisempään elämään esim. noilla pikku kauppareissuilla 👍🏼 Oliko mukana myös se hoitajasi, jolla on aina niitä hihihii hassuja 3M-muistilappuja mukanaan ja johon olet niin lääh.. lääpälläsi?
- Anonyymi00006
Hapankirsikkajugurti niin minkä firman tuote??
Itse en ole löytänyt hyvää versiota niin siksi kysyn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3691433- 64952
- 116905
- 86893
- 66870
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50609En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56604Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112574