niin enää ei ole tarvetta olla tekemisissä. näin se menee.
kun hyötyminen loppuu
13
247
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jep, näin oli.
- Anonyymi00002
Juu
- Anonyymi00003
Yksin parasta
- Anonyymi00004
Yleensä kun onnistuneesti osaa valita sen narsistisen seuran
- Anonyymi00010
Joo kauheeta sakkia... No, eipä ole oma häpeäni.
- Anonyymi00005
Hyötyminen on kyllä moninainen tarve. Asiaa katsotaan siltä kantilta mitkä omat mielenkiinnonkohteet ja tarpeet. Ystävyyssuhteet usein loppuvat erilaisiin elämän arvoihin, tyyliin elää jne.
Tarpeet kumpuavat myös siitä mitä jonkun kanssa haluaisi tehdä tai mikä on mielihyvää tuottavaa.
Hyötyminen on kyllä hankala sana koska tuon toteamiseen liittyy jokaisen yksikön oma katsontakanta.- Anonyymi00011
En jaksa juoppoa seuraa jotka tappelee ja rähisee. Menisivät oikeisiin töihin. Eikö olen muuta tekemistä vapaa-ajalle?
Sivusta
- Anonyymi00006
Ketähän syyllistät ja miksi?
- Anonyymi00008
Mikä hyötyminen?
- Anonyymi00009
Huomasin. Kyllä kelpasi kaikki palvelukset ja hyötyminen.. Heti kun asiat sujuu ja omassa elämässä tapahtuu hyvää niin tulee kännisiä rutinoita.. Kateus ja katkeruus. Oma elämä lienee surkeaa toisilla.
Nyt on tilaa aidolle.- Anonyymi00012
Jotkut haluaa sotkea muutkin omaan kurjuuteensa.
- Anonyymi00013
Totesin tänään että eräs tyyppi nolasi itse itsensä ja menetti viimeisenkin kaverin.
- Anonyymi00014
Sai varmaan rikkaampaa seuraa. Voi syyhkiä niiden viinat ja rahat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937