Joka ei tykkää...
Hyviä unia miehelle...
11
193
Vastaukset
- Anonyymi00001
Märkiä unia
- Anonyymi00008
Ehkä ei uskalla tykkää, ku ei tiedä miten siihen reagoisit? Näin moni lupaa lupaavakin suhde voi kariutua? Uskon puute ja pelko joutua häpeäpaaluun?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ehkä ei uskalla tykkää, ku ei tiedä miten siihen reagoisit? Näin moni lupaa lupaavakin suhde voi kariutua? Uskon puute ja pelko joutua häpeäpaaluun?
Yksin parasta
- Anonyymi00002
öitä tykkääjä tyttöpojalle
- Anonyymi00004
Jopas on ruma
- Anonyymi00005
Mikä on tyttöpoika?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mikä on tyttöpoika?
Poika joka esiintyy palstalla tyttönä, kun haluaa tytön elämää ja ilimaa pillaa
- Anonyymi00003
Kiitos. Hyviä unia sinullekin.
- Anonyymi00007
Kyllä tykkää, mene alasti kainaloon!
- Anonyymi00010
Hyviä unia, sain eilen viiden-kuuden aikaan luettua Meren Ahertajat.
Luin aiemmin Notre Damen Kellonsoittakan ja en erityisesti pitänyr Victor Hugon paikoin kankeasta ja jaarittelevasta tyylistä ja Mere Ahertajien jälkeen minulla olisi ollit täysi syy vihata Hugoa, mutta punnittuani tarinan opetusta, tunnelmaa. Luin esiaikuisuudessani Kaikki Isäni Hotellit ja pitkään luulin, etten koskaan lue mitään yhtä hyvää, mutta olin väärässä. Se oli hyvä kirja. Olisin tosiaan halunut ensin summata teoksen itselleni nöi, että "varsin liikuttava kasa höyryävää paskaa", mutta ei se ole niin. Kuten sanoin tosi tärkeä miettiä lopuksi tarinan opetusta. Kirja on mestariteos.
- Anonyymi00011
Ei olisi ihan heti Notre Damen luettua uskonut, että tuo Hugo kirjoittaa jotain oikeasti hyvää. Lisäys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60846
- 47809
- 45732
- 40731
- 39688