Mut en saa...
Tiukan halin haluaisin juuri nyt!
18
338
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei täällä olijoista taida saada moni muukaan.
- Anonyymi00003
Näin
- Anonyymi00002
Täältä halaus sinulle... :)
- Anonyymi00004
Minäkin haluaisin tummatukkaiselta lyhyeltä, suunnilleen ikäiseltäni mieheltä!
- Anonyymi00005
Minäkin haluaisin halata yhtä naista!
- Anonyymi00006
Ja minä miestä!
- Anonyymi00007
Halaus ja siivu pepperonia leivälle :)
- Anonyymi00008
Tuu hakee se halaus...
- Anonyymi00012
Jos pystyisin niin hakisin. Etkö voisi tuoda?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jos pystyisin niin hakisin. Etkö voisi tuoda?
En oikeastaan, olen yrittänyt tutustua mutta. Jos tiedät paikan niin saat halauksen oveltasi lähtiessä 20 sek.
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
En oikeastaan, olen yrittänyt tutustua mutta. Jos tiedät paikan niin saat halauksen oveltasi lähtiessä 20 sek.
En oo sun kans osastolla.
- Anonyymi00009
Ei kai niitä saa jos ei pyydä edes.
- Anonyymi00010
Täältä tulee hali rakas.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Täältä tulee hali rakas.
En ole sun rakas. Tai jos olisinkin niin en vaan täällä halua olla rakas.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
En ole sun rakas. Tai jos olisinkin niin en vaan täällä halua olla rakas.
Ootsä ,ihan sama missä ollaan.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ootsä ,ihan sama missä ollaan.
Ehkä sulle ihan sama. Mulle ei. Mä tarviin ihan oikeassa elämässä rakkautta ja ihmisen.
- Anonyymi00015
Tekisi kyllä häntä mieli mennä halaamaan
https://www.youtube.com/watch?v=ad4CUFdNvec&list=RDVELvyLug6VU&index=4 - Anonyymi00018
si tost halaamisest kans sen verta sanosin et vhhu ku usein on kans väkisellä olo ollu siin kohtaa ku joku tulee ns holleille et just liukkari ja uitto tuleminen2 min tost tietää vaan just sen et no hei vttu anna armooo paloja jotain hei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial41644Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1161623Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2431149Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2856- 10835
Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48823Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.163819