Voi sanoa kaikella sydämellä että pirha ainoa hyvä päätös on lopettaa se typerä aikuisia halventava kuntouttava työtoiminta...!!!! Turhasta maksetaan 3 ohjaajalle palkkaa kahvin juonnista ja juoruilusta+ työttömien henkinen rääkkääminen🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kuntouttava työtoiminta
7
576
Vastaukset
- Anonyymi00003
Ei pysty käsittää miten meidän Suomessa ihmisen pväpalkka duunissa käymisestä voi olla 9e, eiks se o orjatyövoimaa?
- Anonyymi00004
Parempi antaa ihmisten vaan syrjäytyä rauhassa kotona. Tulevat sitten nopeammin mielenterveysongelmien, alkoholismin yms. takia pirhan palveluiden piiriin, se se on järkevämpää rahankäyttöä. Ja halpaa.
- Anonyymi00006
Aika yleistävää että kaikilla työttömillä on alkoholi ongelma🤣 työkkäri laittoi kuntouttavaan väkeä ihan vaan tilastojen siistimiseksi... Ei työttömyys tarkoita vakavia henkisiä ongelmia
- Anonyymi00007
kyllä työstä pitäisi maksaa vähintään TES-minimipalkka.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aika yleistävää että kaikilla työttömillä on alkoholi ongelma🤣 työkkäri laittoi kuntouttavaan väkeä ihan vaan tilastojen siistimiseksi... Ei työttömyys tarkoita vakavia henkisiä ongelmia
Ei kukaan kaikista työttömistä puhukaan, kuntouttava koskee hyvin pientä osaa työttömiä. Pitkäaikainen työttömyys ja kotona nyhjääminen pienellä rahalla johtaa helposti monenlaisiin ongelmiin. Tai onhan niitä elämäntapatyöttömiäkin.
Eikä tuo mitään työtä ole vaan kuntoutusta. Eihän missään muussakaan kuntoutuksessa palkkaa saa. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kukaan kaikista työttömistä puhukaan, kuntouttava koskee hyvin pientä osaa työttömiä. Pitkäaikainen työttömyys ja kotona nyhjääminen pienellä rahalla johtaa helposti monenlaisiin ongelmiin. Tai onhan niitä elämäntapatyöttömiäkin.
Eikä tuo mitään työtä ole vaan kuntoutusta. Eihän missään muussakaan kuntoutuksessa palkkaa saa.teetetäänkö niissä esim jollekkin yritykselle tuotetta tai palvelua, mistä yritys laskuttaa normaalisti?
- Anonyymi00005
Menikö tunteisiin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t216500Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492- 49487