https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000012012515.html
Voin sanoa jo nyt, että ainuttakaan laillista kulkupeliä tuolla ei ollut. Miksi hitossa poliisi hyysää näitä lainrikkojia, jotka kuitenkin suurimman osan ajastaan rälläävät laittomilla, melusaasterajan reippaasti ylittävillä päristimillään asutuskeskusten välittömässä tuntumassa ja häiritsevät tuhansia ihmisiä sekä aiheuttavat vaaratilanteita muille ja itselleen?
Miksi poliisi hyysää näitä apinoita?
2
214
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minä vihaan mopoja ja kevareita, joiden alitehoisten moottorien jatkeeksi on laitettu "suora putki", joka pitää aivan järjetöntä meteliä. Poliisin pitäisi takavarikoida jokainen mopo ja kevari, jonka melusaaste ylittää lain rajat. Isojen moottoripyörien äänet ovat sivistyneemmät ja muhkeammat. Kukaan ei jaksa kuunnella pakoputken kirkumista.
Ainut melu, jonka hyväksyn, on hienojen autojen V8-moottorien murina. Siinä on jotain kaunista, kun Mikonkadulla ja Itsenäisyydenkadulla painetaan kaasu pohjassa kesäiltana tai lähdetään liikennevaloista talla lattiassa niin, että oikeasti kauniit sulosoinnut kantautuvat ilmoille. V8:n äänet ovat kauniit eikä Porissa oikein sen isompia moottoreita (V10 tai V12) autoista löydy.
Vihaan 4-sylinterisiä kinnereitä, joiden pakoputket paukkuvat ja ääni on muutenkin keinotekoinen. Antaa moottorista tulla se ääni, joka sieltä normaalisti tulee, ilman mitään käsittämättömiä paukahduksia. Onneksi tänä keväänä pakoputkien paukuttelijat eivät ole vielä pahasti häirinneet, paitsi mopoilijat, joiden 50 cc moottorien äänet halutaan huudattaa maksimaalisesti ihmisten kiusaksi. - Anonyymi00002
Vihaan polkupyörän haarukkaan pyykkipojilla kiinnitettyjä räpättimiä. Häiritsee yöllä kun erehtyy luulemaan että paarma on hiipinnä makuhuoneeseen, ei Jukka Paarma kuitennii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt344281Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.492263Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö471395- 851220
Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi381168Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.251136Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä501081Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161955Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os175889- 58879