"Psykologien mukaan taustalla on kaksi tekijää, jotka muuttavat koko deittipelin."
"On olemassa yksi oletus, joka elää sitkeästi: jos olet pitkään sinkku, jotain on pielessä."
"Psykologien mukaan tämä on yksinkertaisesti väärin."
"Yhä useammin pitkään sinkkuna pysyvät ihmiset eivät ole “jääneet ilman” – he ovat valinneet olla ottamatta vastaan mitä tahansa."
"Taustalla toistuu kaksi piirrettä: korkeat standardit ja kyky elää hyvä elämä yksin."
“Ihan hyvä” ei kelpaa"
"Moni on ollut suhteissa, jotka eivät toimineet."
"On nähty kompromissit, pettymykset ja se, miten paljon energiaa väärä ihminen voi viedä."
"Siksi rima nousee."
"Yksi isoimmista syistä sinkkuuden taustalla on yksinkertainen: elämä on jo valmiiksi hyvä."
"Parisuhde ei ole pelastus – se on riski."
https://www.city.fi/ihmissuhteet/miksi-osa-ihmisista-pysyy-pitkaan-sinkkuna-psykologien-mukaan-syy-on-yllattavan-brutaali/
Sinkkuuden syyt
8
243
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tämä on totta.
- Anonyymi00002
Allekirjoitan!
- Anonyymi00005
Kaikki tuo Ap:n aloituksessa NIIN TOTTA!!! Miksi pitäis ottaa se huono vaihtoehto jos sitä hyvää vaihtoehtoa ei ole tarjolla?
- Anonyymi00006
"Yksi isoimmista syistä sinkkuuden taustalla on yksinkertainen: elämä on jo valmiiksi hyvä."
Juurikin noin. Kerrankin asiansa tunteva asiantuntija. 👍 - Anonyymi00007
Kyllä tällä hetkellä sinkkuuden syynä on se, että minusta yritetään väkipakolla tehdä jonkinlainen maahanmuuttajien auttaja. Ei kiitos.
- Anonyymi00008UUSI
Kopioitu tekstistä:
”Yhä useammin pitkään sinkkuna pysyvät ihmiset eivät ole “jääneet ilman” – he ovat valinneet olla ottamatta vastaan mitä tahansa.
Taustalla toistuu kaksi piirrettä: korkeat standardit ja kyky elää hyvä elämä yksin.
“Ihan hyvä” ei kelpaa
Moni on ollut suhteissa, jotka eivät toimineet.
On nähty kompromissit, pettymykset ja se, miten paljon energiaa väärä ihminen voi viedä.
Siksi rima nousee.
Pitkään sinkkuna oleva ei etsi vain seuraa, vaan yhteensopivuutta, tunnetta, arvojen kohtaamista.”
Näinhän se just on ihan kuka vaan ei ole oikea vaan vaatii tietyt kriteerit ett parisuhde onnistuu. Ja näin naisena pakko sanoa ett miehissä on paljon niitä jotka ovat hyvin huonoja parisuhteessa.
Heillä kun hyvin usein esim. ongelmia alkoholin käytön kanssa jälkiseurauksineen joihin myös pettäminen tai jopa väkivaltaisuus usein kuuluu ym. ym.
Eli todellakin sinkkuna paljon onnellisempi ja tyytyväisempi. - Anonyymi00009UUSI
Itse olen sinkku siksi koska minun pitäisi kohdata yksi nainen joka sietää minua ja joka ymmärtää ja rakastaa ja joka saa sukkani pyörimään jaloissa. Mutta nykypäivänä kohtaaminen on vaikeampaa kuin ennen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1072691Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1182059- 691620
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281304Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251149- 961074
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531062- 851044
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271042Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366977