Onko kukaan kokeillut miltä tuntuu lypsykone? Vois jonkun kanssa joka jonkun tuollaisen vehkeen omistaa niin tulla kokeilee miltä tuntuu.
lypsykoneeseen
15
848
Vastaukset
- Anonyymi00003
Joo, olen kokeillut. Pariakin, sellaista ihan naisille rintamaidon pumppaamiseen tarkoitettua.
- Anonyymi00010
Seuraako sä sinne tarviit. Ei taida muita vjakkeja täältä löytyy.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Seuraako sä sinne tarviit. Ei taida muita vjakkeja täältä löytyy.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
No mitäs tällä kertaa tiedät. Et yhtään mitään. Olethan uunojen uuno!
- Anonyymi00018
Anonyymi00012 kirjoitti:
Buaahaa sää mää ja bää buaahaa. 😅🤣😅🤣😅🤣
- Anonyymi00021
Navetta vajakki 😅🤣😅🤣😅🤣
- Anonyymi00005
Ois varmaa hyvät imut?
- Anonyymi00009
Olis uus kokemus
- Anonyymi00017
Eipä tuosta sullekkaan mitään apua ole ollut.
- Anonyymi00020
No kerro mitäs apua sinä siitä.
- Anonyymi00022
Netistä olen usein katsellut videoita kun miestä lypsetään koneella. Oikea lypsykone tai esim. siihen tarkoitettu venus 2000 on hienoja. Olisi hienoa päästä lypsettäväksi tuollaisilla vaikka sidottuna lypsettäisi pallit tyhjäksi ja enemmänkin.
- Anonyymi00023
niimpä.Joutus kontalleen ja toinen pitelisi takaa kullia ja asettelisi sitten seisovan kulliin lypsykoneeseen ja joutuis vaan olemaan.Siinä vaiheessa vielä kun alkaisi sovitella omaansa takaa päin pyllyyn vois lasti lähteä äkkiä.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
niimpä.Joutus kontalleen ja toinen pitelisi takaa kullia ja asettelisi sitten seisovan kulliin lypsykoneeseen ja joutuis vaan olemaan.Siinä vaiheessa vielä kun alkaisi sovitella omaansa takaa päin pyllyyn vois lasti lähteä äkkiä.
Ja vaikka lasti lähtee kumpikaan ei lopeta. Kullin ja perseen käsittely vaan jatkuu ja jatkuu….
- Anonyymi00025
Kiinnostaisi kokea
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole202242Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi762195Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä412069Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma521438- 741366
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46893Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?63892Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8781- 52753
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi33744