Asia on kaivatussasi?
Mikä se viehättävin
60
779
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Minun kaivattu on kiltti. Hyvä mies 😊 aivan ihana pusuteltava
- Anonyymi00003UUSI
Ei puhu pahaa lähimmäisestä. Ei tapa. Ei tee huorin on luotettava. Hoitaa ja auttaa heikompaansa.
- Anonyymi00004UUSI
Vaikea valita, kun on tuo tunteminen pitkälti palstan ja intuitioon varassa, jos ei puhuta nyt miehen ulkoisesta viehettävyydestä.
- Anonyymi00013UUSI
Älä hyvänen aika kuvittele, että tutustut palstalla kaivattuusi...
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Äläkä sä kuvittele opettavaa äitiäs ajattelemaan kun tuolle itsestään kirjoittelevalle äijälle vastaat
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin, miten luit tuon? Intuitio irl!
Älä sinä kuvittele minua niin urpoksi, ettenkö osaa itse ajatella. En kuvittele ketään tiettyä kirjoittajaa häneksi ja juuri siitä syystä on vaikea tietää. Sen tiedän satavarmuudella, että lukee... Siihen on syynsä, joka sekin on ihmeellistä kyllä irl tapahtumiin liittyvää.
Toisaalta, miksi edes sinulle selitän. - Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin, miten luit tuon? Intuitio irl!
Älä sinä kuvittele minua niin urpoksi, ettenkö osaa itse ajatella. En kuvittele ketään tiettyä kirjoittajaa häneksi ja juuri siitä syystä on vaikea tietää. Sen tiedän satavarmuudella, että lukee... Siihen on syynsä, joka sekin on ihmeellistä kyllä irl tapahtumiin liittyvää.
Toisaalta, miksi edes sinulle selitän.Joo älä sinäkään naisia esittävä keke jaksa enää selvittää, sama voi koskea sinun töherrysten aukiselostajia päin männikköä
- Anonyymi00005UUSI
Hän olisi ollut unelmieni mies. Enää en tiedä tulenko näkemään häntä. Kuvittelen ja oletan. Odotan ja arvailen. Kaiken muun pskan keskellä. Hänhän voi olla onnellinen nyt, en voi tietää.
- Anonyymi00017UUSI
Tällainen kertomus itsestäsi hän- muodossa gubbe. Ymmärrän koukun, mutta kaikilla ei ois siihen ikäänku varaa ees
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tällainen kertomus itsestäsi hän- muodossa gubbe. Ymmärrän koukun, mutta kaikilla ei ois siihen ikäänku varaa ees
Koita lukea itteäsi vaan / sivusta.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Koita lukea itteäsi vaan / sivusta.
No menikö tunteisiin?
- Anonyymi00006UUSI
Varmaan, jos se nainen oikeasti pitää kaltaisestani herkästä ja ujosta miehestä, niin se rakkaus minuun olisi hänessä ihaninta. Olisin vaan kiltisti hänen omansa.
- Anonyymi00018UUSI
Säälillä sisään- ei wörki gubbe. Ei vaan, mutta jauhat tässäkin insertissä puppua itsestäsi
- Anonyymi00022UUSI
Hmmm. Taidat rakastaa vain itseäsi.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Hmmm. Taidat rakastaa vain itseäsi.
Ehkä sinä rakastat vain itseäsi, jos et näe arvoa siinä, että pitää tärkeimpänä toisen rakkautta?
- Anonyymi00048UUSI
Kehut täällä vaan itseäsi. Juu olen niin helskutin ujo ja herkkä, joskus saattaa jopa onnistua, jonkin aikaa.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kehut täällä vaan itseäsi. Juu olen niin helskutin ujo ja herkkä, joskus saattaa jopa onnistua, jonkin aikaa.
En kehu. Ei ujous ja herkkyys ole yksin positiivisiä tai negatiivisiä piirteitä. Ujous tekee minusta haastavan samoin herkkyys. Minun kanssani on hankalaa esimerkiksi aloittaa keskustelu ja välttelen ihmisiä. Herkkyyden takia minua on joskus jotkin asiat sattuneet aika paljon. Nykyisin on onneksi vahvempi nahka, niin ei jokaisen ilkimyksen sanat mene läpi.
- Anonyymi00007UUSI
Karismaattinen
- Anonyymi00008UUSI
Tätä mietin juuri itsekin. Moni asia, mutta päällimmäisenä mihin heti ihastuin oli veikeä persoona. Tämän lisäksi vetoavia puolia on pitkä lista.
- Anonyymi00009UUSI
Mitähän ne muut ovat?
- Anonyymi00012UUSI
Millainen on veikeä persoona? Leikkisä, iloinen?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Dancing monkey maybe?
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mitähän ne muut ovat?
Esim. ääni, hiljainen. Mukavuus, kohteliaisuu ja kuuntelee. Hänen kasvonsa, erityisesti silmät.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minunlaiseni huumori. Kujeileva.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Dancing monkey maybe?
Ei.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Ei.
Threatening monkey then
- Anonyymi00010UUSI
Sanon tämän nyt vitsillä, mutta varmaan silmät joihin haluaisin katsoa ja huulet joita haluaisin suudella. Ei kun kaikki.
- Anonyymi00011UUSI
Miksi huulet
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi huulet
You tell me.
Your guess is as good as mine. - Anonyymi00029UUSI
Silmiin olet katsonut ja huulia melkein suudellut
- Anonyymi00014UUSI
Halu auttaa ihmisiä.
- Anonyymi00020UUSI
Jos näinkin voidaan kokea
- Anonyymi00026UUSI
Uskoisin että häntä tämä piirteeni ärsyttää, koska se estää meitä lähentymästä.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Uskoisin että häntä tämä piirteeni ärsyttää, koska se estää meitä lähentymästä.
Jos jotakuta ärsyttää toisen ihmisen halu auttaa muita ihmisiä, tuo henkilö ei ole edes tutustumisen arvoinen, saatikka sitten kaipaamisen arvoinen. Moraaliensa ja arvojensa puolesta nuo ihmiset eivät sovi yhteen millään tasolla.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jos jotakuta ärsyttää toisen ihmisen halu auttaa muita ihmisiä, tuo henkilö ei ole edes tutustumisen arvoinen, saatikka sitten kaipaamisen arvoinen. Moraaliensa ja arvojensa puolesta nuo ihmiset eivät sovi yhteen millään tasolla.
Riippuu hyvin pitkälti siitä, että mitä kaikkea se auttaminen tai "auttaminen" pitää sisällään.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Riippuu hyvin pitkälti siitä, että mitä kaikkea se auttaminen tai "auttaminen" pitää sisällään.
No jos joku käy pissimässä naapurin nurmikolle, koska on sitä mieltä että nurmikko kaipaa lannoitusta, niin objektiivisesti voidaan varmaan sanoa, että tuo on "auttamista" eikä auttamista. Minä puhun nimenomaan auttamisesta enkä lähde saivartelemaan "auttamisen puolelle".
- Anonyymi00058UUSI
Auttamishaluinen henkilö on kyllä puoleensavetävä.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos näinkin voidaan kokea
Eivät varmaan kaikki lentävät apinat
- Anonyymi00024UUSI
Haluasin vastata parikin juttua mihin ihastuin. Mutta ne asiat karisi aikoinaan käytöksensä seurausena. Kuitenki varmasti hyvä kultainen ihminen niille josta aidosti välittää.
- Anonyymi00028UUSI
Mikä käytös?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mikä käytös?
Välinpitämyys kohteli kuin ei tunnettaisi.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Välinpitämyys kohteli kuin ei tunnettaisi.
Kaikki riippuu aina tilanteista. En tuo itseäni esille ryhmissä vaikka tuntisin ryhmän vetäjän.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kaikki riippuu aina tilanteista. En tuo itseäni esille ryhmissä vaikka tuntisin ryhmän vetäjän.
Kiva. Ei oltu missään ryhmissä. Ihan suhteessa.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kiva. Ei oltu missään ryhmissä. Ihan suhteessa.
Esimerkkinä. 🙄
- Anonyymi00030UUSI
Tuotapa ei ole tullut eteen, eikä mietittyä. Sen sanon vaan, että Suomessa on kaikkiasiat aivan persiistä.
Kaivatussa, mitäpä tässä kaipailisi ja joutavia hourisi. Hourimattakin tulee toimeen, kaunisluonto ja tuottoisamaa. Talvella pökköjä pesään, että tulee lämmintä. Näin kesällä on lämmintä ja aurinkoa. Työtä vaan kovasti se on elämän kovin tehtävä, ne vaan paukopäät eivät sitä ymmärrä ja kaikkea on. - Anonyymi00031UUSI
Viehättävin? 🤔 Niin ihana nainen monin tavoin, etten millään pysty valitsemaan yhtä, kahta, tai edes kolmea asiaa.
Tuli ihan kuuma taas kun laitoit ajattelemaan tämmöisiä… 🥵😅- Anonyymi00032UUSI
Mukava taas nähdä huomenna!
- Anonyymi00033UUSI
Tuskimpa
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Kenelle kuvittelit tuossa vastaavasi? Ihan mielenkiinnosta vain, että saadaan tietää osuiko oikeasti oikeaan!
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
En valitettavasti näe häntä.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kenelle kuvittelit tuossa vastaavasi? Ihan mielenkiinnosta vain, että saadaan tietää osuiko oikeasti oikeaan!
No ei varmaankaan kenellekään täällä. Olisko ihan muuten vaan maininnut, että tapaa huomenna. Kiva hänelle.
Sivupersoona. - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tuo oli sarkastinen kehotus palstaleikkijälle.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Missä me nähdään ?
- Anonyymi00044UUSI
Oletteko tavanneet?
- Anonyymi00050UUSI
En halua yksilöidä, mutta minua viehättää miehissä väsynyt ilme, ehkä silmien ympärillä juonteita, mutta silti tekee kärsivällisen, ystävällisen, kohteliaan vaikutelman, huomaa, katsoo.
Luulen etten ole ainoa nainen, johon vetoaa lämpö ja ystävällisyys.- Anonyymi00059UUSI
Lääkärit näyttää siltä.
- Anonyymi00051UUSI
Rauhallisuus ja harkitsevaisuus.
- Anonyymi00053UUSI
Herkkyys naisessa. En tiiä mutta sen vain aistii. Ajatuksia päässään ja syvälle tuijottava katse. m>n
- Anonyymi00055UUSI
Lyhyen minihameen paljastamat paljaat alaraajat.
- Anonyymi00056UUSI
Mulla on sama miehistä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83794159Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2543119Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy722553Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast42194Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har251670Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään701585Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1821580Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j171210Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.501103- 621056