Pete Parkkonen: "tärkeintä ei ole voitto"

Anonyymi-ap

Parkkosen mukaan tärkeintä ei olekaan voitto vaan se oli se kuinka kivaa oli päästä osallistumaan kisoihin. Just joo, ikään kuin koko miljoonaluokan satsauksen tarkoitus olikin vain kustantaa verovaroilla kivoja kokemuksia ja ilmaista julkisuutta tälle Pihtiputaan juntille!!??

108

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jos viisuspektaakkelissa tärkeää olisi vain voitto, niin eipä niihin kukaan edes osallistuisi, koska voiton todennäköisyys on pieni.

      • Anonyymi00012

        No, se selittää musiikin alhaisen tason


      • Anonyymi00040

        Tuolla logiikalla olympialaisten kultamitalillakaan ei ole juuri merkitystä siis.?


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        No, se selittää musiikin alhaisen tason

        Eihän nämä tekeleet jää edes mieleen


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Eihän nämä tekeleet jää edes mieleen

        Käsi sydämelle. Kuinka moni teistä osaa hoilata esimerkiksi Suomen piisin? Minä en osaa.

        Käärijä onnistui siinä että teki mieleenjäävän kappaleen. Se on harvinaista näinä aikoina.


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00040 kirjoitti:

        Tuolla logiikalla olympialaisten kultamitalillakaan ei ole juuri merkitystä siis.?

        Eipä ole Suomeen niitä enää tullut, fantsuilu on tärkeämpää.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Käsi sydämelle. Kuinka moni teistä osaa hoilata esimerkiksi Suomen piisin? Minä en osaa.

        Käärijä onnistui siinä että teki mieleenjäävän kappaleen. Se on harvinaista näinä aikoina.

        Kyllä minä Peten laulut muistan. Käämijåä en koskaan edes kuunnellut, koska oli typerää tusinarenkutusta, kuten viisuroska tuppaa olemaan. Tänä vuonna Suomella oli sentään sävellys, eikä mikään jammailu.


      • Anonyymi00105
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        No, se selittää musiikin alhaisen tason

        sehän onkin, kuin matu


      • Anonyymi00106
        Anonyymi00048 kirjoitti:

        Käsi sydämelle. Kuinka moni teistä osaa hoilata esimerkiksi Suomen piisin? Minä en osaa.

        Käärijä onnistui siinä että teki mieleenjäävän kappaleen. Se on harvinaista näinä aikoina.

        Käärijä roskasakkia edustaa, parkkonen matuja.


      • Anonyymi00109
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Eihän nämä tekeleet jää edes mieleen

        Oli niin paska biisi suomella että edes muista mikä sperman heitin oli...


    • Anonyymi00002

      Minulla on töissä vähän sama homma, pääasia ei ole onnistuminen vaan se että saa yrittää.

      • Anonyymi00027

        Pääasia ei ole työnteko, vaan palkka


      • Anonyymi00069

        Pete ja Linda onnistuivat. Eivät vaan sattuneet voittamaan.


        Oletko mielestäsi epäonnistunut töissä, jos et ole paras?


    • Wituixmän euroviisut.💩

    • Anonyymi00003

      Minulla yrittäjänä on päätavoitteena kusettaa asiakkaalta rahat ja tietenkin suorittaa alv-vähennykset yksityiskäyttöön tehtävistä hankknnoista.

      • Anonyymi00005

        Ajat varmasti omat ajosi myös firman autolla , firman piikkiin tietenkin.


    • Anonyymi00007

      Ainoa ongelma tässä on se, että jos on ottanut median hehkuttamat ennakkoasetelmat liian vakavissaan, voi kuudes sija tuntua pettymykseltä.

      Ei niitä ennakkoarviointeja pidä niin tosissaan ottaa, se kuuluu pelin henkeen.

      • Anonyymi00010

        Mutta kun valtamedian toimittajat ovat kaikkitietäviä


      • Anonyymi00017

        Porvarimedia on hehkuttanut valtion velastakin vuosikymmeniä, vaan koko aika velkaannutaan enemmän.


      • Hupaisasti radiossakin seliteltiin, kuinka ne olivatkin vain vedonlyöntitoimistot, jotka hehkuttivat....ei me itte mitään....:P


      • Anonyymi00028
        ILMA-JOE kirjoitti:

        Hupaisasti radiossakin seliteltiin, kuinka ne olivatkin vain vedonlyöntitoimistot, jotka hehkuttivat....ei me itte mitään....:P

        Suomi oli ensimmäistä kertaa ennakkosuosikki, joten hehkutus oli jopa perusteltua.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Suomi oli ensimmäistä kertaa ennakkosuosikki, joten hehkutus oli jopa perusteltua.

        Kyllä, mutta sitä hehkutusta yritettiin jo vähätellä , kun tulikin turpiiin..


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Mutta kun valtamedian toimittajat ovat kaikkitietäviä

        Persupölö näki heti aamukaljoissaan VALTAMEDIAN🤣🍻🍻🍻🍻


      • Anonyymi00037
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Mutta kun valtamedian toimittajat ovat kaikkitietäviä

        Juu. Suomi olisi heti voittanut, jos Liekinhetintä olis toitotettu Suomen Uutisissa🤣


      • Anonyymi00039
        ILMA-JOE kirjoitti:

        Hupaisasti radiossakin seliteltiin, kuinka ne olivatkin vain vedonlyöntitoimistot, jotka hehkuttivat....ei me itte mitään....:P

        valtamedian toimittajat eivät sitten hehkuttaneet yhtään

        Vedonlyöntitoimistot saivat hyvät rahat herkkäuskoisilta


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00028 kirjoitti:

        Suomi oli ensimmäistä kertaa ennakkosuosikki, joten hehkutus oli jopa perusteltua.

        Suomi onkin ennakkosuosikki joka vuosi 😅


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Suomi onkin ennakkosuosikki joka vuosi 😅

        Jatkossa ehkä. Tämä vuosi oli ensimmäinen.


      • Anonyymi00093

        Tätä "median hehkutusta" paheksutaan kovasti, mutta mitenkä median sitten olisi pitänyt uutisoida? Suomi dominoi vedonlyöntitilastoja suvereenisti koko kevään, mitä ei ole tapahtunut koskaan. Eikö se ole uutisoimisen arvoinen asia? Eikö voi spekuloida ennen suurta kiinnostusta herättäviä kisoja, että onko voittimahdollisuksia? Eikö saa myöntää ennakkosuosikin asemaa, vaikka muu Eurooppa siitä puhuu?

        Minusta uutisoinnissa pitää kyetä rehellisyyteen. Myös silloin, kun se ennakkosuosikin viitta harteilla lepää. Oli siellä hyssyttelyjäkin ja arveluita siitä, miktä maat voisivat voittaa ja mennä Suomen ohitse jne.


    • Anonyymi00008

      Eihän se olekaan. Tärkeintä on murskavoitto.

    • Anonyymi00009

      Tärkeintä on päästä veronmaksajien rahoja törsäämään

      • Anonyymi00011

        Riikan laari on ihan tyhjä.


      • Anonyymi00016

        Veronmaksajat saavat rahoilleen vastinetta. Tuo on erittäin suosittua viihdettä.

        Sitä ei persut vielä ole kieltänyt tai rahoitusta nimenomaan siltä määrännyt leikattavaksi.

        Muun ohjematarjonnan ne on jo kurjistaneet ja kaupallinen media seuraa perässä kurjistamalla omaansa kulujen säästämiseksi ja ihmisten pakottamiseksi maksukanaville. Kiitti vaan, typerykset.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Veronmaksajat saavat rahoilleen vastinetta. Tuo on erittäin suosittua viihdettä.

        Sitä ei persut vielä ole kieltänyt tai rahoitusta nimenomaan siltä määrännyt leikattavaksi.

        Muun ohjematarjonnan ne on jo kurjistaneet ja kaupallinen media seuraa perässä kurjistamalla omaansa kulujen säästämiseksi ja ihmisten pakottamiseksi maksukanaville. Kiitti vaan, typerykset.

        Suomessa ei osata tehdä mitään ilman veronmaksajien tukea💸💸


    • Anonyymi00013

      Hyvä kestoselitys tappion hetkellä, kun ensin luultiin vähän liikoja mahdollisesta menestymisestä.

      • Anonyymi00024

        Se joka kuuseen kurkottaa katajaan kapsahtaa


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Se joka kuuseen kurkottaa katajaan kapsahtaa

        Vähän niinku persut seuraavissa vaaleissa.


      • Anonyymi00051

        Olikohan se saatu Selitystoimisto Kekiltä? (P. Siimes)


    • Anonyymi00014

      Kannattaisi opetella laulamaan ennen kuin tuonne menee.

      • Anonyymi00018

        Älä muuta sano...aika koilotusta tuo.


      • Anonyymi00021

        Se, ei ratkaise. Vaan se, että on sama poliittinen aatesuunta, kuin valtamedian toimittajilla


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Se, ei ratkaise. Vaan se, että on sama poliittinen aatesuunta, kuin valtamedian toimittajilla

        Irwin persuille parempi.


      • Anonyymi00053

        Viulunsoittokisoissa olisi tullut ainakin ronssi.


    • Anonyymi00015

      Kyllä siinä isot rahat meni koko Suomelta sivu suun.
      Tampere/Helsinki jo haaveili kisoista.Kyse artisteille
      olisi voiton myötä ollut miljoonista.Kaupunki joka
      kisat olisi saanut puhuttaisiin jopa sadoista
      miljoonista.

      • Anonyymi00019

        Tärkeintä oli se että Parkkosen ura sai Yleltä pönkitystä ja nyt hän pystyy esiintymään kesän festareilla isona kinginä Suomea kiertäessään.


      • Anonyymi00020

        Joo, olisi ollut isot kulut veronmaksajille


      • Anonyymi00023

        Puhutko miljoonien kustannuksista, jotka nyt säästyivät?

        Ei sillä pitkälle potki, jos kv. median edustajat tulevat muutamaksi päiväksi haukkaamaan hodareita ja kaffia.


      • Anonyymi00094
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Puhutko miljoonien kustannuksista, jotka nyt säästyivät?

        Ei sillä pitkälle potki, jos kv. median edustajat tulevat muutamaksi päiväksi haukkaamaan hodareita ja kaffia.

        Sveitsi jäi sata miljoonaa plussalle viime vuodesta, vaikka järjesti isolla rahalla.


    • Anonyymi00022

      Lindan seurakin varmasti kiva bonus. Likkahan vaikuttaa oikein maanläheiseltä. Voisi jopa kuvitella hänen olevan suomalainen.

      • Anonyymi00044

        likka 56v


    • Anonyymi00026

      Voi BANGARANGA sentään!

    • Anonyymi00029

      Itselläni työmaalla tärkeintä ei ole työnteko vaan se että saa olla mukana.

      • Anonyymi00035

        Palkka on tärkein, työstä viis


    • Anonyymi00030

      Silvennoinen piti eilen Suomen voittoa varmana, tänään maikkarilla hän sanoi, että toivoi Bulgarian voittoa ja oli siitä tosi iloinen.

      • Anonyymi00043

        Mitä MV-lehti ja Pravda asiasta kirjoittelivat?


      • Anonyymi00067

        Silvennoinen on kameleontti, Yhden tv-yhtiön pomo, jonka sekä Yle että maikkari palkkaavat euroviisuihin.


    • Anonyymi00031

      Ens vuonna joku menevä biisi ja nuorempi edustaja.Ei nykyään mikään itkuvirsi pärjää.

      • Anonyymi00056

        Biisi oli upea, kuten koko esitys.

        Ne muut, kuten esimerkiksi tämä Bulgarian esitys, olivatkin surkeita tekeleitä. Ihmiset eivät enää tunnista MUSIIKKIA koska ovat pilanneet kaiken maailman räppäyksillä kuulonsa. Pääasia näyttääkin olevan se, miten paljon seksikkyyttä esitykseen saa tungettua ennenkuin se muuttuu jo pornoksi.


    • Anonyymi00033

      Ylimielisyys kostautui

    • Anonyymi00036

      Hyvä yritys Suomelta, oltiin sentään pitkään ennakkosuosikkeja, siitäkin tuli huomattava määrä positiivista näkyvyyttä Suomelle.

      Ei tuo hukkaan mennyt, eikä kuudes sija ole huono. Muistetaan nyt sitten sitä Kekkosen aikaa tässäkin. Silloin oltaisiin kuudennen sijan myötä hypitty kattoon rimeusta kiljuen.

      • Anonyymi00049

        Miten Kekkonen tähän liittyy?


      • Anonyymi00054

        Suomen valtamedian "ennakkosuosikki" ei paina maailmalla. Tänne pakkasiin ei kukaan tulee viisulallattelun takia

        Suomi on enemmän kuuluisa paisuneesta valtion- ja kuntienvelasta


      • Anonyymi00055
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        Miten Kekkonen tähän liittyy?

        Kekkoslandiassa tästä sijoituksesta oltaisiin riemuittu.


      • Anonyymi00060
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Suomen valtamedian "ennakkosuosikki" ei paina maailmalla. Tänne pakkasiin ei kukaan tulee viisulallattelun takia

        Suomi on enemmän kuuluisa paisuneesta valtion- ja kuntienvelasta

        Persulla meni nyt tunteisiin, kun kansanmurhaajat eivät voittaneet 🤣


      • Anonyymi00095
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Suomen valtamedian "ennakkosuosikki" ei paina maailmalla. Tänne pakkasiin ei kukaan tulee viisulallattelun takia

        Suomi on enemmän kuuluisa paisuneesta valtion- ja kuntienvelasta

        Kylläpä sinua harmittaa oma maasi ja kansasi.

        Jos seuraisit muutakin kuin Suomen mediaa, tietäisit, että kyse oli todella ja aidosti ennakkosuosikin asemasta. Suomen media oli yllättävän vaisu asiasta ottaen huomioon, miten ennennäkemätön tilanne meille oli.


      • rimeusta 😹👍


    • Anonyymi00046

      Venäjän Aleksand Rybak antoi Pyrhoksen suudelman Suomen viisuesittäjille, kun kaivoi viulunsa esiin. Venäjän mallia ei kukaan halua äänestää.

      • Anonyymi00062

        Ettet vaan tarkoittanut Juudaksen suudelmaa, alkup.?


    • Anonyymi00047

      Tärkeintä on oikea maailmanpoliittinen suuntaus, vaikka laulaisi nuotin vierestä.

    • Anonyymi00052

      Ääni kun lampaalla menesty siinä sitten.

      • Anonyymi00096

        No sehän menestyi!


    • Anonyymi00058

      Hornetit ilmaan osallistumisen kunniaksi

    • Anonyymi00061

      Ne, ketkä arvostelevat Peten ääntä, niin käykääpä katsomassa esim. Youtubesta ulkomaalaisten lauluopettajien mielipiteitä Peten äänestä! Kaikki ovat yksimielisesti samaa mieltä siitä, että Peten lauluääni on maaginen ja hän laulaa puhtaasti ja hienosti ääntään kontrolloiden. Ei yhtään negatiivista sanomista hänen äänestään, päinvastoin!

      • Anonyymi00063

        Jokainen tykkää kait OMAn mielensä mukaan, ei toisten "kautta".

        Sinun logiikkasi mukaan kuulijan lainata käsityksensä muilta? Oikeesti??


      • Anonyymi00066

        "Ne, ketkä..." - VÄÄRIN! Oikea pronomini on tässä "jotka". Varsin yleinen moka kyllä.


      • Anonyymi00068

        Ulkomaalaiset laulunopettajat.

        Etkö kotimaisia löytänyt??


      • Anonyymi00072
        Anonyymi00068 kirjoitti:

        Ulkomaalaiset laulunopettajat.

        Etkö kotimaisia löytänyt??

        Parikin suomalaista laulunopettajaa on lehdissä kehunut Peten ääntä. Etkö lue lehtiä?


      • Anonyymi00073
        Anonyymi00072 kirjoitti:

        Parikin suomalaista laulunopettajaa on lehdissä kehunut Peten ääntä. Etkö lue lehtiä?

        Luen niistä tärkeitä asioita,,,ei havaitse parin open kohteliaisuus-kehuja, sori siitä!


      • Anonyymi00078
        Anonyymi00073 kirjoitti:

        Luen niistä tärkeitä asioita,,,ei havaitse parin open kohteliaisuus-kehuja, sori siitä!

        Mutta kuitenkin sinullekin tärkeää kirjoittaa tänne?


      • Anonyymi00081
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Jokainen tykkää kait OMAn mielensä mukaan, ei toisten "kautta".

        Sinun logiikkasi mukaan kuulijan lainata käsityksensä muilta? Oikeesti??

        Toki jokaisella on oma makunsa, mutta silloin kuuntelijan kannattaisi olla hiljaa, jos ei ymmärrä laulamisen ja nuottien päälle yhtään mitään.


      • Anonyymi00082
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Jokainen tykkää kait OMAn mielensä mukaan, ei toisten "kautta".

        Sinun logiikkasi mukaan kuulijan lainata käsityksensä muilta? Oikeesti??

        Kyllä, mutta silloin pitää kertoa jollain tavalla, että kyse on tykkäämisestä tai ei tykkäämisestä, eikä väittää lauluääntä huonoksi jos se ei sitä ole.


      • Anonyymi00097
        Anonyymi00063 kirjoitti:

        Jokainen tykkää kait OMAn mielensä mukaan, ei toisten "kautta".

        Sinun logiikkasi mukaan kuulijan lainata käsityksensä muilta? Oikeesti??

        Makuasiat makuasioina, mutta jos yrittää osaamista moittia, niin silloin asiantuntijoiden näekmyksillä on paikkansa.


    • Anonyymi00064

      Näköjään reikäpäitä palsta täynnä aloittajaa myöten, kun eivät ymmärrä Peten kantaa kilpailuun! Laulaja teki mahdollisimman hyvin oman osuutensa ja se riitti hänen osaltaan, tietenkin! Eihän hän voi päättää, miten ihmiset äänestävät. Ja hän sai yhden mahtavan arvostetun työkokemuksen lisää.

      • Anonyymi00076

        Veronmaksajien rahoilla ylenannon edustajana


      • Anonyymi00077

        >>Eihän hän voi päättää, miten ihmiset äänestävät.

        Aivan - sen takia ei pitäisikään fanaattisesti hehkuttaa.

        Reikiä vähän monessakin pääkyssä.


      • Anonyymi00079
        Anonyymi00077 kirjoitti:

        >>Eihän hän voi päättää, miten ihmiset äänestävät.

        Aivan - sen takia ei pitäisikään fanaattisesti hehkuttaa.

        Reikiä vähän monessakin pääkyssä.

        Petekö hehkuttanut??


    • Anonyymi00065

      Sen tiesi ettei voita, kappale ei ole tanssittava. Pitää olla eurodiskohölkkää.

      • Anonyymi00091

        Oletko kovastikin tanssinut viime vuoden voittajaa?


    • Anonyymi00070

      Pete on monelta osin oikeassa.

      Euroviisut ei ole mikään urheilukilpailu, jossa suorituksia voitaisiin mitata luotettavasti jollakin mittanauhalla tms.

      • Anonyymi00071

        Ei ole mutta en ole koskaan kuulut mäkihyppääjän sanovan tärkeintä ei ole voitto vaan se kuinka kivaa oli päästä osallistumaan kisoihin! Kutina se ei olisi mäkihyppääjän suusta ihan viisasta puhetta, siteeraten Viimeinen mohikaani Maguaa


      • Anonyymi00074

        Mitä meinaat, olisiko Pete antanut samanlaisia lausuntoja, JOS olisi voittanut...hmm.

        Seliselin seliseliä piisaa kuin suomalaisella olympiahäviäjällä..


      • Anonyymi00075
        Anonyymi00074 kirjoitti:

        Mitä meinaat, olisiko Pete antanut samanlaisia lausuntoja, JOS olisi voittanut...hmm.

        Seliselin seliseliä piisaa kuin suomalaisella olympiahäviäjällä..

        Mikä on kun suksi ei luista.

        Koskaan syy ei itsessä, vaan muissa tai olosuhteissa


      • Anonyymi00080
        Anonyymi00075 kirjoitti:

        Mikä on kun suksi ei luista.

        Koskaan syy ei itsessä, vaan muissa tai olosuhteissa

        No ei ainakaan Pete ollut syyllinen siihen, ettei Suomi voittanut.


      • Anonyymi00098
        Anonyymi00071 kirjoitti:

        Ei ole mutta en ole koskaan kuulut mäkihyppääjän sanovan tärkeintä ei ole voitto vaan se kuinka kivaa oli päästä osallistumaan kisoihin! Kutina se ei olisi mäkihyppääjän suusta ihan viisasta puhetta, siteeraten Viimeinen mohikaani Maguaa

        Olen nähnyt kyllä urheilijoidenkin arvostavan mahdollisuuttaan osallistua arvokisoihin. Ei niiistä ensimmäisistä yleensä voittoa edes odoteta, vaikka siihen pyritään.


    • Anonyymi00083

      Somenäkyvyyshän tuossa on tärkeintä, siitä ne massit nykyään irtoaa.
      Ei se liekinheitin vaan oikein missään kohdassa käynnistynyt...

    • Anonyymi00084

      Show oli pettymys! Jos kappale on "Liekinheitin" niin miksi ei liekinheitintä nähty? Ikkunakalterikehys vaan tulessa, höh. Olihan bulgaareilla tai millä uiguureillakin esityksessään liekit ylöspäin. Ja Lindalla olisi pitänyt olla musta korsetti ja polven yli olevat mustat saappaat kuten Romanian pimulla. Kävisi vaalean tukan kanssa seksikkäästi yhteen.

    • Anonyymi00085

      Petestä on tullut vähän flegmaattinen , julkkisjuhlissa viihtyvä, paljasta pintaa mielellään näyttävä kuva. Ääni on kähisevä.
      Oli varmaan hälle lottovoitto kun Linda pyysi mukaan viisuprojektiin. Varmasti ok laulaja. Ei oopperatason laulajakaan olisi tuonut Suomelle voittoa kun nuoret äänestivät Bulgariaa.

    • Anonyymi00086

      Leikkimielellä mukana ja tietysti myös matkan takia.

    • Anonyymi00089

      Tuo voittohan oli täysin masinoitu. Juu, varmasti kaikkien laadukkaiden esiintyjien joukosta valitaan kaikkein yksinkertaisin tiktok-renkutus. Miettikää nyt..Voi vain arvailla miksi Bulgarian oli pakko voittaa. Ulkkiksetkin olivat hämmentyneitä Suomen pudottamisesta joten kyllähän tämä touhu on huomattu muissakin maissa. Erittäin erikoista oli se että melkein kaikki itäeuroopan maat(Italia mukaanluettuna) kuin yhteisellä päätöksellä antoivat Suomelle nolla pistettä. Come on, meidän biisi ei ollut huono ja Lindakin oli mukana. Kaikki nuo nollapiste-maat ovat pro-.venäjä että miettikää johtopäätökset..

    • Anonyymi00092

      Aivan mahtava asenne.

      Linda ja Pete puhuivat ennen viisuja siitä, miten tekevät kaikkensa ja antavat kaikkensa. Ja niin toden teolla tekivät!

      Kun voittoa ei sitten tullutkaan, ei kuulla itkua ja parkua ja uhriutumista, vaan reipasta ja positiivista asennetta. Siihen ei ihan jokainen pysty!

      Ilon kautta! Tekivät historiaa ja vaikutukset varmasti näkyvät Euroviisuissa tulevina vuosina.

    • Anonyymi00099

      Mutta kyllä kilpailuun lähdetään yleensä voittamaan,eikä"oli hauskaa saada laulaa isossa kisassa,ei voitosta niin väliä"Sehän on vähän kuin hiihtokisoissa,sijoitus 30 niin "ihan tyytyväinen olen"

      • Anonyymi00101

        Näinhän ne lähtivät ja toivat esiin sitä moneen kertaan kilpailun alla.

        Sen sijaan jälkikäteen on turha negailla. Voi iloita sitten niistä asioista, mitä käteen jäi, jos voittoa ei tullutkaan.

        Näin myös hiihtokisoissa ja missä vain asiassa. Suosittelen lämpimästi, positiivisuus onnellistaa.


    • Anonyymi00100

      En katsonut viisuja,en oo aikoihin katsonut enkä tule katsomaan......nou proplem

    • Anonyymi00102

      Jos voitto on tärkeintä, ei pidä osallistua kisaan, jonka pisteiden jakoa kukaan ei voi ymmärtää.

    • Valtakunnanmulatti PP jeesustelee.🐵🧔‍♀️

      • Aijaa sinulla on siis tänään se kännipäivä.😹👍❤️❤️❤️🍷


      • Anonyymi00108

        Lähetätkö taas pms miehiä ovelle?


      • Anonyymi00108 kirjoitti:

        Lähetätkö taas pms miehiä ovelle?

        En jaksa.😴 Hyvää yötä!😇❤️👍


    • Anonyymi00104

      Älkää maksako mitään soitanneista ja lauluista, se on ihan turhaa. On sitä laania missä tepastella.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe