Pelkäätkö ettet

Anonyymi-ap

Kelpaa kaivatullesi?

62

681

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä ajoittain.

• Anonyymi00028

Mielestäni se on normaalia tuntea epävarmuutta.

• Anonyymi00002

Eräs mies on nözzöö...

• Anonyymi00068
        UUSI

• Anonyymi00003

En pelkää. Tiedän, etten kelpaa.

• Anonyymi00045
        UUSI

Ketä uskaltaa tykätä? Tuntuu välillä siltä, että pahoittaa mieliä vain sillä, jos on liian aktiivinen näissä.

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ketä uskaltaa tykätä? Tuntuu välillä siltä, että pahoittaa mieliä vain sillä, jos on liian aktiivinen näissä.

Tiedän, etten kelpaa. Olen tunnustanut oikeassa elämässä hänelle, että tykkään hänestä ja unelmoin, että meistä tulisi pari.

Vastauksena oli, että hän vain lähti pois siitä tilanteesta. Eikö nykyään ole tuntevinaan, kun nähdään.

• Anonyymi00004

Minä kelpaisin hänelle kyllä, tiedän sen.

• Anonyymi00005

En. Tiedän että kelpaan.

• Anonyymi00006

No jos sillä on 19v nuorempi puoliso niin mitäpä lottoot.

• Anonyymi00029

😂kiitos tarttein nämä naurut

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

😂kiitos tarttein nämä naurut

Ole hyvä, mies. Juuri sinua varten.

• Anonyymi00007

Tiedän, että kelpaisin ja hänkin kelpaisi minulle. Olosuhteet vaan ovat sellaiset, ettei siitä tulisi mitään.

• Anonyymi00008

🥱🥱🥱🥱🥱🥱

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

🥱🥱🥱🥱🥱🥱

Ymmärrettävästi aihe voi olla joidenkin mielestä tylsä. Ihmettelen vain miksi edes luet ketjua, kun sen aihe on sinusta tylsä?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00008 kirjoitti:

🥱🥱🥱🥱🥱🥱

Ei oo multa nää 🙄

• Anonyymi00046
        UUSI

Tiedän tämän tilanteen. Mulla sama. Tietenkin ihmettelen millaista se arki sitten olisi yhdessä ja saadaanko kaikki tavat elämässä sovitettua samaan sävelen.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Tiedän tämän tilanteen. Mulla sama. Tietenkin ihmettelen millaista se arki sitten olisi yhdessä ja saadaanko kaikki tavat elämässä sovitettua samaan sävelen.

Ei varmaan kannata edes yrittää?

• Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Meillä se arkikin kyllä toimisi. Ei ole sellaisesta kyse, vaan paljon oleellisemmista asioista, kuten työ ja toimeentulo. Elämän ihan perusasioista ja edellytyksistä

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

🥱🥱🥱🥱🥱🥱

Kerro lisää, yksärinkertainen. Sivusta TT

• Anonyymi00064
        UUSI
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Mä pysyisin ite kyl ihan syrjäs mut lähellä silti asusin jos mies haluis. Ois kai halunnukki, MUT VlTTUKU EI OO SAANUT SUUTAAN AUKI JA ON SE MIES JOKA VIE EIKÄ VIKISE

eri

• Anonyymi00009

Too fat. Too opinionated.

• Anonyymi00010

Onneks mun ei tarvii kelvata.

• Anonyymi00012

En.

• Anonyymi00013

En kelpaa!

• Anonyymi00014

Siinä mielessä, että en jaksaisi, eikä innostaisi sänkyhommat niin usein, kuin häntä. Hän nyt vain vaikuttaa halukkaammalta. Kai tämä on vaistoa mutta näin tunnen. Väistämättä jossakin vaiheessa hän hankkisi sivurakastajan.

• Anonyymi00023

Et voi tietää

• Anonyymi00024

Luulet edelleen että palstan seksialoitukset tai kommentit on multa. En ole kirjoitellut niitä enää yli vuoteen.

• Anonyymi00016

En. Mä kelpaan kelle vaan. 🤣🤭

• Anonyymi00017

Ei tarvi kelvata kenellekään. Eikä tällä ulkonäöllä..

• Anonyymi00019

Pelkään kyllä. Hän on sellainen naistenmies ja siitä huolimatta hän ei halua minua. Vaikka minä olen kyllä ns. ollut jopa "tyrkyllä" eikä hän edes koske minua, tai mitään muutakaan.
      Hänellä on useita naisia ja ilmeisesti paljon minua nuorempia. Voisin olla niiden äiti jopa.
      Olen liian vanha, ruma ja lihava ja mitä vielä.

• Anonyymi00053
        UUSI

” Hänellä on useita naisia ja ilmeisesti paljon minua nuorempia. Voisin olla niiden äiti jopa.
        Olen liian vanha, ruma ja lihava ja mitä vielä” Kuinka useita naisia sinulla on itsellesi utopiaa rakentava palstaäijä vivahteikkain ilmaisuin? Tätä moskaako te uskotte naisten kirjoittavan? Ikävä tuottaa pettymys, WT-väki. -TT

• Anonyymi00020

En ole ikinä eläissäni kuvitellut kelpaavani yhtään kenellekään. Outo ajatuskin, että luulisin olevani tarpeeksi hänelle.

• Anonyymi00021

En pyrkiny olemaan parhaani mukaan sellainen etten kelpaisi kenellekkään mä en tee elämässäni mitään ihmisellä jolle vain kelpaan vaihtaa paremman osuessa kohdalle miksi on hyvä tietää ne kaikki hakukriteerit yksikin jää puuttumaan ni seuraava on jo parempi joka täyttää vain sen yhden kriteerin onnea teille jokka elämäänne niin tykkäätte elää niin että kelpaatte "paremman puutteessa" eikö se ole se juttu noissa kelpaamisissa "kun ei saanu sitä kenet halus" mahtaa olla TÄYDELLINEN elämä ah niin ihanaa kun saa tyytyä olenko vittumainen kenties mitä sitte ei mua tarvi jaksaa ei kukaan pakota hakeutumaan edes seuraani se on jopa jotain josta olen ylpeä itsessäni OSAAN VITTUILLA lähes täydellisesti miksi pidän sitä hyvänä tapana jopa paras tapa kiertää veistä vanhassa haavassa " kun en ole riittävän täydellinen" (kiiltokuvapoika) se on ainoa jollaisen nainen mielellään esittelee vanhemmilleen voi vanhemmat olla ylpeitä millaisen saaliin sai si seuraavana itketään isille kun toinen pettää tai hakkaa ihanan täydellinen valinta ah sitä onnea

• Anonyymi00055
        UUSI

No siinä vasta elämänmyönteinen mies, tämä huuhaagalluppeja pystyttävä ja enimmäkseen itse niihin vastaava gubbe

• Anonyymi00022

Tiedän etten kelpaa. Hän tietää minun ainakin pitäneen hänestä todella paljon, joten olisi jo tehnyt jotain peliliikkeitä, jos olisi oikeasti kiinnostunut minusta.

• Anonyymi00025

Varattuna ajatus on teoreettinen. Luultavasti ns. kelpaisin, mutta seurustelu ei ehkä toimisi. Hän ei ehkä sulattaisi sitä, että kaipaan niin paljon omaa tilaa ja aikaa eikä sitä, että elämääni kuuluu niin paljon muita huolehdittavia.

• Anonyymi00026

muita huolehdittavia? lapsia lauma?

• Anonyymi00027

Voi olla ettei sulattaisi ensinnäkään sitä, että olet jo varattu! 🤣

• Anonyymi00065
        UUSI

Kannattas keskustella. Mulla ois auttanu se hänen kanssaan, mutta kun ei halua edes keskustella. Mistä sä tiedät mitä toinen haluaa?

• Anonyymi00032

Kyllä pelkään. Mieheltä.

• Anonyymi00033

🫂

• Anonyymi00034

Kyllä olen siitä seikasta hyvin epävarma ja siksi käytökseni ei ole aina ihan rationaalista. Pidän häntä erittäin viehättävänä naisena ja sellaiset naiset valikoituvat sopivimpiin suhteisiin useimmin kuin sadut antavat ymmärtää.

• Anonyymi00040

En voi hänestä tietää, mutta saanen olla eri mieltä. Rakkaus, kun ei katso taustaa, lompakkoa, uraa tai ihanne ulkonäköä.

• Anonyymi00035

Tavallaan en, mikäli olen ymmärtänyt oikein meidän yhteneväisyyden. Mutta sitten taas sekunnin päästä joo, kun riittämättömyyden tunne.

• Anonyymi00036

Tiedän etten kelpaa hänelle.

• Anonyymi00037

En mulle ei riitä että kelpaan tai olen riittävä en riitä edes itselleni miksi olettaisin tällöin että edes kelpaisin jollein kuinka palikka olet

• Anonyymi00038

Sen olen jo kokenut ja selvinnyt siitä, niin ei sellainen enää hetkuta suuntaan eikä toiseen.

• Anonyymi00042

En kelpaa kellekkään paitsi kiusankohteeksi aina

• Anonyymi00048
        UUSI

Höpö höpö!

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Höpö höpö!

Äläpä jaksa hyysäillä trolliäijää alentuva larppaaja. T naiselta mauttomalle randomille joita mahtuu 16 tusinaan

• Anonyymi00043

Kyl se kirpaisee, ettei kelpaa sille josta itse pitää, vaikka jollekin muulle kelpaisikin..

• Anonyymi00049
      UUSI

Pelkään. Olen ollut oireileva. Hän ei jaksaisi auttaa minua.

• Anonyymi00051
        UUSI

Miten oireileva?

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Miten oireileva?

En avaa enempää.

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00051 kirjoitti:

Miten oireileva?

Täällä tämä tiettyjä viboja omaava taas tenttaa palstaäijää, hän tai se it haluaa löytää vikoja tai sen sellaisia muista täältä. Keskustelupalstalta. No trollipalsta on aarreaitta oikein sitä varten🥱

• Anonyymi00050
      UUSI

Ei vaan oo ihan hyvin menee ja se oli ihan varma että jos hän oot

• Anonyymi00060
      UUSI

minä olen hyvin luomu ja tavallinen verrattuna moniin muihin olen sellainen luonnonlaps en välitä jos iho on vähän kuiva ja jos kuleskelen finnit poskilla ilman peitevoiteita. se mitä olen silloin kun kuleskelen luonnollisesti olen eniten minä.

• Anonyymi00061
      UUSI

aina kun laittaudun mulla on olo kun olisin joku muu henkilö. koen tarvetta peitellä silti todellista luonnonlaps minua tässä maailmassa. tuntuu että ihmiset ihantodella ottaa mut vakavammin kun olen laitettu. muutoin katsotaan että olenko kipeä onko mulla kaikki okei. se on mitä se on.

• Anonyymi00062
      UUSI

Tiedän, etten kelpaa! En ole sellainen, jota hän haluaa. Olen liian vanha hänelle, vaikka hänellä on enemmän ikää kuin minulla. Hän tykkää 20-30 vuotta nuoremmista kuin hän itse on.

• Anonyymi00066
        UUSI

Kaikenlaista höperehtimistä täällä taas.

• Anonyymi00067
      UUSI

Tiedän sen varmasti. Tykkää paljon nuoremmista kuin minä olen, vaikka minä olen häntä nuorempi, mutta olen kuulemma liian vanha ja parasta ennen päiväys jo mennyt.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2023
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1727
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1567
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1193
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1061
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      956
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      937
    Aihe