Kelpaa kaivatullesi?
Pelkäätkö ettet
62
681
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä ajoittain.
- Anonyymi00028
Mielestäni se on normaalia tuntea epävarmuutta.
- Anonyymi00002
Eräs mies on nözzöö...
- Anonyymi00068UUSI
Itte oletz, senkin hemmo neity.
Heips.
Hemmo neity, hähähähähähä............
:)
https://m.youtube.com/watch?v=gr5PFgUDD5Q
- Anonyymi00003
En pelkää. Tiedän, etten kelpaa.
- Anonyymi00045UUSI
Ketä uskaltaa tykätä? Tuntuu välillä siltä, että pahoittaa mieliä vain sillä, jos on liian aktiivinen näissä.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ketä uskaltaa tykätä? Tuntuu välillä siltä, että pahoittaa mieliä vain sillä, jos on liian aktiivinen näissä.
Tiedän, etten kelpaa. Olen tunnustanut oikeassa elämässä hänelle, että tykkään hänestä ja unelmoin, että meistä tulisi pari.
Vastauksena oli, että hän vain lähti pois siitä tilanteesta. Eikö nykyään ole tuntevinaan, kun nähdään.
- Anonyymi00004
Minä kelpaisin hänelle kyllä, tiedän sen.
- Anonyymi00005
En. Tiedän että kelpaan.
- Anonyymi00006
No jos sillä on 19v nuorempi puoliso niin mitäpä lottoot.
- Anonyymi00029
😂kiitos tarttein nämä naurut
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
😂kiitos tarttein nämä naurut
Ole hyvä, mies. Juuri sinua varten.
- Anonyymi00007
Tiedän, että kelpaisin ja hänkin kelpaisi minulle. Olosuhteet vaan ovat sellaiset, ettei siitä tulisi mitään.
- Anonyymi00008
🥱🥱🥱🥱🥱🥱
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Ymmärrettävästi aihe voi olla joidenkin mielestä tylsä. Ihmettelen vain miksi edes luet ketjua, kun sen aihe on sinusta tylsä?
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Ei oo multa nää 🙄
- Anonyymi00046UUSI
Tiedän tämän tilanteen. Mulla sama. Tietenkin ihmettelen millaista se arki sitten olisi yhdessä ja saadaanko kaikki tavat elämässä sovitettua samaan sävelen.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Tiedän tämän tilanteen. Mulla sama. Tietenkin ihmettelen millaista se arki sitten olisi yhdessä ja saadaanko kaikki tavat elämässä sovitettua samaan sävelen.
Ei varmaan kannata edes yrittää?
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Meillä se arkikin kyllä toimisi. Ei ole sellaisesta kyse, vaan paljon oleellisemmista asioista, kuten työ ja toimeentulo. Elämän ihan perusasioista ja edellytyksistä
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
🥱🥱🥱🥱🥱🥱
Kerro lisää, yksärinkertainen. Sivusta TT
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Mä pysyisin ite kyl ihan syrjäs mut lähellä silti asusin jos mies haluis. Ois kai halunnukki, MUT VlTTUKU EI OO SAANUT SUUTAAN AUKI JA ON SE MIES JOKA VIE EIKÄ VIKISE
eri
- Anonyymi00009
Too fat. Too opinionated.
- Anonyymi00010
Onneks mun ei tarvii kelvata.
- Anonyymi00012
En.
- Anonyymi00013
En kelpaa!
- Anonyymi00014
Siinä mielessä, että en jaksaisi, eikä innostaisi sänkyhommat niin usein, kuin häntä. Hän nyt vain vaikuttaa halukkaammalta. Kai tämä on vaistoa mutta näin tunnen. Väistämättä jossakin vaiheessa hän hankkisi sivurakastajan.
- Anonyymi00023
Et voi tietää
- Anonyymi00024
Luulet edelleen että palstan seksialoitukset tai kommentit on multa. En ole kirjoitellut niitä enää yli vuoteen.
- Anonyymi00016
En. Mä kelpaan kelle vaan. 🤣🤭
- Anonyymi00017
Ei tarvi kelvata kenellekään. Eikä tällä ulkonäöllä..
- Anonyymi00019
Pelkään kyllä. Hän on sellainen naistenmies ja siitä huolimatta hän ei halua minua. Vaikka minä olen kyllä ns. ollut jopa "tyrkyllä" eikä hän edes koske minua, tai mitään muutakaan.
Hänellä on useita naisia ja ilmeisesti paljon minua nuorempia. Voisin olla niiden äiti jopa.
Olen liian vanha, ruma ja lihava ja mitä vielä.- Anonyymi00053UUSI
” Hänellä on useita naisia ja ilmeisesti paljon minua nuorempia. Voisin olla niiden äiti jopa.
Olen liian vanha, ruma ja lihava ja mitä vielä” Kuinka useita naisia sinulla on itsellesi utopiaa rakentava palstaäijä vivahteikkain ilmaisuin? Tätä moskaako te uskotte naisten kirjoittavan? Ikävä tuottaa pettymys, WT-väki. -TT
- Anonyymi00020
En ole ikinä eläissäni kuvitellut kelpaavani yhtään kenellekään. Outo ajatuskin, että luulisin olevani tarpeeksi hänelle.
- Anonyymi00021
En pyrkiny olemaan parhaani mukaan sellainen etten kelpaisi kenellekkään mä en tee elämässäni mitään ihmisellä jolle vain kelpaan vaihtaa paremman osuessa kohdalle miksi on hyvä tietää ne kaikki hakukriteerit yksikin jää puuttumaan ni seuraava on jo parempi joka täyttää vain sen yhden kriteerin onnea teille jokka elämäänne niin tykkäätte elää niin että kelpaatte "paremman puutteessa" eikö se ole se juttu noissa kelpaamisissa "kun ei saanu sitä kenet halus" mahtaa olla TÄYDELLINEN elämä ah niin ihanaa kun saa tyytyä olenko vittumainen kenties mitä sitte ei mua tarvi jaksaa ei kukaan pakota hakeutumaan edes seuraani se on jopa jotain josta olen ylpeä itsessäni OSAAN VITTUILLA lähes täydellisesti miksi pidän sitä hyvänä tapana jopa paras tapa kiertää veistä vanhassa haavassa " kun en ole riittävän täydellinen" (kiiltokuvapoika) se on ainoa jollaisen nainen mielellään esittelee vanhemmilleen voi vanhemmat olla ylpeitä millaisen saaliin sai si seuraavana itketään isille kun toinen pettää tai hakkaa ihanan täydellinen valinta ah sitä onnea
- Anonyymi00055UUSI
No siinä vasta elämänmyönteinen mies, tämä huuhaagalluppeja pystyttävä ja enimmäkseen itse niihin vastaava gubbe
- Anonyymi00022
Tiedän etten kelpaa. Hän tietää minun ainakin pitäneen hänestä todella paljon, joten olisi jo tehnyt jotain peliliikkeitä, jos olisi oikeasti kiinnostunut minusta.
- Anonyymi00025
Varattuna ajatus on teoreettinen. Luultavasti ns. kelpaisin, mutta seurustelu ei ehkä toimisi. Hän ei ehkä sulattaisi sitä, että kaipaan niin paljon omaa tilaa ja aikaa eikä sitä, että elämääni kuuluu niin paljon muita huolehdittavia.
- Anonyymi00026
muita huolehdittavia? lapsia lauma?
- Anonyymi00027
Voi olla ettei sulattaisi ensinnäkään sitä, että olet jo varattu! 🤣
- Anonyymi00065UUSI
Kannattas keskustella. Mulla ois auttanu se hänen kanssaan, mutta kun ei halua edes keskustella. Mistä sä tiedät mitä toinen haluaa?
- Anonyymi00032
Kyllä pelkään. Mieheltä.
- Anonyymi00033
🫂
- Anonyymi00034
Kyllä olen siitä seikasta hyvin epävarma ja siksi käytökseni ei ole aina ihan rationaalista. Pidän häntä erittäin viehättävänä naisena ja sellaiset naiset valikoituvat sopivimpiin suhteisiin useimmin kuin sadut antavat ymmärtää.
- Anonyymi00040
En voi hänestä tietää, mutta saanen olla eri mieltä. Rakkaus, kun ei katso taustaa, lompakkoa, uraa tai ihanne ulkonäköä.
- Anonyymi00035
Tavallaan en, mikäli olen ymmärtänyt oikein meidän yhteneväisyyden. Mutta sitten taas sekunnin päästä joo, kun riittämättömyyden tunne.
- Anonyymi00036
Tiedän etten kelpaa hänelle.
- Anonyymi00037
En mulle ei riitä että kelpaan tai olen riittävä en riitä edes itselleni miksi olettaisin tällöin että edes kelpaisin jollein kuinka palikka olet
- Anonyymi00038
Sen olen jo kokenut ja selvinnyt siitä, niin ei sellainen enää hetkuta suuntaan eikä toiseen.
- Anonyymi00042
En kelpaa kellekkään paitsi kiusankohteeksi aina
- Anonyymi00048UUSI
Höpö höpö!
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Höpö höpö!
Äläpä jaksa hyysäillä trolliäijää alentuva larppaaja. T naiselta mauttomalle randomille joita mahtuu 16 tusinaan
- Anonyymi00043
Kyl se kirpaisee, ettei kelpaa sille josta itse pitää, vaikka jollekin muulle kelpaisikin..
- Anonyymi00049UUSI
Pelkään. Olen ollut oireileva. Hän ei jaksaisi auttaa minua.
- Anonyymi00051UUSI
Miten oireileva?
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Miten oireileva?
En avaa enempää.
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Miten oireileva?
Täällä tämä tiettyjä viboja omaava taas tenttaa palstaäijää, hän tai se it haluaa löytää vikoja tai sen sellaisia muista täältä. Keskustelupalstalta. No trollipalsta on aarreaitta oikein sitä varten🥱
- Anonyymi00050UUSI
Ei vaan oo ihan hyvin menee ja se oli ihan varma että jos hän oot
- Anonyymi00060UUSI
minä olen hyvin luomu ja tavallinen verrattuna moniin muihin olen sellainen luonnonlaps en välitä jos iho on vähän kuiva ja jos kuleskelen finnit poskilla ilman peitevoiteita. se mitä olen silloin kun kuleskelen luonnollisesti olen eniten minä.
- Anonyymi00061UUSI
aina kun laittaudun mulla on olo kun olisin joku muu henkilö. koen tarvetta peitellä silti todellista luonnonlaps minua tässä maailmassa. tuntuu että ihmiset ihantodella ottaa mut vakavammin kun olen laitettu. muutoin katsotaan että olenko kipeä onko mulla kaikki okei. se on mitä se on.
- Anonyymi00062UUSI
Tiedän, etten kelpaa! En ole sellainen, jota hän haluaa. Olen liian vanha hänelle, vaikka hänellä on enemmän ikää kuin minulla. Hän tykkää 20-30 vuotta nuoremmista kuin hän itse on.
- Anonyymi00066UUSI
Kaikenlaista höperehtimistä täällä taas.
- Anonyymi00067UUSI
Tiedän sen varmasti. Tykkää paljon nuoremmista kuin minä olen, vaikka minä olen häntä nuorempi, mutta olen kuulemma liian vanha ja parasta ennen päiväys jo mennyt.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937