Kun ei tarvitse katsoa jääkiekkoa eikä mainoksia!
Nyt huomaa että ilman MTV:n kanavia tulee ihan hyvin toimeen, aion tulla jatkossakin.
Mutta mitenkähän MTV hyvittää mainosaikaa ostaneille mainostajille sen että mainokset eivät näykään 800 000 taloudessa?
No, eipä sekään ole minun päänsärkyni, tulipa vaan mieleen...
Kyllä on mukavaa!
11
135
Vastaukset
- Anonyymi00001
Poikki vaan kaikki kaapeli ym antenni tv viritykset.
Kaikki ostokanaviksi ja netin läpi.
Ja mainokset mukana halvemmalla niin voi rahalla maksaa ne pois.
Kannatan - Anonyymi00002
Ei ihminen mainoksia tarvitse.
- Anonyymi00003UUSI
Sinun varmaankin pitää tehdä kanavahaku uudestaan, sillä minun televisiosta kyllä näkyy MTV:n kanavat. Ei ne sieltä ole mihinkäåän hävinneet. Voi tietysti olla niinkin ettei ne näy kuin LG:n valmistamissa laitteissa, jollainen minulla on.
- Anonyymi00005UUSI
Juu, onneksi noita mainoksia ei näy enää. Ne ärsytti ihan helvetisti. Otin tuohon älytelevisiooni suoraan tuo MTV Katsomo+ paketin ja kaikki elokuvat, sarjat yms tulevat nyt ilman mainoksia kun maksoi hiukan extraa.
- Anonyymi00007UUSI
En maksa mitään extraa, ennemmin jätän katsomatta.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En maksa mitään extraa, ennemmin jätän katsomatta.
En minäkään maksa, mutta siitäkin huolimatta MTV-kanavat näkyy! Varmasti joku perkeleensaatanan kavala juoni! Nyt kyllä on harkittava erityisen vakavasti josko pyytäisin lahkolaissaarnaajia seurakuntansa kanssa apuun rukoilemaan väkevästi ja karkottamaan pahan hengen laitteesta pois, sillä pakkohan tuon television on olla riivattu! Ei siihen muuta selitystä voi olla! 😱
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
En minäkään maksa, mutta siitäkin huolimatta MTV-kanavat näkyy! Varmasti joku perkeleensaatanan kavala juoni! Nyt kyllä on harkittava erityisen vakavasti josko pyytäisin lahkolaissaarnaajia seurakuntansa kanssa apuun rukoilemaan väkevästi ja karkottamaan pahan hengen laitteesta pois, sillä pakkohan tuon television on olla riivattu! Ei siihen muuta selitystä voi olla! 😱
Tämä on todistettu! Riivaaja se on!
"Tehtyäni näitä manaamista tietystä paikasta muutaman vuoden ajan, huomasin kaavan. Paikoissa, joissa oli televisioita, läsnä oleva hengellinen henkilö huomasi aina demonin television edessä olevalla tuolilla." https://www.facebook.com/groups/425055381680083/posts/1424892501696361/
- Anonyymi00006UUSI
Minä olen havainnut jo kauan sitten, että ei tarvitse katsoa jääkiekkoa eikä muutakaan urheilua, onpa Mtv tai ei.
- Anonyymi00008UUSI
Telkkarissa pitäisi olla automaattinen mykistys aina kun mainokset alkaa.
Itse nauhoitan digiboksille, joten on helppo kelata mainokset. Mainoskanavien elokuvia ja sarjoja ei voi katsoa suoraan juuri mainosten takia.
Harmillista on kuitenkin se, että esim. jotkut vanhukset eivät näe sitä jääkiekkoa, koska heillä aktiviteetit voi olla muutenkin vähissä. - Anonyymi00011UUSI
Kaikki mainonta siirtää kauppojen näyteikkunaan, niin näkee siitä tarjoukset, jos näkee.
- Anonyymi00012UUSI
Katselin eilen Mtv3:lta jääkiekkoa.
Ps. Mainoksia muuten löytyy näiltäkin sivuilta vai onko teillä suoratoistosuomi24canalplusspecial?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081779- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972