Pienpeto rautojen takia,miksi tuo vaan jatkuu.Jos olen oikein ymmärtynyt niin niitä voi ostaa kuka tahansa niin "tavantallaaja" kuin metsästäjäkin ja näiltä keneltäkään ei vaadita pakollista kurssia rautojen asennukseen,vahvat suositukset on varmaan että niitä käytäisiin ,mutta mutta,voisiko tuolla olla jotain tekemistä tämän asian kanssa
Minä ainakin vaatisin pakollisen koulutuksen rautojen käyttäjille,ehkä joku muukin suomalainen (oikaiskaa ihmeessä juttuani jos tuossa ei ole mitään perää)
Minä ainakin vaatisin pakollisen koulutuksen rautojen käyttäjille,ehkä joku muukin suomalainen (oikaiskaa ihmeessä juttuani jos tuossa ei ole mitään perää)
Vastaukset 62
Vanhimmat
Samaa mieltä raudan laittajat täytyy saada vastuuseen ja kursseille.
onko noissa raudoissa joku numero/nimimerkintä joka on raudat laittanut pyytämään,jos ei miksi ei,ketkä näitä eniten käyttää
Lopullinen ratkaiseva täsmäisku hunajavarkaalle?
Missä piireissä eläimen kiduttamista sanotaan täsmäiskuksi?
normaali metästäjä sanoo
Edelleen, vastuu on siellä missä jotain tehdään tai on tekemättä jätetty
Metsästyksen vastustajathan noita levittää karhujen kulkupaikoille, että saa syyt metsästäjien niskoille. Pyyntirautojen myynti vain metsästyskorttia vastaan eikä kenelle tahansa vastustajille.
Missä vastaus aloitukseeni
Ha ha metsästäjähän nyt vitsin päästi .😆😆😆
Suututtaahan tuo kun nalle käy pesälaatikot rikkomassa ja syö kennostot.
juu tosi vitsiniekka oli,mutta näitä tämmösiä viuhtajia joskus jostain palstoille tulee,valitettavasti.Ei kannata moisista välittää,eikä niille vastailla
Kävit sitten taas keskustelua itsesi kanssa herra metsästyksen vastustaja. xD
SE on yks ja töks ja tööt tuon ukon kanssa jos alkaa metsästyksestä keskustelemaan
Jääköön tuo kommentti KOMEILEMAAN tälle palstalle ihmisten ihmeteltäväksi
nyt ei mennyt oikein s 24 poistakaa tuo,kiitos
Mitä sinä xD itket metsästys vastustajien palstalla ,pysy niissä propaganda aloitus palstoillasi ,eikö sieltä löydy ketään sinulle jolle voit haastaa riitaa.
ilmeisesti kaikki metsästäjät eivät erota rautoja toisistaan eli eivät osaa käyttää
Tai paremminkin niin että te metsästyksen vastustajat ette erota rautoja toisistaan, kun levittelette tietoisesti julkisuuteen niistä väärää tietoa. xD
Conibear-tyyppisille raudoille on parikin helppoa modausta jotka irrottaa karhun käbälään tarttuneet pyynnöt.
mikähän se helppo muokkaus on
Toinen näistä keinoista irrottaa kohteeseen tarttuneen pyyntivälineen heti.
Ja ensisijainen pikku viiveellä.
voisiko tämä viiveherra vastata,puolustatko rautoja vai karhua
Hyvin sekin toimii, viive tulee pikku ajanhetkestä joka johtuu karhun toiminnan tarpeesta.
Puolustan kaikkien vapautta.
jos noin sanot niin auttaako sinun muokkaus viive jutut tai mitä nyt sinulla onkaan tuohon ettei vastaavaa tulisi tapahtumaan,vastaa suoraan mitä haet,tuo vastaus ei minulle käy.
KARHUN toiminnan tarpeesta???,Nyt ei joku täsmää
Sulkujousien asento muuttuu ja vaeltelee karhun liikkuessa, lopulta raudat avautuu.
Akkurälläkkää karhu ei tarvitse pyyntiraudan irrotukseen, kunhan vähän liikkuu.
No nyt täsmää jos tuo homma toimii. HIENOA!!! . Tämä mies tai nainen saa minulta ainakin 10 kertaisen hatunnoston ja isot kiitokset päälle!HYVÄ
Hienoa! mitä se toinen vaihtoehto sisälsi,tarviiko siihenkin rälläkän
Näillä palstoilla ei haukuta ihmisiä metsästyksen vastustajaksi ,ei edes metsästäjää
Siis tarkoitat äidinkielen opettajaa xD joka aloittaa kommentin 100% varmuudella herra metsästyksen vastustaja.😅😅😅😅
Hetitappavat raudat on oltava kotelossa, jossa on maksimissaan 80 mm aukko. Aukosta ei mahdu karhun käpälä.
Muut metsästäjät valvovat että raudat on kotelossa ja ne kerätätään metsästä pois jos eivät noudata lain kirjainta.
Kuulun kahteen metsästysseuraan ja kummassakin vaaditaan että kotelossa on pyytäjän puhelinnumero, jolloin kuka tahansa saa pyytäjään tarvittaessa yhteyden. Myös tämä vaatimus vaikuttaa siihen että kotelo on lainmukainen.
On hyvin todennäköistä että näitä karhun käpäliin jääneitä rautoja virittelevät metsästyksen vastuatajat tarkoituksenaan että metsästyksen vastustus nousisi.
Älä jauha paskaa ,metsästyksen vastus nousee ilman tuonlaista valehtelua.
Mitäs paskan jauhamista siinä on, että metsästyksen vastustajat levittävät rautoja metsiin vain saadakseen syyt metsästäjien niskoille? Nyljittehän te turkiseläimiäkin elävältä ja videot julkisuuteen väittäen, että kyse on tarhaajien teoista samoin kuin yksi ideologistinne kiikutti viirupöllön poikasen lähi kuusikosta viereiselle hakkuuaukealle väittäen, että kesken pöllön pesinnän pesimäkuusikko olisi hakattu.
Kertoisitko siis miten karhu voi saada pienpetpraudan metsästäjän virittämästä rautakotelosta käpäläänsä, kun pelkästään kotelon särkeminen rautojen ympäriltä laukaisee herkät raudat jo muutenkin?
No varmaan väität että lapinlahdella metsästyksen vastustajat ampuivat joutsenia, ilveksiä ,ja käytti myrkkysyöttiä ,väitteelläsi todistat kuuluvasi kyseiseen porukkaan ,älä pelle selittele kuulutte ongelma jätteisiin .
Tuo on hyvä,anna mennä vaan
paljon mahtaa olla kannatusprosennti metsästyspalstoilla
Tuollaset jutut on vastustuksen lisäämistä ja kiihdyttämistä
Rapiat 200 äänillä ei päästy eduskuntaan Helsingin vaalipiiristä.
poliitiikalle on ihan oma palsta
Olikin melkein 300 ääntä bottom-trollille. Tarkastin asian.
Yllä mainittu Helsingin Vihreiden ehdokas viettää paljon ajastaan täällä metsästys- ja metsästyksen vastustajat- osioissa, "keskustellen" itsensä kanssa.
no mitä tuota minulle selität,istukoon kuka missä vaan ei minua ainakaan haittaa
No mitä sinä teet ,itket asiasta joka ei sinulle kuulu.
Saattaa kuitenkin *mainostaa*.
Mitä tekemistä tuollaisilla asioilla on aloitukseni tai metsästyksen kanssa.
Helevittiin moiset sönkötyset
Noo, metsästysvastaisuusideologiasuohon hukkunut vaaliehdokas otaksuu saavansa samassa jamassa olevilta tonokeilta runsaan äänipotin mustamaalatessaan ja halveeratessaan metsästysasioita.
Juuri tätä kuvailtua toimintaa olemme olleet tässä osiossa todistamassa lähes kaksikymmentä vuotta.
Oiskohon sinullakin aika katsoa peiliin ja miettiä mitä kirjoittelet.
Iskikö edellisen kommentoijan totuudet metsästyksen vastustajan tunteisiin? Kun katsoo mitä sinä olet tänne metsästys vastaisissa provosoinneissasi kirjoittanut, niin eiköhän se ole juuri sinulla peiliin katsomisen paikka. Mitään et ainakaan ole tällä vuosien räyhäämisellä saanut omassa metsästys vastaisessa ideologiassasi ajettua.
Mitä itse olet öyhötyksellä saanut aikaan ,et mitään joten se siitä arvostelusta.😝🫡🫡
Sen että herra metsästyksen vastustaja käyttää nyt kaiken energiansa minulle räyhäämiseen eikä kaikkien metsästäjien julkiseen mustamaalaamiseen. xD
juu ei ole poliitiikka minua kiinnostanut milloinkaan,ei,omilla on menty
Tuosta Pääosassa olevasta minä olen huolissani,ettei taas vastaavia kuvia olisi koko kansan nähtävillä
Hahaa tulevana syksynä metästetään karhuu tään taiston ituhipit hävis oikeus voitti jee
Niin se salametsästäjä juntti hehkuttaa, kiinni jäät maalaistollo.
Heinänpurija on nähnyt toiveunta.
Ha ha tänä syksynä metsästetään turvenuijia ,oikeus ja luonto voitti🚷🚷🔞🔞
uiuiuiuiuiii !!!!!
Se sattui turvenuijaan oikeaan paikkaan.⚠️⚠️⚠️⚠️
Mukavaa kun "karhunkaataja" kävi kertomassa metsästys aiheisen iltasadun meille,nyt nukuttaa Kiitos
siltä tuo nyt kuulostaa,jotain tuttua
En oo onnistunut vielä eläissäni karhua luonnossa näkemään ,ehkä se joku päivä vielä joskus koittaa
Kannattaa sieltä kerrostalon parvekkeelta mennä metsään...ei ne karhut kyllä sinne biologin partsille
Nouse... vaikka menee ne parveke-biologin vaipat vaihtoon jos karhun näkisi 😁😀🤭
En oo onnistunut,sanoin ja sanoin tuon koko ikäni maalla asuneena ihmisenä,eikä minun omakoti talossa ole parveketta