Tääl on tosi ankea tunnelma!
Kerro jotain kivaa!!
9
137
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kohta on kesäloma. Jee!
- Anonyymi00002UUSI
No jos ennen esim ruska-aikaa on niin jee
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
No jos ennen esim ruska-aikaa on niin jee
Mutta voi sitä karavaanin jo aiemminkin varata ja yks urpå kuuntelee taas mitä tarkoittaa
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mutta voi sitä karavaanin jo aiemminkin varata ja yks urpå kuuntelee taas mitä tarkoittaa
En kommentoi 😑
- Anonyymi00004UUSI
Katoin siili videoita ne on parhaita kun pikku jaloillaan töpöttelee. Haluasin sellaisen Afrikailaisen kääpiösiilin mut varmasti työläitä ja tilaa vaativia. Lisäksi näin super rakastuneen parin. Se katse niiden välillä. Ihan mieletön. Jotenkin niin aidon ja onnellisen tavallisen olosia. Ei turhaa vaan kaks ihmistä. Tuli olo ettei tää maailma oo niin pilalla vielä.
- Anonyymi00006UUSI
Mietin just, kuinka ihana olisi sellainen "siilipiha". Jos olisi ihan suomalaisia siilejä, vois talvehtia niissä pihan puskissa ja ihan rauhassa. Mutta pitäisikö se piha olla jollain tavalla katettu, ainakin osittain?
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mietin just, kuinka ihana olisi sellainen "siilipiha". Jos olisi ihan suomalaisia siilejä, vois talvehtia niissä pihan puskissa ja ihan rauhassa. Mutta pitäisikö se piha olla jollain tavalla katettu, ainakin osittain?
Porukoilla oli siilejä isä teki niille jotain mökkejä aina talveksi. Olihan ne söpöjä. Ensin niitä oli pari mut pikku hiljaa alkoi tulla enemmän.
- Anonyymi00008UUSI
Jaa kivaa eipä ny näi äkkiseltää tule mitään mieleen
- Anonyymi00009UUSI
Tuskin mun kiva on sun kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733472Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1261839Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2861577- 751457
- 771416
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001140Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531136- 631011
- 22987
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois61940