Kuinka moni aikoo edelleen äänestää kokoomusta ensimvaaleissa.
Ex runkkari ei tarvii vaivautuu vastaamaan ohi kysymyksen
Yksinkertainen rehellinen kyssäri
17
114
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ikinä ei saa enää päästää Kokoomusta valtaan Suomessa
- Anonyymi00002
Täsmälleen samaa mieltä, tätä maata myydään kuin hevosenpaskaa vähiten tarjoavalle.
- Anonyymi00003
En aio äänestää kokoomusta koska en ole koskaan kokkareita edes äänestänyt. Ikää jo mulla reilusti. Se paskasakki on tunnettu tuhotöistään. Hävitettävää ainesta
- Anonyymi00004
Kaikki jotka kaipaavat tulevaisuudessa todellista hyvinvointia velkahyvinvoinnin sijaan. Kaikki he äänestävät Kokoomusta!
Ne jotka kaipaavat kestävää hyvinvointia äänestävät Kokoomusta! Vasemmistolla ei siihen ole keinoja käytettävissä!
- Anonyymi00005UUSI
Röh röh ainoa minkä pitää kestää, ovat minun kestovaipat KRUIIIIK !!!
- Anonyymi00008UUSI
Ex runkkari ei tarvii vaivautui vastaamaan ohi kysymyksen
- Anonyymi00009UUSI
Millä toimenpiteellä?
Koskaan et ole mitään konkretiaa tuonut esille. Anonyymi00009 kirjoitti:
Millä toimenpiteellä?
Koskaan et ole mitään konkretiaa tuonut esille.Ainoa tapahan saada hyvinvointia kasvamaan on työ eli Tee Yyy Ööö yhteen kirjoitettuna TYÖ. Sillä on se ainoa mahdollisuus päästä käsiin hyvinvointiin. Velkahyvinvointi ei vetele vaan sen pitää olla itse ansaittua jolloin se on kestävää.
Tuottavien yritysten aikaansaama työtulo on se joka ratkaisee ja siksi niiden toiminta on se kaikkein tärkein asia hyvinvointiin tähdättäessä. Siinä pitää voida ajaa ay mafian yli tarpeen mukaan sillä ay mafia ei tuota kuin lakkoja, enkä nyt tarkoita niitä herkkuja suomailla!Extyökkäri kirjoitti:
Ainoa tapahan saada hyvinvointia kasvamaan on työ eli Tee Yyy Ööö yhteen kirjoitettuna TYÖ. Sillä on se ainoa mahdollisuus päästä käsiin hyvinvointiin. Velkahyvinvointi ei vetele vaan sen pitää olla itse ansaittua jolloin se on kestävää.
Tuottavien yritysten aikaansaama työtulo on se joka ratkaisee ja siksi niiden toiminta on se kaikkein tärkein asia hyvinvointiin tähdättäessä. Siinä pitää voida ajaa ay mafian yli tarpeen mukaan sillä ay mafia ei tuota kuin lakkoja, enkä nyt tarkoita niitä herkkuja suomailla!Ei työ ole ainoa tapa kasvattaa hyvinvointia. Itse asiassa työn merkitys vähenee koko ajan. Ensin koneet alkoivat korvata fyysisen työn, sitten digitalisaatio hallinnollista massatyötä ja nyt sitten älyteknologia mullistaa koko tuotantoelämän. Se saattaa korvata hyvin paljon ihmistyövoimaa. Työ jää tietysti jäljelle, mutta ihmistyön osuus vähenee. Se vähenee erityisesti demokraattisissa maissa, mutta voi lisääntyä diktatuureissa ja kehitysmaissa, koska niissä ihmiset pakotetaan tarjoamaan työpanostaan paljon halvemmalla kuin mitä esim. matalapalkkatyöstä Suomessa nykyisin maksetaan. Tätä mallia ujutetaan yleiseksi ns. kevytyrittäjämallilla, missä todellinen palkka työstä voi olla tunnilta muutamia euroja lähentyen nollaa. Sinä elelet edelleen lähes sadan vuoden takaisessa maailmassa ymmärtämättä työelämän muutoksia.
Suomessa digitalisaatio tappoi esim. pankkitoimihenkilöiden työn. Nyt tekoäly ja sen sovellutuksena rovbotisaatio voivat viedä kymmenien tuhansien ihmisten työt eri maissa. Yksin maailman suurin verkkokauppayrotys Amazon suunnittelee pääsevänsä eroon näiden avulla lähes kaikesta ihmistyövoimastaan. Robotit tekevät työtä vuorotta, tuskin liittyvät ay-liikkeeseen eivätkä lakkoile, jos sähköenergiaa ja voiteluöljyä riittää.
Uskon aika vakaasti, että lakot tulevat vähitellen loppumaan, mutta ihan toisesta syystä kuin sinä arvaisit. Lakkoilun loppuminen johtuu sellaisen työvoiman työtehtävien loppumisesta, jotka ovat tähän saakka onnistuneet huolehtimaan eduistaan järjestäytymällä. Nyt olemme siirtymässä automatisaation täysaikakauteen ja työtä tulee riittämään jatkossa erilaisissa matalapalkkaisissa palveluammatteissa, missä ei ehkä ole taloudellisesti järkevää korvata halpaa työvoimaa robotiikalla. Eli partureita, kahvilatyöntekijöitä, ostosten keräilijöitä, siivoojia, vanhusten ulkoiluttajia, alkolijuomien tarkoilijoita jne. tulee vielä jatkossakin olemaan, jos nämä suostuvat alittamaan nykyiset minimipalkat eli työehtosopimuksia ei enää solmita. Palkkoja pyritään tästäkin alentamaan alustatalouden ja kevytyrittämisen malleilla, jotka jo nyt ovat osoittaneet tehonsa.
Jos kehityksen annetaan vapaasti pudota tähän suuntaan, hyötyjien joukko pienenee hurjasti. itse olen havainnut tämän kehityksen jo kauan sitten ja siirtynyt sen vuoksi sijoittajaksi. Yriitysten omistajat ovat hyötyjä ja suuria hyötyjä niin pitkään, kun ostovoimaa riittää. Dilemma onkin siinä. ostovoimaa hiipuu valtavasti sen seurauksena, että tämä kehitys jatkuu. Eli lopulta myös niiden yritysten tulovirrat alkavat ehtyä, kun maksajien asiakkaiden määrä hupenee. Tuloerojen kasvu tulee olemaan lopulta se myrkkypilleri myös yrityksille ja niiden omistajille. Eli minunkaan mallini ei tule toimimaan ikuisesti. Jotta tämä voisi jatkua tarvitaan jokin demokraattinen jakomalli, missä kansalaiset hyötyvät yritysten menestyksestä ilman, että he panevat rikkaa ristiin yrityksen tuloksen saavuttamiseksi. Heidän ainoa panoksensa siinä on se, että heillä säilyisi edes kohtuullinen ostovoima.Extyökkäri kirjoitti:
Ainoa tapahan saada hyvinvointia kasvamaan on työ eli Tee Yyy Ööö yhteen kirjoitettuna TYÖ. Sillä on se ainoa mahdollisuus päästä käsiin hyvinvointiin. Velkahyvinvointi ei vetele vaan sen pitää olla itse ansaittua jolloin se on kestävää.
Tuottavien yritysten aikaansaama työtulo on se joka ratkaisee ja siksi niiden toiminta on se kaikkein tärkein asia hyvinvointiin tähdättäessä. Siinä pitää voida ajaa ay mafian yli tarpeen mukaan sillä ay mafia ei tuota kuin lakkoja, enkä nyt tarkoita niitä herkkuja suomailla!Työn orjat Zorron yöstä nouskaa
Maan ääriin kuuluu Kostamus!🇻🇳🎖🎈🧨✊️mielipidepankki kirjoitti:
Ei työ ole ainoa tapa kasvattaa hyvinvointia. Itse asiassa työn merkitys vähenee koko ajan. Ensin koneet alkoivat korvata fyysisen työn, sitten digitalisaatio hallinnollista massatyötä ja nyt sitten älyteknologia mullistaa koko tuotantoelämän. Se saattaa korvata hyvin paljon ihmistyövoimaa. Työ jää tietysti jäljelle, mutta ihmistyön osuus vähenee. Se vähenee erityisesti demokraattisissa maissa, mutta voi lisääntyä diktatuureissa ja kehitysmaissa, koska niissä ihmiset pakotetaan tarjoamaan työpanostaan paljon halvemmalla kuin mitä esim. matalapalkkatyöstä Suomessa nykyisin maksetaan. Tätä mallia ujutetaan yleiseksi ns. kevytyrittäjämallilla, missä todellinen palkka työstä voi olla tunnilta muutamia euroja lähentyen nollaa. Sinä elelet edelleen lähes sadan vuoden takaisessa maailmassa ymmärtämättä työelämän muutoksia.
Suomessa digitalisaatio tappoi esim. pankkitoimihenkilöiden työn. Nyt tekoäly ja sen sovellutuksena rovbotisaatio voivat viedä kymmenien tuhansien ihmisten työt eri maissa. Yksin maailman suurin verkkokauppayrotys Amazon suunnittelee pääsevänsä eroon näiden avulla lähes kaikesta ihmistyövoimastaan. Robotit tekevät työtä vuorotta, tuskin liittyvät ay-liikkeeseen eivätkä lakkoile, jos sähköenergiaa ja voiteluöljyä riittää.
Uskon aika vakaasti, että lakot tulevat vähitellen loppumaan, mutta ihan toisesta syystä kuin sinä arvaisit. Lakkoilun loppuminen johtuu sellaisen työvoiman työtehtävien loppumisesta, jotka ovat tähän saakka onnistuneet huolehtimaan eduistaan järjestäytymällä. Nyt olemme siirtymässä automatisaation täysaikakauteen ja työtä tulee riittämään jatkossa erilaisissa matalapalkkaisissa palveluammatteissa, missä ei ehkä ole taloudellisesti järkevää korvata halpaa työvoimaa robotiikalla. Eli partureita, kahvilatyöntekijöitä, ostosten keräilijöitä, siivoojia, vanhusten ulkoiluttajia, alkolijuomien tarkoilijoita jne. tulee vielä jatkossakin olemaan, jos nämä suostuvat alittamaan nykyiset minimipalkat eli työehtosopimuksia ei enää solmita. Palkkoja pyritään tästäkin alentamaan alustatalouden ja kevytyrittämisen malleilla, jotka jo nyt ovat osoittaneet tehonsa.
Jos kehityksen annetaan vapaasti pudota tähän suuntaan, hyötyjien joukko pienenee hurjasti. itse olen havainnut tämän kehityksen jo kauan sitten ja siirtynyt sen vuoksi sijoittajaksi. Yriitysten omistajat ovat hyötyjä ja suuria hyötyjä niin pitkään, kun ostovoimaa riittää. Dilemma onkin siinä. ostovoimaa hiipuu valtavasti sen seurauksena, että tämä kehitys jatkuu. Eli lopulta myös niiden yritysten tulovirrat alkavat ehtyä, kun maksajien asiakkaiden määrä hupenee. Tuloerojen kasvu tulee olemaan lopulta se myrkkypilleri myös yrityksille ja niiden omistajille. Eli minunkaan mallini ei tule toimimaan ikuisesti. Jotta tämä voisi jatkua tarvitaan jokin demokraattinen jakomalli, missä kansalaiset hyötyvät yritysten menestyksestä ilman, että he panevat rikkaa ristiin yrityksen tuloksen saavuttamiseksi. Heidän ainoa panoksensa siinä on se, että heillä säilyisi edes kohtuullinen ostovoima.Työ on muutakin kuin lapion tai vasaran varressa heilumista. Siksi onkin tärkeää jotta jokainen pysyy maailman ja sen kehittymisen mukana. Kun itse aikoinaan opiskelin TEKU:lla elektroniikkaa niin prosessorit eivät juurikaan kuuluneet ohjelmaan mutta silti viimeisten vuosikymmenten suunnitelmissani ne olivat oleellisena osana tekniikkaa. Ihmisen pitää olla ajan mukana ja kyllä sitä kykenee oppimaan vaikka ei luokassa istuisikaan. Pitää käyttää päätään!
Ideallasi jossa vaan jaetaan rahaa ilman vastinetta ei ole menestystä. Demokratia taas tarkoittaa sitä, että jokainen vastaa omista ansioistaan. Sinun ehdotuksesi on perin sosialistinen ja se ajatus ei tuo hyvinvointia, kuten Suuri ja Mahtava meille opetti, jos vaan osaamme katsoa!- Anonyymi00010UUSI
Extyökkäri kirjoitti:
Työ on muutakin kuin lapion tai vasaran varressa heilumista. Siksi onkin tärkeää jotta jokainen pysyy maailman ja sen kehittymisen mukana. Kun itse aikoinaan opiskelin TEKU:lla elektroniikkaa niin prosessorit eivät juurikaan kuuluneet ohjelmaan mutta silti viimeisten vuosikymmenten suunnitelmissani ne olivat oleellisena osana tekniikkaa. Ihmisen pitää olla ajan mukana ja kyllä sitä kykenee oppimaan vaikka ei luokassa istuisikaan. Pitää käyttää päätään!
Ideallasi jossa vaan jaetaan rahaa ilman vastinetta ei ole menestystä. Demokratia taas tarkoittaa sitä, että jokainen vastaa omista ansioistaan. Sinun ehdotuksesi on perin sosialistinen ja se ajatus ei tuo hyvinvointia, kuten Suuri ja Mahtava meille opetti, jos vaan osaamme katsoa!"Demokratia taas tarkoittaa sitä, että jokainen vastaa omista ansioistaan."
Ei tarkoita.
Demokratia tarkoittaa kansanhallintoa tai kansanvaltaa. Yksi demokratian perusajatuksista on, että jokaisella, joka on maan kansalainen tai asuu maassa, pitäisi olla mahdollisuus osallistua päättämään siitä, miten maata tulisi hallita. Tämä tapahtuu yleensä säännöllisten vaalien kautta.
- Anonyymi00006UUSI
Ei ikinä eikä koskaan kokoomudta hallituksen apupuole
- Anonyymi00007UUSI
Aika harva kehtaa vastaamalla tunnustaa olleensa niin pöljä, että äänesti Sekoomusta viime vaaleissa! ;=))
Äänestin Kokoomusta viime vaaleissa ja äänestänen seuraavíssakin koska Kokoomuksen tapa toimia on paras, jos halutaan ylös sosialistien kaivamasta talouden kuopasta!
Semmosta wanhanajan kyrpäpappi Kokkoomusta vois ehkä kyllä äänestää mutta ei näitä nykyajan liipparia kauppakamarinulikoita.🟦⬛🇪🇺💼💩☠️🏴☠️👎
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1662120Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3111803- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821258Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972