Jopa 5 000 euron veroetu poistuu. Monien suomalaisten eläkesäästäjien varat ovat jumissa kalliissa ja veromuutoksen kurittamissa eläkevakuutuksissa.
Säästämisestä eläkevakuutuksen avulla tulee huomattavasti vähemmän kannattavaa. Satojatuhansia suomalaisia eläkesäästäjiä uhkaa pian ikävä tilanne: veroetu viedään pois, mutta säästöt ovat jumissa ja kulut juoksevat.
Oletko eläkvakuutussäästäjä ? Ei kannattanut sekään.
9
88
Vastaukset
- Anonyymi00001
Persuhallitus haluaa romuttaa kaiken. Onko ihan laillista muuttaa sääntöjä
ykskaks ? - Anonyymi00002UUSI
Miksi ylipäätään pitäisi saada verohelpotusta siitä, että säästää itselleen vapaaehtoista eläkettä?
- Anonyymi00003UUSI
Tämä johtuu sosdemiasta joka vihaapiensijoittajia
Tällaisilla tukitoimilla on pyritty saamaan ihmisiä sijoittajiksi
jotta amerikkalaiset eivät vie kaikkea rahaa sinne mukanaan
kun suomalaiset köhät kuluttavat aikansa sossussa ja kinuamassa valtiontukea - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
kun suomalaiset köhät kuluttavat aikansa sossussa ja kinuamassa valtiontukeaVielä vihje
Mantan laskuperustekorkoinen vakuutussalkku on suljettu uuksilta asiakkailta mutta vanhat vähitellen kuolevat jolloin tästä vapautuu hunajaa
takuukorkojen kadotessa
vakuutussalkun supistuminen
kasvattaa voitonjakokelpoisten varojen määrää eli siitä voi tulla paalua lähivuosien
aikana vaikka Manta on pörssissä hinnoissaan nyt - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
kun suomalaiset köhät kuluttavat aikansa sossussa ja kinuamassa valtiontukeaSinun sössötyksestäsi ei saa selvää!
- Anonyymi00005UUSI
Työllään eläkeläinen saa eläkkeen, tyhjän toimittaja salkun omistaja kehuu Nokiaa, elää vuokralla.
- Anonyymi00007UUSI
eläkeläiset elävät veroparasiiteista
niiden eläkeyhtiöt eivät maksa veroa
tuotot on siliti pienehköjä eläkeläisillä
Risto "Varma" Murto eläkeyhtiöjohtaja
miinusta alkuvuonna maaliskuun loppuun -0,1%
- Anonyymi00006UUSI
Päivän tilanne,
pientä nousua
tänä vuonna salkkuryhmä noussut melkein 13%
Wallenbergien salkku on noussut 11,5% tänä vuonna- Anonyymi00009UUSI
Voiko elämä oikeasti olla noin tyhjää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233