projektin olevan kiusaamisprojekti koska kaikki mitä on tapahtunut, on ollut sillä tavalla tarkoituksen tuntuista, että minua on yritetty pakonomaisesti ohjata siihen suuntaan, että ryhtyisin auttamaan oman lapseni ikäistä henkilöä! Projektin tapahtumat ovat tehneet minusta suojattoman ja ahdistuneen! Se oli todella ahdistavaa aikaa, kun sitä esitystä oli joka paikassa ja minusta tuntui, etten pystynyt edes kunnolla hengittämään! Ja sellaisia vuosia on ollut todella paljon! En olisi koskaan halunnut edes osallistua projektiin, jos olisin tiennyt mistä siinä oli kyse! Miksi kukaan ei kertonut sen tarkemmin mikä sen tarkoitus oli! Joku tai jotkut ehkä vihasivat minua ja ajattelivat, että siinäpä kärsiköön! Kärsimystä todellakin oli se, etten saanut tehdä töitä itselle hyvin mieluisassa työpaikassa! Sellaista en voi antaa anteeksi koskaan!! Siitä lähtien elämä on ollut taistelua kiusaajia vastaan! Itken usein ja suren samalla kuinka huonosti minua on kohdeltu! Ja kukaan ei ole tuntunut ymmärtävän sitä!! Hävetkää projekrin aloittajat. koska ette kysyneet minulta suoraan mitään siitä, minkälainen elämä olisi juuri minun näköistä elämää!
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Ainoa asia mitä olen monen vuoden ajan halunut on se, että projektin pitää loppua! Se ei tule koskaan saamaan mitään hyvää aikaaan! Mitä kauemmin se jatkuu, sitä huonompaan kuntoon minä menen! Jos jatkatte sitä, silloin tiedän että haluatte minulle vain pahaa! Ja siten voi ajatella, että kaikki projektissa mukana olleet ovat halunneet minulle tapahtuvan vain pahoja asioita!
- Anonyymi00002
Millä tavalla sun pitäis sitten auttaa sitä jotain? Ja miks sulle on niin kamalaa auttaa muita?
- Anonyymi00003
Mitä siinä projektissa sitten tapahtui?
- Anonyymi00004
Voisiko olla niin, että ap on itse projektin vetäjä, joka pelkää projektinsa paljastuvan. Pitää yllä harhakuvitelmaa, että on itse projektin kohde. 😁
- Anonyymi00005
Jännä ajatuskulku tuokin.
Tosiaan tuo tautologinen kirjoittelu elämän pilaamisesta kyllä ahdistaa muita lukijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid124794En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42569Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50505Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18505- 36502
Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.106484Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33441- 37416
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää107384- 46373