projektin olevan kiusaamisprojekti koska kaikki mitä on tapahtunut, on ollut sillä tavalla tarkoituksen tuntuista, että minua on yritetty pakonomaisesti ohjata siihen suuntaan, että ryhtyisin auttamaan oman lapseni ikäistä henkilöä! Projektin tapahtumat ovat tehneet minusta suojattoman ja ahdistuneen! Se oli todella ahdistavaa aikaa, kun sitä esitystä oli joka paikassa ja minusta tuntui, etten pystynyt edes kunnolla hengittämään! Ja sellaisia vuosia on ollut todella paljon! En olisi koskaan halunnut edes osallistua projektiin, jos olisin tiennyt mistä siinä oli kyse! Miksi kukaan ei kertonut sen tarkemmin mikä sen tarkoitus oli! Joku tai jotkut ehkä vihasivat minua ja ajattelivat, että siinäpä kärsiköön! Kärsimystä todellakin oli se, etten saanut tehdä töitä itselle hyvin mieluisassa työpaikassa! Sellaista en voi antaa anteeksi koskaan!! Siitä lähtien elämä on ollut taistelua kiusaajia vastaan! Itken usein ja suren samalla kuinka huonosti minua on kohdeltu! Ja kukaan ei ole tuntunut ymmärtävän sitä!! Hävetkää projekrin aloittajat. koska ette kysyneet minulta suoraan mitään siitä, minkälainen elämä olisi juuri minun näköistä elämää!
Olen kokenut
5
132
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ainoa asia mitä olen monen vuoden ajan halunut on se, että projektin pitää loppua! Se ei tule koskaan saamaan mitään hyvää aikaaan! Mitä kauemmin se jatkuu, sitä huonompaan kuntoon minä menen! Jos jatkatte sitä, silloin tiedän että haluatte minulle vain pahaa! Ja siten voi ajatella, että kaikki projektissa mukana olleet ovat halunneet minulle tapahtuvan vain pahoja asioita!
- Anonyymi00002
Millä tavalla sun pitäis sitten auttaa sitä jotain? Ja miks sulle on niin kamalaa auttaa muita?
- Anonyymi00003
Mitä siinä projektissa sitten tapahtui?
- Anonyymi00004UUSI
Voisiko olla niin, että ap on itse projektin vetäjä, joka pelkää projektinsa paljastuvan. Pitää yllä harhakuvitelmaa, että on itse projektin kohde. 😁
- Anonyymi00005UUSI
Jännä ajatuskulku tuokin.
Tosiaan tuo tautologinen kirjoittelu elämän pilaamisesta kyllä ahdistaa muita lukijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492023Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051727- 931567
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois781193- 671150
- 251061
- 481007
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73956- 45937