Luulit että leikin kanssasi

Anonyymi-ap

Enkä ollut tosissasi, ja ehkä että tein pilaa kustannuksellasi.

Ei. Olisi halunnut sinusta puolison, ihannenainen kun olet kaikkinesi.

Tai ehkä sinä leikit hetken, ja olit ajatellut sitten näyttää, miten vähän merkitsen.

Kumman näistä pitäisi valita oikeana?

37

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ensimmäinen.

• Anonyymi00002

Liian myöhäistä

• Anonyymi00003

Silloin joskus alussa nut sitten ihan tosissaankin olin, sitten tuli nuo jutut ja irl jutut sekoittivat kaiken v 2018

• Anonyymi00017

Joskus 2020 ja jälkeen.

• Anonyymi00004

Luulin ensin, että olet tosissasi, tai siis kiinnostunut. Sitten ajattelin, että vain leikit. Mutta minä olin tosissani koko ajan.

• Anonyymi00009

Ei nainen ollut minun tapauksessa.

• Anonyymi00005

💞

• Anonyymi00006

Haluan miehen edelleen, enkä kertaakaan pelleillyt.
      Pelkäsin särkevän sydämen. En halua mitään niin paljon kuin meidät. ❤️

• Anonyymi00007

Tulee mieleen yksi aloitukseen sopiva tilanne, jossa ajattelin heittäytyä mukaan ja kuulostella tarkoituksena selvittää asioita.

• Anonyymi00008

Enkä hetkeäkään ottanut tosissaan yhtään mitään. :D

• Anonyymi00010

Luulen edelleen että leikit. Siksipä en usko näitä enää.

• Anonyymi00012

Ei kumpikaan. Olet minulle tärkeä ja tunteita on paljon, mutta en ole koskaan tavoitellut tai ajatellut, että me voisimme olla parisuhteessa. En ole eroamassa ja olen ihan onnellinen suhteessani.
      En halunnut leikkiä kanssasi, siksi aloin vältellä sinua. Etten lipsahtaisi pettämään puolisoani ja ettet kokisi, että haluan vain leikkiä. Olisin halunnut olla seurassasi kyllä ja olla ystävä tai tehdä asioita ja/tai töitä kanssasi. Mutta nyt olen päätellyt ettet halua pelkkää ystävyyttä. Että haluat kaiken tai et mitään minusta.
      Naiselta

• Anonyymi00014

Niin haluan.
        Kaiken ja sinut kokonaan.

Ei sekään helppo rasti ole. Minulle.

• Anonyymi00027

Tämä kuin minun kirjoittamana, mutta jos hän osoittaisi että hän haluaa mut, niin mun olisi aistittava kemiaa meidän välillä ja ratkaistava kumman kanssa jatkan..
        Vaikka ethän sinä Ginaa halua vaikka hän haluaisi sut ..

• Anonyymi00028

Tuo kuulostaa juuri siltä että leikit.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Tuo kuulostaa juuri siltä että leikit.

Miten itse toimisit, jos varattuna ihastut vahvasti, mutta et kuitenkaan halua erota, koska olet onnellisesti naimisissa? Kaipaan ihan oikeasti neuvoja.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Miten itse toimisit, jos varattuna ihastut vahvasti, mutta et kuitenkaan halua erota, koska olet onnellisesti naimisissa? Kaipaan ihan oikeasti neuvoja.

Jätät toisen!

• Anonyymi00013

En usko että leikit kanssani, kyllä sinä olit minuun tosi ihastunut silloin (ehkä vieläkin?). Uskon siis että olit minuun tosi ihastunut, mutta toisaalta luulen että et pystyisi koskaan oikeasti sitoutumaan vain yhteen naiseen. Kun ensihuuma menee ohi, alat katsella ympärillesi, josko löytyisi joku uusi mielenkiintoinen nainen.

En minäkään leikkinyt kanssasi. Tiedät kyllä syyn siihen miksi meistä ei tullut eikä voi tulla mitään. Jotain tunteitahan voi silti olla.

• Anonyymi00015

Ensimmäinen ❤️

• Anonyymi00016

Ketä naista kaipaat? Kenet tahdot?

• Anonyymi00018

Ihannenaisesta puoliso. Vähempää vaikeuksia ei sitten halua?
      Nämä ovat ihannenaisia kaikki. Siltä tuo tuntuu.

• Anonyymi00019

Valitse molemmat, koska kumpikin on oikein. And also, bigamy is still illegal, in your case too. You just conveniently forget the whole picture.

• Anonyymi00021

Luulen että molemmat leikki, sillä mielellä minä ainakin lähdin mukaan :D

• Anonyymi00022

Kuinkako hyvin tunnette toisenne jottako tälläinen lässytys voisi olla edes vähän uskottavaa

• Anonyymi00023

Tuo ensimmäinen. Se yksi viesti aika alkuvaiheessa sai sen aikaan.

• Anonyymi00024

Erään itseäni nuoremman henkilön kohdalla ajattelin tuon ensimmäisen vaihtoehdon mukaisesti. En uskonut, että hän voisi olla minusta aidosti kiinnostunut. Siksi en uskaltanut kovinkaan avoimesti näyttää omaa kiinnostustani.

• Anonyymi00025

Mitä lienee tääkin aloitus on olevinaan.
      Jänniä kyllä pakko myöntää.

Mä en ole hetkeäkään leikkinyt tai muutakaan sellasta.

• Anonyymi00026

Luultiin ehkä molemmat että toinen leikkii, sitten lopulta suojeltiin omia sydämiä eikä mitään päässyt tapahtumaan. Tuntui, että toinen on liian hyvää ollakseen totta.

• Anonyymi00029

Ainakin nainen on hyvä, täydellinen minulle.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Entä oletko sinä hyvä, täydellinen hänelle?

• Anonyymi00032
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Toivottavasti saat sanoa sen hänelle vielä. Aloitusta miettien, leikkimielisyys ja toisella leikkiminen ovat ihan eri asioita. Kumpaa itse koit?

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Toivottavasti saat sanoa sen hänelle vielä. Aloitusta miettien, leikkimielisyys ja toisella leikkiminen ovat ihan eri asioita. Kumpaa itse koit?

Nimenomaan, leikkimielisyys. En koskaan leikkinyt tunteilla tai meidän väleillä. Hän sen sijaan toimi hyvinkin rajusti.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Nimenomaan, leikkimielisyys. En koskaan leikkinyt tunteilla tai meidän väleillä. Hän sen sijaan toimi hyvinkin rajusti.

Pitää tietää koska antaa olla. U gotta know when to let go.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Rajusti? Mitä tarkoitat? Väärinkäsityksiäkin voi sattua, en tiedä saitteko asioista oikeasti keskusteltua koskaan?

• Anonyymi00033

En usko, että leikki. Muttei ehkä ollut tosissaankaan.

• Anonyymi00036
      UUSI

ANNA OLLA JO EI MUA TUOLLAINEN PELLE NAINEN KIINNOSTA EIKÄ EDES OLE MITÄÄN TUNTEITAKAAN

• Anonyymi00037
      UUSI

Ei elämässä ole vain kahta vaihtoehtoa, niitä on aika paljon enemmän.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2023
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1727
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1210
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      78
      1193
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1061
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      956
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      937
    Aihe