Mennyttä aikaa se on muistoineen, ehkä ei ihan laulun veroinen, mutta kuitenkin. Se niin kuuluu sun persoonaan.
Kaipaan sitä sun punastelua
11
290
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitä sitä nyt kaivata. Noloahan se on punastella niin että kaikki tunteet näkyy
- Anonyymi00002UUSI
Punastellen joskus vieläkin jos kirjoitat pehmoja.
- Anonyymi00003UUSI
Ei sitä muiden kanssa ole tullut
- Anonyymi00004UUSI
Kaipaatko sitä siksi, että se oli sinusta niin huvittavaa ja typerää vai siksi, että kaipaat sitä punastelevaa ihmistä?
- Anonyymi00006UUSI
Kaipaan häntä yli kaiken.
- Anonyymi00005UUSI
Kyllähän se mua on. Siitähän mua kiusattiin tosi lapsena, teininä ja nuorena aikuisena. Istuin itkusilmässä koulun vessassa tuntui etten voi mennä sinne kun ne näkee että punastun. Onneks nykyään harvemmin punastun.
- Anonyymi00007UUSI
Mutta hän onkin yli-ihana. Sellaisenaan.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mutta hän onkin yli-ihana. Sellaisenaan.
Lisäys. Voisinpa saada kuvan hänestä punastuneena. Se olisi jotain se.
- Anonyymi00009UUSI
Minua kiusattiin ylä asteella kun käytin semmoisia ns feikkirillejä läpinäkyviä ja olin muutenkin erittäin outo friikki jo silloin. Noh nykyään plus 10 v myöhemmin nuo lasit on tyyliin jokaisella. Sitä paitsi olen vieläkin friikimpi!!! plus kertaa sata eikä kiinnosta jos mulla ei ole kavereita eikä paikkaa tässä pirullisessa yhteiskunnassa eipä ole koskaan ollut juur mielenkiintoa selvittää kellekään miksi olen kun olen ja jos alan puhumaan sanovat hankkivansa lähestymiskiellon tms. joten jooooooo hillo se on hillomunkissakin
- Anonyymi00010UUSI
En ole varma, punastelenko vai en. Nuorena kyllä punastelin. Nykyään kukaan ei huuda: kato toi punastuu! Niin en ole enää tietoinen asiasta🤔
Naiselta - Anonyymi00011UUSI
Punastelu ei kuulu persoonaani normaalisti. Ikävä jos noin tykkäät siitä että minulla on paniikkikohtaus. Arvostaisin jos et ihannoisi sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.801448- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991049Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51932
- 42787
- 47772
- 113716