sinun mielestäsi? Minusta on.
Olen pahoillani että tästä piti tulla jotain likaavaa ja alentavaa, en halua olla tällainen ihminen.
Onko tämä pettämistä
46
401
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Nainenko olet?
- Anonyymi00032UUSI
Haluaisit kovasti palstasedän sekavimman dadan olevan naisen kirjoitus. Mitä arvelet sen kertovan sinusta, mestari? 😏
- Anonyymi00002UUSI
Kun näkisi naisen ensin
- Anonyymi00003UUSI
Vaikeata on pettää
- Anonyymi00004UUSI
Ketä pettää?
- Anonyymi00005UUSI
Mikä onko pettämistä?
Valehtelu on aina pettämistä.- Anonyymi00035UUSI
Onko jo aika sitten ajatella sinun etua? Omaa
- Anonyymi00006UUSI
Näin on
- Anonyymi00007UUSI
Ei petä
- Anonyymi00036UUSI
Olin niin avoin kuin voin ja voinkin söin
- Anonyymi00008UUSI
Eu ainakaan tällä hetkellä?
- Anonyymi00009UUSI
Kun saisi pettää
- Anonyymi00037UUSI
Tarkoitatko että olisi ketä pettää? Itseäänkin voi
- Anonyymi00010UUSI
Näinpä
- Anonyymi00012UUSI
Pettymystä
- Anonyymi00013UUSI
Edes pettää ei saa on bäörin
- Anonyymi00014UUSI
Jaa
- Anonyymi00015UUSI
Syntiä sitten
- Anonyymi00016UUSI
Jaa
- Anonyymi00017UUSI
On pettämistä tämä.
- Anonyymi00018UUSI
Pettäjä täällä
- Anonyymi00019UUSI
Kovaa pettymystä
- Anonyymi00020UUSI
Pettyy pettämisestä
- Anonyymi00021UUSI
Pettänyt jo kauan
- Anonyymi00022UUSI
Onhan se pettämistä. 😔
- Anonyymi00023UUSI
Oli se.
- Anonyymi00024UUSI
Mikä oli pettämistä?
- Anonyymi00025UUSI
Äärettömän loukkaavaa ja tietyllä tavalla nöyryyttävää ja halveksivaa.
Herää vain kysymys, että miksi? - Anonyymi00026UUSI
Keneltä kysyt?
- Anonyymi00027UUSI
Mielestäni hän pettää akkaansa ja minua.
- Anonyymi00038UUSI
No niinhän sinä aloittajaäijä kovasti haluaisit kokea ja tällaista torellisuutta rakentaa reppanoille jotka muka niin nohevana ns naisen sanasta täällä elää
- Anonyymi00028UUSI
(Tämäkin) Aloitus on pelkkää turhaa lätinää.
- Anonyymi00039UUSI
Enpä olisi tästäkään palstaäijän tusinaturauksesta arvannut. Mikä tässäkään avauksessa on erillisen tiedotuksen arvoinen asia? T naiselta oletko vähän orientoitunut palstatodellisuuteen tjn?
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Enpä olisi tästäkään palstaäijän tusinaturauksesta arvannut. Mikä tässäkään avauksessa on erillisen tiedotuksen arvoinen asia? T naiselta oletko vähän orientoitunut palstatodellisuuteen tjn?
Se muuten tyypit ei ole sama asia kuin olla aikaan ja paikkaan orientoitunut😏
- Anonyymi00029UUSI
Ei ole todellakaan. Hassu kysymys. Olen kirjoitellut pitkään s24:lla eri palstoilla ja puolisoni tietää tämän. Häntä s24 ja sen kirjoitukset ei voisi vähempää kiinnostaa. Hän pitää tätä yhtä tylsänä harrastuksena kuin minusta on palapelien teko. Minäkään en pidä sitä pettämisenä.
Naiselta- Anonyymi00041UUSI
Just joo, aloittajaäijä. Onpa jänniä kerroksia taas rakennettu yhteen keskustelupalstaan
- Anonyymi00030UUSI
jos notkuu kaiken vapaa-ajan keskustelupalstoilla ja jättää puolisonsa tekemään yksin kaikki työt ja huolehtimaan perheestä,ainakin aiheuttaa valtavam pettymyksen.
Ja jos vielä valehteelee tekemisistään, se on pettämistä.
Oman perheen pettämistä.- Anonyymi00031UUSI
Vaikea on valehdella. Näkeehän sen, mitä toinen tekee: notkuu puhelimella.
- Anonyymi00033UUSI
Palstaillaan yhdessä, kun katsotaan tv: tä. Mieheni kainalosta kirjoitan yleensä näitä viestejä. Hän kirjoittaa sinkkuihin 👋
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Palstaillaan yhdessä, kun katsotaan tv: tä. Mieheni kainalosta kirjoitan yleensä näitä viestejä. Hän kirjoittaa sinkkuihin 👋
Mahtaa olla kiihkeä suhde 😄
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mahtaa olla kiihkeä suhde 😄
Saadaan paljon iloa näistä. Tv-ohjelmat on tähän aikaan vuodesta tylsiä.😁
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Kirjoitteletteko toisillenne täällä?
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kirjoitteletteko toisillenne täällä?
Totta kai, suloisia kaipuuviestejä😘
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ihan oikeasti, onko kyseessä kaksi luovaa ihmistä 🤔
- Anonyymi00042UUSI
En valehtele koskaan tekemisistäni tai kirjoittamisistani. Jos mieheni kysyisin, mitä kirjoitit juuri nyt sinne anonyymille keskustelupalstalle, lukisin ääneen tekstini. Ei hän pidä anonyymejä kirjoituksia pettämisenä. Hänelle ne ovat vain sanoja bittiavaruuteen.
- Anonyymi00043UUSI
Itse asiassa pettämistä on sellainen käytös, jossa halutaan blokata "ihminen joka kiinnostaa" pois muitten ulottuvilta. Sellainen yritys on esim. etänä tehty voimakas tunneilmaisu häntä kohtaan ja itsensä todistelu tietyksi ihmiseksi. Jos joku sitten oikeassa elämässä lähestyy "hänen rakastaan", sitten ollaan valmiina tekemään vaikka mitä asioita. Yksinkertaisinta ja välittävintä olisi osoittaa kiintymys suoraan oikealle henkilölle, se olisi kaikkein tehokkainta ja aikaa säästävää ja silloin ei tarvitsisi pelätä muiden vastaavia lähestymisiä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753504Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1391911Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3021651- 881524
- 831509
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531186Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Uudessa testamentissa on kaksi ristiriidassa olevaa kastekäskyä
Uusi testamentti käskee kastamaan kahdella eri tavalla. Näinhän ei voi olla. Ilmiselvään ristiriitaan on löytynyt selity2671146Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois721091- 631031