Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Anonyymi-ap

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.

71

1989

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Jos se on Jumalan tahto.

      • Anonyymi00004

        Miten aina saatte liitettyy jumalan melkein jokaiseen ketjuun?


      • Anonyymi00008

        Sinäkin arvaat minun numeron jos se on kohtalo


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Sinäkin arvaat minun numeron jos se on kohtalo

        Ent sitten?


      • Anonyymi00014

        Nii'i, entä sitten.


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Nii'i, entä sitten.

        Yhteiskunta ihmiset ovat muokanneet minusta tällaisen. Hannari olen, kun en voi kehenkään luottaa. Hanna, enkä Hannu ole. Olen vaan tällainen. Anteeksi.


      • Anonyymi00041
        Anonyymi00012 kirjoitti:

        Ent sitten?

        No kuhan vaan haffuttelin palstasedän aloituksessa, last dance of mari jaana


    • Anonyymi00002

      Et kyl säkään uskalla eikä mulla enää ole mitään kiinnostuksen aihetta enää nähdä sua olen jo nähnyt kuinka paska olet mua kohtaan niin heippa et kiinnosta enää se on nyt loppu lopullisesti

    • Anonyymi00005

      Et menetä siinä mitään jos uskallat itse.

    • Anonyymi00006

      ???

    • Anonyymi00007

      Ei sitä vielä tiedä,törmätäänkö.toivottavasti.❤️

    • Anonyymi00009

      Aivan, se on kohtalo. Omaa valinnanvapautta ja omien tekojen merkittävyyttä unohtamatta.

    • Anonyymi00010

      Entä kun uskalsin jo.

      • Anonyymi00026

        T. Topi


      • Anonyymi00036
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        T. Topi

        Mitä uskalsit jo, ja kenen suhteen? Tietääkö se toinen osapuoli edes siitä? Näittekö jo jossain, niiku sillein että se toinen tietää myös koko tilanteen?


    • Anonyymi00011

      Hyvä niin

    • Anonyymi00013

      Eipä ole uskalluksesta jäänyt mikään kiinni ennenkään. Ihan muut syyt.

    • Anonyymi00015

      Ehkäpä mä olen kokenut riitävästi tuskaa jo vuoksesi. Uskallus eri juttu. Suojelen itseäni.

      • Anonyymi00017

        Mitä hän on sinulle tehnyt?


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Mitä hän on sinulle tehnyt?

        Samanlainen kiusaaja se on kun muutkin.


      • Anonyymi00032
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Mitä hän on sinulle tehnyt?

        Ei yhtään mitään pelkkää kailotusta ja huutoa


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

        Ei yhtään mitään pelkkää kailotusta ja huutoa

        Miksi vastaat minun puolesta. On loukannut tekemissillään paljonkin ja särkenyt sydämen ihan irl.


      • Anonyymi00035
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Samanlainen kiusaaja se on kun muutkin.

        Et voi sanoa noin kun et tiedä milloin olen täällä ja milloin en. Fiksut käy töissä, mt - porukka työttöminä jodlaavat menemään täällä.


      • Anonyymi00037

        Ootko varma että just hänen vuoksi? Ehkä ei olekaan keneksi luulet.


      • Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Et voi sanoa noin kun et tiedä milloin olen täällä ja milloin en. Fiksut käy töissä, mt - porukka työttöminä jodlaavat menemään täällä.

        Juu sieltä semmoinen muita halveksiva ja aliarvioiva kommentti antaakin susta oikein hyvän kuvan ihmisenä. Pysy vaan töissä niinkuin muut paremmat ihmiset. Äläkä kommentoi mulle ainakaan.


      • Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

        Ootko varma että just hänen vuoksi? Ehkä ei olekaan keneksi luulet.

        Ihan sama se mulle on.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi00039 kirjoitti:

        Ihan sama se mulle on.

        Niin kai sitten.
        Eli pistät vahingon kiertämään ja loukkaat jotain toista koska joku muu on loukannut sua.


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00038 kirjoitti:

        Juu sieltä semmoinen muita halveksiva ja aliarvioiva kommentti antaakin susta oikein hyvän kuvan ihmisenä. Pysy vaan töissä niinkuin muut paremmat ihmiset. Äläkä kommentoi mulle ainakaan.

        Äläkä sä kommentoi musta


      • Anonyymi00045
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        Niin kai sitten.
        Eli pistät vahingon kiertämään ja loukkaat jotain toista koska joku muu on loukannut sua.

        Ketäs tässä olen nyt loukannut? Mua tässä kiusattu.


      • Anonyymi00048
        Anonyymi00043 kirjoitti:

        Äläkä sä kommentoi musta

        Eikä kyllä ole tarvetta kommentoida sinua millään tavalla.


      • Anonyymi00049
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Miksi vastaat minun puolesta. On loukannut tekemissillään paljonkin ja särkenyt sydämen ihan irl.

        M7ksette sitten pysy siellä irl puolella ja lähetä toisillenne viestejä tai soita suoraan puhelimeen. Onhan teillä puhelinnumerot ?


      • Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

        M7ksette sitten pysy siellä irl puolella ja lähetä toisillenne viestejä tai soita suoraan puhelimeen. Onhan teillä puhelinnumerot ?

        Ei ole enää. Poistin sen jälkee miten hän käyttäytyi. Eikä tämä sinulle kuulu. Elämässä tulee kaipauksia joissa ei ole järkeä. Enemmän omien tunteiden käsittelyä.


      • Anonyymi00053
        Anonyymi00035 kirjoitti:

        Et voi sanoa noin kun et tiedä milloin olen täällä ja milloin en. Fiksut käy töissä, mt - porukka työttöminä jodlaavat menemään täällä.

        Fiksut ihmiset ei sanoisi tuolla tavalla.
        Mutta sähän taidatkin olla se joka täällä vttuilee ja lyttää kaikkia etenkin aamuöisin.


      • Anonyymi00057
        Anonyymi00034 kirjoitti:

        Miksi vastaat minun puolesta. On loukannut tekemissillään paljonkin ja särkenyt sydämen ihan irl.

        Jos joku särkee irl. sydämesi niin kertooko se jotain tykkäämisestä vai näetkö kaiken vaaleanpunaisten aurinkolasien läpi pinkkinä vaan


      • Anonyymi00066
        Anonyymi00057 kirjoitti:

        Jos joku särkee irl. sydämesi niin kertooko se jotain tykkäämisestä vai näetkö kaiken vaaleanpunaisten aurinkolasien läpi pinkkinä vaan

        Hän särki sydämeni sanoin " Rakastan sinua mutta .... jne" mistään tykkäämisestä tässä ole kyse.


    • Anonyymi00016

      Kaikkihan riippuu siitä, antaako nainen mahdollisuuden.

      • Anonyymi00019

        Eikö ole antanut?


    • Anonyymi00018

      Kyllä siitä kohtaamisesta ovat molemmat vastuussa. Turha toista syyllistää.

      • Anonyymi00044

        Aika intensiivinen asenne sinulla palstaäijän provokaatioita kohtaan oikeinko syyllistämisenä näet- käyttäydytkö muualla netissä samalla tavalla, että menee näin tunteisiin


    • Anonyymi00020

      Mitä olet itse uskaltanut?

    • Anonyymi00022

      Eipä kiinnosta ykskään pekkanen

    • Anonyymi00024
    • Anonyymi00025

      Mennäänkö asiaan t topi

    • Anonyymi00027

      Ei kiinnosta, kun en luota tippaakaan.
      Baari pörrääjät ei kiinnosta muutenkaan.

      Joskus väärinkäsitykset aiheuttavat huvittavia ketjuja.
      Tyyliin luulin, että luulet, että minä luulin jne.

      • Anonyymi00029

        Olet nolo nainen.


      • Anonyymi00047
        Anonyymi00029 kirjoitti:

        Olet nolo nainen.

        Niin sinäkin joka yrität vaivaannuttavasti löytää palstaäijän mokelluksista jotain millä propagoida. Kirjoita vaikka siitä joku kolumni. Surullinen olet


      • Anonyymi00050
        Anonyymi00047 kirjoitti:

        Niin sinäkin joka yrität vaivaannuttavasti löytää palstaäijän mokelluksista jotain millä propagoida. Kirjoita vaikka siitä joku kolumni. Surullinen olet

        Ps se narsistinen deittivinkkikurssitus miehille oli vaivaannuttavaa luettavaa


    • Anonyymi00028

      Oonko jotain muka luvannut joskus, että nähtäis

      • Anonyymi00051

        No tuskinpa olet ”luvannut” mitään niin trolliäijälle kuin kenellekään muullekaan, niskalenkkiä tms hakeva puupää let’s go


      • Anonyymi00056
        Anonyymi00051 kirjoitti:

        No tuskinpa olet ”luvannut” mitään niin trolliäijälle kuin kenellekään muullekaan, niskalenkkiä tms hakeva puupää let’s go

        Silläkö siitäkin ois ns päässyt, emme saa ikinä tietää


    • Anonyymi00030

      Ap. Kysy niiltä nuorilta typyiltä keiden kanssa vehtaat menemään yöt ja päivät

      • Anonyymi00054

        Voi kuinka hellunasti sinäkin aapeeäijä rakennat itsellesi todellisuutta mitä ei ole.


      • Anonyymi00062
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Voi kuinka hellunasti sinäkin aapeeäijä rakennat itsellesi todellisuutta mitä ei ole.

        Aloittaja on aina Ap ei kukaan muu


      • Anonyymi00063
        Anonyymi00054 kirjoitti:

        Voi kuinka hellunasti sinäkin aapeeäijä rakennat itsellesi todellisuutta mitä ei ole.

        Joka ketjun aloittaja on yleisesti Ap. ellei toisin käytä tunnistetta. Tiesithän tämän.
        Samoin sinun aloituksesi on myös Ap.


    • Anonyymi00031

      Kenet ap. haluaa nähdä tietääkö edes itsekkään

    • Anonyymi00033

      Haluan rakkauttaaaaaaaa!

      • Anonyymi00061

        Siis useilta yleisesti, luuletko et näiltä onnistuu se ?


    • Anonyymi00040

      Eiköhän asia ole just toisinpäin.
      Mitä muuten mun pitäisi uskaltaa?
      Näkeminen ei ole musta kiinni, tai siis se ettei nähtäisi koskaan.
      Mies ei vaan uskalla yhtään mitään. Ei uskalla edes keskustella :D

      • Anonyymi00055

        No voi uffaffaa aloittajaäijän päätön ”ploki”


      • Anonyymi00059
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        No voi uffaffaa aloittajaäijän päätön ”ploki”

        Vai että ihan päätön.
        Mielenkiintoista, todellakin mielenkiintoista.


      • Anonyymi00065
        Anonyymi00055 kirjoitti:

        No voi uffaffaa aloittajaäijän päätön ”ploki”

        Näistäkin pystyy näkemään paljon mitä tässä aloituksessa oot kommentoinut.
        Niiko mihin tarrasit kii ja mihin et. Että jodlailisit edes rehellisesti.


    • Anonyymi00046

      Ei saa ketään moittia, jos ei uskalla!

    • Anonyymi00058

      Sinä et uskalla, minua ei kiinnosta.

      • Anonyymi00064

        se on kyllä huomattu. ole oonasi kanssa sinä pelle kusettaja


      • Anonyymi00067
        Anonyymi00064 kirjoitti:

        se on kyllä huomattu. ole oonasi kanssa sinä pelle kusettaja

        Ei multa tuo mutta huomaan miten samanlainen on.


    • Anonyymi00068

      Se on totta. Noh aina ei voi voittaa... Ei muuta kuin eteenpäin 😊

    • Anonyymi00069

      Kuka nyt narsisti akkaa haluaisikaan, varsinkin tekojesi ja sanojesi jälkeen?

    • Anonyymi00070

      Ja kukahan se nyt ei tule koskaan uskaltamaan mitään??

      Oliskohan kuitenkin niin päin ettei hän oo susta yhtään kiinnostunu ja yrittää vaan vältellä parhaansa mukaan kun on tajunnut sen ettet sinä sitä tajua etkä halua jättää häntä rauhaan.

    • Anonyymi00073

      Niin kai sitten...mutta samat sanat

    • Anonyymi00074

      Ei kuulosta kovin toiveikkaalta, tuolla asenteella lankeat kyllä johonkuhun toiseen ennenpitkää.

    • Anonyymi00075

      Hyvä juttu että ei nähdä. Olet sairas tyrkky.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

      Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      19
      4949
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

      Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      56
      3960
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

      Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      71
      3549
    4. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

      ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      94
      2868
    5. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

      jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      62
      2698
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

      jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2668
    7. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

      Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      98
      2634
    8. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

      asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      146
      2432
    9. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

      https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      59
      2318
    10. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

      Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      58
      2094
    Aihe