Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan
71
1989
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jos se on Jumalan tahto.
- Anonyymi00004
Miten aina saatte liitettyy jumalan melkein jokaiseen ketjuun?
- Anonyymi00008
Sinäkin arvaat minun numeron jos se on kohtalo
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinäkin arvaat minun numeron jos se on kohtalo
Ent sitten?
- Anonyymi00014
Nii'i, entä sitten.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Nii'i, entä sitten.
Yhteiskunta ihmiset ovat muokanneet minusta tällaisen. Hannari olen, kun en voi kehenkään luottaa. Hanna, enkä Hannu ole. Olen vaan tällainen. Anteeksi.
- Anonyymi00041
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ent sitten?
No kuhan vaan haffuttelin palstasedän aloituksessa, last dance of mari jaana
- Anonyymi00002
Et kyl säkään uskalla eikä mulla enää ole mitään kiinnostuksen aihetta enää nähdä sua olen jo nähnyt kuinka paska olet mua kohtaan niin heippa et kiinnosta enää se on nyt loppu lopullisesti
- Anonyymi00005
Et menetä siinä mitään jos uskallat itse.
- Anonyymi00006
???
- Anonyymi00007
Ei sitä vielä tiedä,törmätäänkö.toivottavasti.❤️
- Anonyymi00009
Aivan, se on kohtalo. Omaa valinnanvapautta ja omien tekojen merkittävyyttä unohtamatta.
- Anonyymi00010
Entä kun uskalsin jo.
- Anonyymi00026
T. Topi
- Anonyymi00036
Anonyymi00026 kirjoitti:
T. Topi
Mitä uskalsit jo, ja kenen suhteen? Tietääkö se toinen osapuoli edes siitä? Näittekö jo jossain, niiku sillein että se toinen tietää myös koko tilanteen?
- Anonyymi00011
Hyvä niin
- Anonyymi00013
Eipä ole uskalluksesta jäänyt mikään kiinni ennenkään. Ihan muut syyt.
- Anonyymi00015
Ehkäpä mä olen kokenut riitävästi tuskaa jo vuoksesi. Uskallus eri juttu. Suojelen itseäni.
- Anonyymi00017
Mitä hän on sinulle tehnyt?
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitä hän on sinulle tehnyt?
Samanlainen kiusaaja se on kun muutkin.
- Anonyymi00032
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitä hän on sinulle tehnyt?
Ei yhtään mitään pelkkää kailotusta ja huutoa
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei yhtään mitään pelkkää kailotusta ja huutoa
Miksi vastaat minun puolesta. On loukannut tekemissillään paljonkin ja särkenyt sydämen ihan irl.
- Anonyymi00035
Anonyymi00021 kirjoitti:
Samanlainen kiusaaja se on kun muutkin.
Et voi sanoa noin kun et tiedä milloin olen täällä ja milloin en. Fiksut käy töissä, mt - porukka työttöminä jodlaavat menemään täällä.
- Anonyymi00037
Ootko varma että just hänen vuoksi? Ehkä ei olekaan keneksi luulet.
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Et voi sanoa noin kun et tiedä milloin olen täällä ja milloin en. Fiksut käy töissä, mt - porukka työttöminä jodlaavat menemään täällä.
Juu sieltä semmoinen muita halveksiva ja aliarvioiva kommentti antaakin susta oikein hyvän kuvan ihmisenä. Pysy vaan töissä niinkuin muut paremmat ihmiset. Äläkä kommentoi mulle ainakaan.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ootko varma että just hänen vuoksi? Ehkä ei olekaan keneksi luulet.
Ihan sama se mulle on.
- Anonyymi00042
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ihan sama se mulle on.
Niin kai sitten.
Eli pistät vahingon kiertämään ja loukkaat jotain toista koska joku muu on loukannut sua. - Anonyymi00043
Anonyymi00038 kirjoitti:
Juu sieltä semmoinen muita halveksiva ja aliarvioiva kommentti antaakin susta oikein hyvän kuvan ihmisenä. Pysy vaan töissä niinkuin muut paremmat ihmiset. Äläkä kommentoi mulle ainakaan.
Äläkä sä kommentoi musta
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Niin kai sitten.
Eli pistät vahingon kiertämään ja loukkaat jotain toista koska joku muu on loukannut sua.Ketäs tässä olen nyt loukannut? Mua tässä kiusattu.
- Anonyymi00048
Anonyymi00043 kirjoitti:
Äläkä sä kommentoi musta
Eikä kyllä ole tarvetta kommentoida sinua millään tavalla.
- Anonyymi00049
Anonyymi00034 kirjoitti:
Miksi vastaat minun puolesta. On loukannut tekemissillään paljonkin ja särkenyt sydämen ihan irl.
M7ksette sitten pysy siellä irl puolella ja lähetä toisillenne viestejä tai soita suoraan puhelimeen. Onhan teillä puhelinnumerot ?
- Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
M7ksette sitten pysy siellä irl puolella ja lähetä toisillenne viestejä tai soita suoraan puhelimeen. Onhan teillä puhelinnumerot ?
Ei ole enää. Poistin sen jälkee miten hän käyttäytyi. Eikä tämä sinulle kuulu. Elämässä tulee kaipauksia joissa ei ole järkeä. Enemmän omien tunteiden käsittelyä.
- Anonyymi00053
Anonyymi00035 kirjoitti:
Et voi sanoa noin kun et tiedä milloin olen täällä ja milloin en. Fiksut käy töissä, mt - porukka työttöminä jodlaavat menemään täällä.
Fiksut ihmiset ei sanoisi tuolla tavalla.
Mutta sähän taidatkin olla se joka täällä vttuilee ja lyttää kaikkia etenkin aamuöisin. - Anonyymi00057
Anonyymi00034 kirjoitti:
Miksi vastaat minun puolesta. On loukannut tekemissillään paljonkin ja särkenyt sydämen ihan irl.
Jos joku särkee irl. sydämesi niin kertooko se jotain tykkäämisestä vai näetkö kaiken vaaleanpunaisten aurinkolasien läpi pinkkinä vaan
- Anonyymi00066
Anonyymi00057 kirjoitti:
Jos joku särkee irl. sydämesi niin kertooko se jotain tykkäämisestä vai näetkö kaiken vaaleanpunaisten aurinkolasien läpi pinkkinä vaan
Hän särki sydämeni sanoin " Rakastan sinua mutta .... jne" mistään tykkäämisestä tässä ole kyse.
- Anonyymi00016
Kaikkihan riippuu siitä, antaako nainen mahdollisuuden.
- Anonyymi00019
Eikö ole antanut?
- Anonyymi00018
Kyllä siitä kohtaamisesta ovat molemmat vastuussa. Turha toista syyllistää.
- Anonyymi00044
Aika intensiivinen asenne sinulla palstaäijän provokaatioita kohtaan oikeinko syyllistämisenä näet- käyttäydytkö muualla netissä samalla tavalla, että menee näin tunteisiin
- Anonyymi00020
Mitä olet itse uskaltanut?
- Anonyymi00022
Eipä kiinnosta ykskään pekkanen
- Anonyymi00024
32 718/50000 ak, allekirjoita sinäkin, kiitos!❤️❤️❤️
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/16075 - Anonyymi00025
Mennäänkö asiaan t topi
- Anonyymi00027
Ei kiinnosta, kun en luota tippaakaan.
Baari pörrääjät ei kiinnosta muutenkaan.
Joskus väärinkäsitykset aiheuttavat huvittavia ketjuja.
Tyyliin luulin, että luulet, että minä luulin jne.- Anonyymi00029
Olet nolo nainen.
- Anonyymi00047
Anonyymi00029 kirjoitti:
Olet nolo nainen.
Niin sinäkin joka yrität vaivaannuttavasti löytää palstaäijän mokelluksista jotain millä propagoida. Kirjoita vaikka siitä joku kolumni. Surullinen olet
- Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Niin sinäkin joka yrität vaivaannuttavasti löytää palstaäijän mokelluksista jotain millä propagoida. Kirjoita vaikka siitä joku kolumni. Surullinen olet
Ps se narsistinen deittivinkkikurssitus miehille oli vaivaannuttavaa luettavaa
- Anonyymi00028
Oonko jotain muka luvannut joskus, että nähtäis
- Anonyymi00051
No tuskinpa olet ”luvannut” mitään niin trolliäijälle kuin kenellekään muullekaan, niskalenkkiä tms hakeva puupää let’s go
- Anonyymi00056
Anonyymi00051 kirjoitti:
No tuskinpa olet ”luvannut” mitään niin trolliäijälle kuin kenellekään muullekaan, niskalenkkiä tms hakeva puupää let’s go
Silläkö siitäkin ois ns päässyt, emme saa ikinä tietää
- Anonyymi00030
Ap. Kysy niiltä nuorilta typyiltä keiden kanssa vehtaat menemään yöt ja päivät
- Anonyymi00054
Voi kuinka hellunasti sinäkin aapeeäijä rakennat itsellesi todellisuutta mitä ei ole.
- Anonyymi00062
Anonyymi00054 kirjoitti:
Voi kuinka hellunasti sinäkin aapeeäijä rakennat itsellesi todellisuutta mitä ei ole.
Aloittaja on aina Ap ei kukaan muu
- Anonyymi00063
Anonyymi00054 kirjoitti:
Voi kuinka hellunasti sinäkin aapeeäijä rakennat itsellesi todellisuutta mitä ei ole.
Joka ketjun aloittaja on yleisesti Ap. ellei toisin käytä tunnistetta. Tiesithän tämän.
Samoin sinun aloituksesi on myös Ap.
- Anonyymi00031
Kenet ap. haluaa nähdä tietääkö edes itsekkään
- Anonyymi00033
Haluan rakkauttaaaaaaaa!
- Anonyymi00061
Siis useilta yleisesti, luuletko et näiltä onnistuu se ?
- Anonyymi00040
Eiköhän asia ole just toisinpäin.
Mitä muuten mun pitäisi uskaltaa?
Näkeminen ei ole musta kiinni, tai siis se ettei nähtäisi koskaan.
Mies ei vaan uskalla yhtään mitään. Ei uskalla edes keskustella :D- Anonyymi00055
No voi uffaffaa aloittajaäijän päätön ”ploki”
- Anonyymi00059
Anonyymi00055 kirjoitti:
No voi uffaffaa aloittajaäijän päätön ”ploki”
Vai että ihan päätön.
Mielenkiintoista, todellakin mielenkiintoista. - Anonyymi00065
Anonyymi00055 kirjoitti:
No voi uffaffaa aloittajaäijän päätön ”ploki”
Näistäkin pystyy näkemään paljon mitä tässä aloituksessa oot kommentoinut.
Niiko mihin tarrasit kii ja mihin et. Että jodlailisit edes rehellisesti.
- Anonyymi00046
Ei saa ketään moittia, jos ei uskalla!
- Anonyymi00058
Sinä et uskalla, minua ei kiinnosta.
- Anonyymi00064
se on kyllä huomattu. ole oonasi kanssa sinä pelle kusettaja
- Anonyymi00067
Anonyymi00064 kirjoitti:
se on kyllä huomattu. ole oonasi kanssa sinä pelle kusettaja
Ei multa tuo mutta huomaan miten samanlainen on.
- Anonyymi00068
Se on totta. Noh aina ei voi voittaa... Ei muuta kuin eteenpäin 😊
- Anonyymi00069
Kuka nyt narsisti akkaa haluaisikaan, varsinkin tekojesi ja sanojesi jälkeen?
- Anonyymi00070
Ja kukahan se nyt ei tule koskaan uskaltamaan mitään??
Oliskohan kuitenkin niin päin ettei hän oo susta yhtään kiinnostunu ja yrittää vaan vältellä parhaansa mukaan kun on tajunnut sen ettet sinä sitä tajua etkä halua jättää häntä rauhaan. - Anonyymi00073
Niin kai sitten...mutta samat sanat
- Anonyymi00074
Ei kuulosta kovin toiveikkaalta, tuolla asenteella lankeat kyllä johonkuhun toiseen ennenpitkää.
- Anonyymi00075
Hyvä juttu että ei nähdä. Olet sairas tyrkky.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama194949Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä563960Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve713549Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi942868On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622698Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732668Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä982634Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1462432Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592318Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl582094