Kyllä tuota Nooraa jaksetaan kehua, vaikka huutaa falskisti suurimman osan lauluistaan. Muille hoetaan koko ajan, että pitää muuntautua, mutta tämä saa kyllä hoilata laulunsa ihan perusjutuilla. Sama Jukkapojalla, kun vähän nuotiotulta lisää,, niin sekö on sitten muuntumista eri genreihin...muutoin kyllä pidän hänen lauluistaan.
Tähdet tähdet
36
538
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihan aiheesta kehuvat, Noora laulaa todella komeasti genresta riippumatta. Täysi vastakohta on Waldo, jonka roikkumista edelleen mukana suuresti ihmettelen - ehkä kappalevalinnat sitten uppoavat äänestävään studioyleisöön. Mutta lauluääntä ja tulkintaa hänen esityksistään saa kyllä etsiä: tylsää, tasapaksuja, sävytöntä jollotusta joka genressä. Myös Lilli Paasikivi kertoi tämän aika suoraan viimeisimmässä jaksossa.
- Anonyymi00004
Waldo osaa käyttää eri lavastejuttuja ja vaatteita, niin se saa ihmiset tykkäämään.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Waldo osaa käyttää eri lavastejuttuja ja vaatteita, niin se saa ihmiset tykkäämään.
Tuossahan ei haeta pelkästään parasta laulajaa, vaan ennemminkin parasta ja monipuolisinta esiintyjää ja heittäytyjää, mutta Waldo jää kyllä puolitiehen siinä esiintymispuolessakin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tuossahan ei haeta pelkästään parasta laulajaa, vaan ennemminkin parasta ja monipuolisinta esiintyjää ja heittäytyjää, mutta Waldo jää kyllä puolitiehen siinä esiintymispuolessakin.
Waldon ääni sopii hyvin joihinkin tiettyihin biiseihin. Tässä ohjelmassa joutuvat valitsemaan sellaisia lauluja, jotka eivät aina sovellu.
- Anonyymi00002
Aloittaja ei ymmärrä laulamisesta yhtään mitään.
- Anonyymi00003
Jos ei lauluääni miellytä, niin ei ymmärrä laulamisesta???
Siis eikö ole muka normaalia, ettei kaikkia miellytä ihan jokaisen laulamiset?? Ei se ole ymmärtämättömyyttä, vaan makuasia. Minun korvaani hän ei laula hyvin, ja minulla on oikeus olla tätä mieltä. Ei itseä voi pakottaa tykkäämään. Jos ei kuulostaa hyvältä, niin sitten ei kuulosta. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jos ei lauluääni miellytä, niin ei ymmärrä laulamisesta???
Siis eikö ole muka normaalia, ettei kaikkia miellytä ihan jokaisen laulamiset?? Ei se ole ymmärtämättömyyttä, vaan makuasia. Minun korvaani hän ei laula hyvin, ja minulla on oikeus olla tätä mieltä. Ei itseä voi pakottaa tykkäämään. Jos ei kuulostaa hyvältä, niin sitten ei kuulosta.Falski on suomeksi epävireinen. Se että pysyykö Noora oikeassa nuotissa ei ole makuasia, joten jos väittää että ei pysy, niin ei ymmärrä mitään laulamisesta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Falski on suomeksi epävireinen. Se että pysyykö Noora oikeassa nuotissa ei ole makuasia, joten jos väittää että ei pysy, niin ei ymmärrä mitään laulamisesta.
Ehkä käytin väärää sanaa, mutta se huutaminen ei kuulosta korvaani hyvältä.
Ei ääni huono ole ollenkaan, mutta jossain lauluissa menee huutamiseksi. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ehkä käytin väärää sanaa, mutta se huutaminen ei kuulosta korvaani hyvältä.
Ei ääni huono ole ollenkaan, mutta jossain lauluissa menee huutamiseksi.Puhut ristiin itsesi kanssa: ei kuulosta hyvältä, mutta ääni ei ole huono???
Et vain ymmärrä rockahtavampaa ja voimakkaampaa äänen käyttöä. Se ei ole huutamista silloin kun äänestä kuitenkin löytyy melodiaa, sävyjä ja lauletaan puhtaasti, kuten Noora tekee. - Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Puhut ristiin itsesi kanssa: ei kuulosta hyvältä, mutta ääni ei ole huono???
Et vain ymmärrä rockahtavampaa ja voimakkaampaa äänen käyttöä. Se ei ole huutamista silloin kun äänestä kuitenkin löytyy melodiaa, sävyjä ja lauletaan puhtaasti, kuten Noora tekee.Siis ääni voi olla kuultava, kun laulaa jotain tiettyä laulua. Sitten kun lähdetään laulamaan kovemmin ja korkeammalta, niin kaikilla ei ääni kestä.
- Anonyymi00007
Noora on ylivoimaisesti paras tästä porukasta, muut huonoja koko porukka.
- Anonyymi00009
Makuasia. Jokainen tykkää siitä, mikä omaan korvaan kuulostaa hyvältä.
Itse pidän oopperalaulajasta ja Eedelmanista. Jukkapoikakin omalla tavallaan hyvä. - Anonyymi00012
Louhimo ja Edelmann kuuluvat finaaliin. Jälkimmäisen biisivalinnat ei ehkä ole aina oikein onnistuneet.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Louhimo ja Edelmann kuuluvat finaaliin. Jälkimmäisen biisivalinnat ei ehkä ole aina oikein onnistuneet.
Noin se varmaan meneekin.
- Anonyymi00013
Edelman ja Jukka poika on kyllä oikeasti aika huonoja laulajia. Edelman taitaa ratsastaa Samulin siivellä mutta kun ei vaan oikein tuo laulu suju.
- Anonyymi00016
Vai ei laulu suju? Minun korvaani kyllä kuulostaa hyvältä.
Ei mitään uraa tehdä vanhempien siivellä. Jos ei yleisöä riitä, niin siinä ei auta tunnettu vanhempi.
Itse ihastuin Edelmanin ääneen, kun lauloi yhden sarjan tunnarin. En nyt muista sarjan nimeä.
- Anonyymi00017
Erittäin hyvä laulaja ja tulkitsija Ami Aspelund pudotettiin viimeksi. Hänen kappaleensa eivät tainneet olla tarpeeksi iskeviä. Homekorvat eivät erota, ketkä ovat oikeasti laulutaitoisia. Jäljellejääneistä enää Pelkonen, Edelmann ja varauksin Louhimo.
- Anonyymi00018
Kyllä Noora on aivan ylivoimainen ykkönen tosta porukasta.
- Anonyymi00019
Voit tykätä, minä en.
- Anonyymi00020
Minä en tästä Noorasta kyllä pidä, kanava vaihtuu yleensä suht nopeaa hänen kohdallaan. Pelkonenhan tuosta finaaliporukasta on paras. Nämä on tietysti makuasioita ja hyvä ettei kaikki ole samaa mieltä 😄
- Anonyymi00021
Pelkonen oli tänään mielestäni paras.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Pelkonen oli tänään mielestäni paras.
Varmasti noista paras oopperassa - muuhun tuo ääni ei oikein taivu.
- Anonyymi00023
Noora on kyllä ylivoimaisesti paras tästä porukasta.
- Anonyymi00024
En ymmärrä, miksi Jukka Poika sai tähtiä tuomareilta, vaikka aiemmin laulusuoritusten jälkeen ovat kehuneet aivan muita laulajia.
- Anonyymi00025
Et ymmärrä? Halusivat varmistaa hänen paikkansa finaalissa (mieluummin kuin esim. Waldon). Ei se sitä tarkoita, että pitäisivät häntä joukon parhaana esiintyjänä.
- Anonyymi00026
Tuomareita vois vaihtaa,kyllästyttää Paasikiven alaspäin olevat suupielet ja Jaffan lätsät.
- Anonyymi00027
Ulkonäköäkö se tuomarointi sinulle vain on? Paasikiven arviot esityksistä on aivan parhaita - tarkimpia ja analyyttisimpia - ja hän osaa taitavalla sanankäytöllä laittaa niihin myös vähän huumoria. Yaffa tuo vastapainoksi vähän muusikon näkemystä, ei välttämättä aina kovin syvällistä, mutta ihan hyvää kommenttia.
- Anonyymi00028
Edelman on ainakin porukan huonoin !!!
- Anonyymi00029
EdelmanN on hyvä laulaja, mutta valinnut vähän outoja kappaleita - siihen taitaa voitto kaatua.
- Anonyymi00032
Huonoin???
Et kyllä mitenkään voi väittää, että olisi huono.
- Anonyymi00030
Kyllä toi edelman on yks huonoimmista, ei siitä mihinkään pääse.
- Anonyymi00031
En pidä minäkään Nooran huutamisesta. Jokainen hänen esittämänsä biisi johtaa jossain vaiheessa huutamiseen, se tyyli sopii joihinkin lauluihin,mutta ei kaikkiin.
Taitavin laulaja mielestäni oli Ami Aspelund, harmi kun hän putosi pois loppukahinoista.
- Anonyymi00033
Järjellä ajatellen, niin Noora ei olisi kuulunut koko kisaan.
Tehnyt jo pitkää uraa, ja toiseksi niin ei tuonut esiintymisiin mitään. Lauloi kaiken, niinkuin olisi laulanut omalla keikallaan.- Anonyymi00034
Tässä vaiheessa aika noloa kommentointia. Titanic-biisi oli vähän tylsä ja kulunut (ja "varma") valinta, mutta pakko silti myöntää, että ainoa kappale finaalissa kun meikäläiselläkin meinasi tulla tippa silmään kipaleen loppuosan vyörytyksessä. Bändi myös loistava.
- Anonyymi00036
Monellako Nooran omalla keikalla olet ollut, jossa hän on laulanut kaiken tuomatta esiintymisiin mitään?
- Anonyymi00035
Ei tämä ohjelma ole uusien kykyjen etsimistä varten. Osallistujista Ami Aspelundilla oli takanaan jo 50 vuoden ura.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1594554Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392522Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1452173Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet321307- 701184
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711112Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen681019En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391013- 53943
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies115920