Tuli minua baarissa liian lähelle ihan outoja juttuja alkoi sepittää,kertoi olevansa Topi kalusteella töissä.Noin 180cm pitkä jouduin tilaamaan taksin en uskaltanut mennä kotiin muuten olen siveellinen nainen.Hän kertoi tarjoavansa minulle lounaan joskus mutta tottakai kieltäydyin siitä
Kuka ihmeen mies
15
425
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikki topikalusteen työntekijät kertovat outoja juttuja, ja ovat 180cm pitkiä, niin voi olla ihan kuka vaan.
- Anonyymi00008
Höpö höpö ei se oikeastaan voi olla kuin se eräs NS mies oletettu joka on vähä dingdong
- Anonyymi00002
Miksi käyt baarissa?
- Anonyymi00003
Siveellinen ihminen ei käy niissä.
Muutenkin oli vitsillä tehty juttu.. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Muutenkin oli vitsillä tehty juttu..On omituista huumoria.
- Anonyymi00007
Ei se sulle haise pätkän vertaa jos jokukäy baarissa.jja tunnut suojelevan sitä miestä
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Muutenkin oli vitsillä tehty juttu..Ei ollut vitsillä tehty ollenkaan,miksi vähättelee asiaa? Varmasti tunnet jonkinlaista herkkyyttä sitä miestä kohtaan.olet ehkä sellainen salskea mies joka ihailee sitä kyseistä persoonaa?
- Anonyymi00015
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei ollut vitsillä tehty ollenkaan,miksi vähättelee asiaa? Varmasti tunnet jonkinlaista herkkyyttä sitä miestä kohtaan.olet ehkä sellainen salskea mies joka ihailee sitä kyseistä persoonaa?
No kuka nykyään sanoo olevansa siveellinen .?
Inhottavia tilanteita nuo oikeasti ovat vaan nykyään moni on hyvin yksinäinen..
Ennen kuppiloissa tavattiin uusia ihmisiä, nykyään on viety sekin pois. Kaikki tietokoneen kautta.
Olikin jo tutkittu ettei ihmiset osaa enää keskustella kasvotusten.. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
No kuka nykyään sanoo olevansa siveellinen .?
Inhottavia tilanteita nuo oikeasti ovat vaan nykyään moni on hyvin yksinäinen..
Ennen kuppiloissa tavattiin uusia ihmisiä, nykyään on viety sekin pois. Kaikki tietokoneen kautta.
Olikin jo tutkittu ettei ihmiset osaa enää keskustella kasvotusten..Unohdetaan se asia jo se mies on hiukan Keva kuvittelee olevansa jokin fumanchu,nyt unohdetaan se juttu täällä Kalajoella tapahtuu niin paljon incell juttuja muitaki
- Anonyymi00006
Tiedän kaverin. Hänellä on jonkinlaisia kytköksiä takseihin. Varo vastaisuudessa ettet vaan joudu kimppakyytiin. Tämä kyseinen kaveri on noin 18cm pitkä.
- Anonyymi00016
Ompa lyhyt mies😁
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ompa lyhyt mies😁
Ei se tyyppi mikään järjen jättiläinen olekaan,höpisee kaikista selän takana toppella siitä se kaveri tunnetaan
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ompa lyhyt mies😁
kyllä se naiselle on ennenkin riittäny ....
- Anonyymi00011
Miksi minun viesti poistettiin, ihan asiallisesti vain epäilin sitä että kyseessä saattaisi olla se satulanhaistelija kyseessä oli siis polkupyörän satula, mitä pahaa siinä oli?
- Anonyymi00012
Ei se tyyppi ole mikään satulanhaistelija,tiedän sen tyypin toppelta varmaan aika moni Kalajoella sen tietää,asuu rivitalossa kännissä ihan seko potkinu joitain ja taas tämä juttu
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1303089EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje392949- 1051331
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373949- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22753